Chapter 27

344 61 32
                                    

//Chapter 27//

Song: Hectic - Cardi B 

Hope's pov

Βρίσκομαι σε μια καφετέρια κοντά στο σπίτι και περιμένω τον Bill. Έχω αρκετά νέα, θέλω να τον ενημερώσω για την ολοκλήρωση του σχεδίου όπως και για το καινούργιο μου διαμέρισμα για το οποίο ήδη υπέγραψα κάποια έγραφα και έχω μεταφέρει κάποια ρούχα.

Πίνω μια γουλιά από τον φυσικό χυμό μου και εκείνη τη στιγμή βλέπω τον Bill να μπαίνει στο μαγαζί. Μόλις με βλέπει χαμογελάει και έρχεται προς το τραπέζι.

"Καλημέρα." Λέει και κάθεται στην καρέκλα απέναντί μου.

"Πώς είσαι;" ρωτάω ενώ βάζω μπροστά του τον μοναδικό κατάλογο που υπάρχει στο τραπέζι. Εγώ πρόλαβα να τον κοιτάξω πριν οπότε ξέρω τι θα πάρω.

"Όχι ιδιαίτερα καλά, έκλεισε η εταιρία." Λέει δραματικά και τα μάτια μου γουρλώνουν. Χριστέ μου ο Bill ήταν στην ίδια εταιρία με τον Chad. Πως δεν το σκέφτηκα πιο νωρίς αυτό; Είμαι τόσο απαίσια φίλη. Σκέφτηκα τον Chad και όχι τον Bill που μου έχει σταθεί τόσο πολύ όλο αυτό τον καιρό.

"Ω δεν το πιστεύω, και τώρα; Ήξερες ότι υπήρχε το ενδεχόμενο; Πήρατε αποζημίωση ή κάτι;" θέτω όλα τα ερωτήματα που θα με απασχολούσαν αν άκουγα για πρώτη φορά αυτό το νέο.

"Εγώ δεν ήξερα τίποτα αλλά πιο υψηλόβαθμα στελέχη είχαν υποψιαστεί κάτι. Όπως ο Chad για παράδειγμα." Αποφασίζω να μη σχολιάσω την αναφορά του στον Chad και απλά ξεφυσάω.

"Και τώρα;" επιστρέφω στο βασικό μου ερώτημα.

"Ευτυχώς έχω ένα φίλο που δουλεύει σε παρόμοια εταιρία με αυτή που ήμουν και μπορεί να μου βρει δουλειά. Σε μερικές μέρες θα έχω νέα του." Λέει και παίζει με το πορτοκαλί φουλάρι του, το οποίο ταιριάζει απόλυτα στο πράσινο με μαύρο πουά παντελόνι του.

"Πάλι καλά. Πάντως πολλοί φαντάζομαι θα δυσκολευτούν να βρουν δουλειά, η ανεργία καλπάζει στην εποχή μας." Σχολιάζω και πίνω λίγο από τον χυμό μου ενώ νιώθω την κοιλιά μου να γουργουρίζει. Δεν έχω φάει τίποτα όλο το πρωί, γιατί είπαμε ότι θα φάμε μαζί με τον Bill.

"Μήπως να παραγγείλουμε; Γιατί έχω αρχίσει να πεινάω" ρωτάω και εκείνος γελάει.

"Ακριβώς αυτό θα σου έλεγα κι εγώ." Λέει και κάνει νόημα στην σερβιτόρα.

Αφού παραγγείλουμε και μείνουμε πάλι μόνοι μας αποφασίζω να πω τα καλά νέα στον Bill. Θέλω και την άποψή του φυσικά.

Hope [✔]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang