//Chapter 13//
Song: South of the Border - Ed Sheeran & Cardi B
Hope's pov
" Ω Χριστέ μου δεν το πιστεύω. Άρα όντως είχε κάνει κάτι με άλλη. Αυτός ο άνθρωπος είναι απίστευτος."
"Αυτό σου λέω κι εγώ. Δεν ξέρεις τι να περιμένεις από αυτό τον άνθρωπο πια."
"Αλλάζει τίποτα στο σχέδιο σου μετά από αυτό;" ρωτάει.
"Ναι. Βλέπεις νόμιζα ότι θα καταλάβαινε ότι πίσω από αυτά που θα του γίνουν είμαι εγώ. Αλλά αφού βλέπω ότι η φωλιά του είναι ακόμα πιο λερωμένη και τα υπόλοιπα στάδια του σχεδίου μπορούν να υλοποιηθούν χωρίς να με καταλάβει θα το κάνω έτσι ώστε να μη του περάσω καν από το μυαλό."
"Γιατί όμως να το κάνεις αυτό; Άλλαξε κάτι και δεν θες να μάθει ότι όλα αυτά θα τα κάνεις εσύ;" σηκώνει το φρύδι της η Alica.
"Δεν ξέρω. Θέλω να έχω ανοιχτό το ενδεχόμενο στο τέλος να είμαι εκεί για εκείνον. Ίσως και να ξαναείμαστε μαζί όταν θα καταλάβει ότι δεν του αρέσει η Sophie." Απαντάω κοιτάζοντας έξω από το παράθυρο του Ινστιτούτου.
"Απλά μην πληγωθείς πάλι. Εγώ αυτό φοβάμαι." Λέει γλυκά από δίπλα μου και εγώ με μια γρήγορη κίνηση γυρνάω να την κοιτάξω και να της χαμογελάσω. Εκείνη τη στιγμή νιώθω το κεφάλι μου να πονάει και η ζαλάδα που με βασανίζει που και που αυτές τις μέρες επιστρέφει.
Πριν το καταλάβω τρέχω στην τουαλέτα και ξερνάω όλο το μεσημεριανό μου. Αναστενάζω και ευχαριστώ τον εαυτό μου που είχα πιάσει τα μαλλιά μου σε έναν χαμηλό κότσο.Ακούω βήματα και μετά μια Alica βρίσκεται δίπλα μου με γουρλωμένα μάτια.
"Τι έγινε; Είσαι άρρωστη; Γιατί δεν μου το είπες για να σου έλεγα να μείνεις σπίτι;" με μαλώνει και εγώ σηκώνομαι ήρεμα και πηγαίνω και πλένω τα χέρια μου.
"Όχι δεν είμαι άρρωστη, δεν ξέρω τι έχω πάθει αυτή την εβδομάδα και κάνω εμετούς έτσι στα καλά του καθουμένου." Της λέω και σκουπίζω το πρόσωπο μου με λίγο χαρτί.
"Τι εννοείς; Δεν έχεις πυρετό και απλά κάνεις εμετούς;"
"Ναι. Και η πλάκα είναι ότι ξερνάω κάθε φορά που σκέφτομαι τον Chad." Λέω γελώντας πικρά.
"Αυτός ο άνθρωπος φταίει για όλα" λέω κοιτώντας την Alica μέσα από τον καθρέπτη του μπάνιου.
Η έκφρασή της έχει αλλάξει και φαίνεται τρομερά ανήσυχη. Έχει ασπρίσει; Αναρωτιέμαι.
YOU ARE READING
Hope [✔]
RomanceSecond book of the 'Faith' series Πιο αποφασισμένη από ποτέ η Hope βάζει στόχο της να πάρει εκδίκηση από τον άντρα στον οποίο επέτρεψε να κλέψει την καρδιά της για δεύτερη φορά, ή ίσως και ποτέ να μη σταμάτησε να τον αγαπάει. Τα απωθημένα δεν φεύγου...