//Chapter 7//
Song: Ring - Cardi b
Hope's pov
«Τι στο διάολο;» φωνάζει έξαλλος ενώ σηκώνεται όρθιος. Καφές στάζει από τα μαλλιά και τα ρούχα του κάνοντας τα πάντα ένα μαύρο χάλι. Τα μάτια του οργισμένα με κοιτάζουν και περιμένουν με ανυπομονησία την απάντησή μου.
«Ήταν όλα για τα λεφτά έτσι δεν είναι, με είδες έτσι μικρή και αβοήθητη και νόμιζες ότι θα κατάφερνες να με κάνεις να σε αγαπήσω και να με έχεις στο κρεβάτι σου όσο θες χωρίς να πληρώνεις τίποτα. Δεν ήμουν απολύτως τίποτα για εσένα Chad Brown το βλέπω τώρα, κι όμως εγώ σε αγάπησα, και μισώ τον εαυτό μου γι' αυτό.» λέω μέσα στα μούτρα του, τα νεύρα μου στα ύψη, ο θυμός και το μίσος μου για αυτό το άτομο είναι όση και η αγάπη που έτρεφα για εκείνον πριν μερικές μέρες. Τώρα όμως η οργή αρχίζει να καταβάλλει τα αισθήματά μου και η αγάπη υποχωρεί. Αναρωτιέμαι για πόσο καιρό θα κρατήσει ακόμα.
Φαίνεται να με κοιτάζει μπερδεμένος όμως σύντομα τα συναισθήματά του καλύπτονται με την μάσκα αδιαφορίας που απλώνεται στο πρόσωπό του.
«Φύγε» λέει ήρεμα, όμως η ένταση της φωνής του αυξάνεται αρκετά τη δεύτερη φορά, «Φύγε από μπροστά μου, φύγε από το σπίτι μου, φύγε από τη ζωή μου» φωνάζει και εγώ κάνω μερικά βήματα πίσω τρομάζοντας με τον τόνο του.
«Κι εγώ το ίδιο θέλω ξέρεις, αλλά κάθε φορά βρίσκεις ένα τρόπο να εμφανίζεσαι μπροστά μου, φύλα τα νότα σου όμως γιατί οι ρόλοι θα αντιστραφούν από εδώ και πέρα.» του λέω και χωρίς να αφήσω άλλο περιθώριο ανεβαίνω πάνω για να συνεχίσω να μαζεύω τα πράγματά μου.
~•~
«Και γιατί είπαμε ότι θες να πάμε στην εταιρία που δουλεύει ο Chad;» ρωτάω τη Sophie ενώ ψάχνω το κινητό μέσα στην τσάντα μου.
«Μου είπε ότι ήθελε κάτι φακέλους που είχε στο σπίτι αλλά ούτως ή άλλως θα πηγαίναμε γιατί ήθελα να ελέγξω κάτι» λέει τη στιγμή μου βρίσκω το κινητό μου. Ελέγχω την ημερομηνία και το βάζω κάπως ανήσυχη στην τσέπη της ζακέτας μου.
«Α εντάξει. Αν είναι θα πας εσύ να του δώσεις τους φακέλους και εγώ θα πάω στην τουαλέτα γιατί κατουριέμαι σαν τρελή.» της λέω και γελάμε ενώ μπαίνουμε από την κεντρική πόρτα της εταιρίας.
Σήμερα είναι η πρώτη μέρα που ήρθε η Sophie στο σπίτι στην Καλιφόρνια. Όταν με ρώτησε αν ήμουν εντάξει με τον Chad την διαβεβαίωσα ότι όλα ήταν μια χαρά και ότι ήταν πολύ φιλικός αν και στην πραγματικότητα μετά το συμβάν με τον καφέ δεν μιλήσαμε σχεδόν καθόλου, ήταν σαν να μην ζούσα στο ίδιο σπίτι με εκείνον.
YOU ARE READING
Hope [✔]
RomanceSecond book of the 'Faith' series Πιο αποφασισμένη από ποτέ η Hope βάζει στόχο της να πάρει εκδίκηση από τον άντρα στον οποίο επέτρεψε να κλέψει την καρδιά της για δεύτερη φορά, ή ίσως και ποτέ να μη σταμάτησε να τον αγαπάει. Τα απωθημένα δεν φεύγου...