Chapter 36

307 54 36
                                    

//Chapter 36//

Song: Mi Mami - El Alfa & Cardi B

Hope's pov

Έχει περάσει μια εβδομάδα από τη μέρα στα τραμπολίνα και από τότε έχω βγει με τον Chad ένα πρωινό για καφέ μαζί του. Τα πράγματα μεταξύ μας είναι πολύ χαλαρά, κανένας μας δεν θέλει να βιαστεί και να κάνει λάθος όπως την πρώτη φορά.

Ο Chad πρότεινε σήμερα να πάμε για δείπνο μαζί σε ένα καινούργιο εστιατόριο που άνοιξε στην πόλη. Προφανώς δεν είχα κάτι καλύτερο να κάνω οπότε συμφώνησα.

Το ταξί που κάλεσα με πηγαίνει στο εστιατόριο. Δεν είμαστε ακόμα στην φάση που θα έρθει να με πάρει από το σπίτι μου. Μ'αρέσει αυτή η ανεξαρτησία, αυτό που ο καθένας είναι υπεύθυνος για τον εαυτό του.

Το ταξί φτάνει έξω από το μαγαζί και αφού πληρώσω τον οδηγό βγαίνω από το αμάξι. Η επιθυμία μου να δω τον Chad αυξάνεται όλο και περισσότερο καθώς ανεβαίνω τα πλατιά σκαλοπάτια του εστιατορίου.

Μπαίνω μέσα και ένα κομψά ντυμένος άντρας με πλησιάζει με ένα μεγάλο τετράδιο στο χέρι του.

"Έχετε κάνει κράτηση;" με ρωτάει όμως πριν προλάβω να απαντήσω νιώθω ένα χέρι στη μέση μου.

"Η κράτηση είναι στο όνομα Brown." Λέει ο Chad με τη βαριά του φωνή, η αναπνοή του αρκετά κοντά μου έτσι ώστε να με κάνει να ανατριχιάζω.

Ενώ ο άντρας ελέγχει το τετράδιό του εγώ γυρνάω προς τον Chad.

"Γεια " λέω χαμογελώντας του.

"Γεια σου όμορφη" λέει και μου κλείνει το μάτι. Ακόμη και μετά από τόσο καιρό τα λόγια του με επηρεάζουν το ίδιο.

"Νόμιζα ότι θα έφτανα πρώτος, αλλά με πρόλαβες από ότι φαίνεται." Λέει και στο τέλος κάνει μια κατσουφιασμένη έκφραση.

"Αφού είμαι πιο γρήγορη." Λέω τόσο σιγά ώστε μόνο εκείνος να με ακούσει, και αυτή τη φορά του κλείνω εγώ το μάτι. Αν ήταν οποιοσδήποτε άλλος άντρας και έβγαινα μαζί του για τρίτη φορά δεν πρόκειται να έλεγα κάτι τέτοιο, όμως είναι ο Chad και παρά την καινούργια αρχή μας μπορούμε να πετάμε μικρές σπόντες που θα ελαφρύνουν τα πράγματα.

Το χαμόγελο του μεγαλώνει παρά την προσπάθεια του να το κρύψει.

"Δεν ξέρω σε τι πράγμα αναφέρεσαι." Λέει και καλά ανήξερος. Είμαι έτοιμη να απαντήσω όμως ακούγεται η φωνή του μετρ απέναντί μας.

Hope [✔]Where stories live. Discover now