Chapter 12

329 63 46
                                    

//Chapter 12//

Song: Best life - Cardi b

Hope's pov

Έχουν περάσει λίγες μέρες από εκείνο το βράδυ και η Sophie με τον Chad ακόμα δεν μιλάνε. Ο Chad από ότι κατάλαβα κοιμάται σε ένα άλλο δωμάτιο και όταν τρώμε όλοι μαζί επικρατεί μια άβολη σιωπή. Πολλές φορές η Sophie μου μιλάει για να μη νιώθω τόσο άβολα , αλλά νομίζω ότι θέλει και εκείνη να ξεχαστεί.

Κλείνω το νερό του ντουζ και αφού τυλίξω μια μεγάλη άσπρη πετσέτα γύρω μου βγαίνω από το μεγάλο μπάνιο του πάνω ορόφου και περπατάω προς το δωμάτιο μου όταν ακούω ομιλίες από ένα άλλο δωμάτιο.

"Ναι σου λέω βρήκε εσώρουχο κάτω από το κρεβάτι μας." Ο Chad.Τα μάτια μου γουρλώνουν και πλησιάζω ήσυχα την κλειστή πόρτα του δωματίου.

"Όχι δεν ήταν της Hope, πρέπει να ήταν μιας πριν από τη Hope. Βέβαια δεν θυμάμαι να την είχα πάει στο δωμάτιο μας αλλά εκείνα τα βράδια μεθούσα σαν τρελός." Το στόμα μου ανοίγει από την έκπληξη και τεντώνω τα αυτιά μου για να ακούσω και το υπόλοιπο.

"Σου λέω σίγουρα δεν ήταν της Hope. Έχει μεγάλο κώλο, αλλά όχι τόσο, είπαμε. Η άλλη που σου λέω ήταν γεματούλα αλλά ωραία. Την θυμάμαι, αυτηνής είναι σίγουρα. " Λέει και χαμογελάω άθελά μου για το σχόλιο που έκανε.

Όταν όμως η συνειδητοποίηση της κατάστασης με χτυπάει κατακέφαλα αρχίζω να καταλαβαίνω τι γίνεται. Είχε κάνει κάτι και με άλλες πριν από εμένα όταν ήρθε εδώ. Δεν ξέρω πως να αισθανθώ για αυτή την αποκάλυψη. Εννοώ, πρέπει να μη κάνει καθόλου καλό σεξ η Sophie ή απλά εκείνος να είναι ασυγκράτητος σε τεράστιο βαθμό.

Κάτι που σημαίνει ότι δεν θα καταλάβει ότι εγώ είμαι πίσω από όλο αυτό γιατί θα νομίζει ότι όλο αυτό για το οποίο προσπάθησα εγώ να τον ενοχοποιήσω, τελικά το είχε κάνει ήδη. Γι'αυτό δεν εισέπραξα ούτε ένα άγριο βλέμμα από εκείνον τις μέρες αυτές. Για αυτό και ακουγόταν πράγματι μετανιωμένος.

Ήμουν σίγουρη ότι θα με υποψιαζόταν, ότι θα μου θύμωνε και ότι θα χειροτέρευε τη σχέση μας όλο αυτό. Αλλά πλέον δεν υπάρχει κάποια σχέση να καταστραφεί οπότε δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας.

"Όχι δεν έχω κάνει κάτι με άλλη μετά τη Hope." Ακούγεται πάλι και η καρδιά μου φτερουγίζει στα λόγια του. Σε ποιον να μιλάει άραγε; Ή σε ποια. Αμφιβάλλω όμως αν αυτός ο άνθρωπος μπορεί να διατηρήσει φιλικές σχέσεις με άτομο του αντίθετου φύλου.

Hope [✔]Where stories live. Discover now