Chapter 10

332 65 51
                                    

//Chapter 10//

Song: Bartier Cardi - Cardi b

Chad's pov

Κάθομαι και βλέπω τηλεόραση για να ηρεμήσω από την κουραστική μέρα στη δουλειά. Τα πράγματα έχουν αρχίσει να ζορίζουν πολύ αλλά δεν ξέρω γιατί. Πρέπει να έχει γίνει κάποια βλακεία γιατί χάνουμε συνεχώς πελάτες και δεν ξέρω τι φταίει. Τίποτα δεν έχει αλλάξει και όλα πήγαιναν μια χαρά.

Δεν έχω πει κάτι στη Sophie για να μην την ανησυχήσω. Είναι πάνω και καθαρίζει το σπίτι όπως της αρέσει συχνά να κάνει.

Η Hope δεν είναι εδώ. Ευτυχώς. Μπορεί και δυστυχώς δεν ξέρω το μυαλό μου δεν έχει ξεκαθαρίσει ακόμα τι συμβαίνει ή τι θέλω να συμβεί ή πως θα το χειριστώ. Όλα πάνε λάθος στη ζωή μου και σίγουρα για κάποια φταίω εγώ.

Το κεφάλι μου χαλαρώνει πάνω στο μαξιλάρι του καναπέ όταν ακούω την φωνή της Sophie από πάνω. Τσιρίζει;

Τρίβω τα μάτια μου κουρασμένος και σηκώνομαι να πάω πάνω να δω τι θέλει. Ο Tommy κοιμάται και δεν θέλω να τον ξυπνήσει με τις φωνές της. Τώρα τελευταία σαν πολλά νεύρα να έχει.

Ανεβαίνω με γοργό βλήμα τα σκαλιά και αφού φτάσω στον πρώτο όροφο μπαίνω στο δωμάτιο μας μόνο για να βρω μια εξοργισμένη αλλά ταυτόχρονα θλιμμένη Sophie.

"Τι συνέβη;" ρωτάω ανήσυχος και κάνω κίνηση να την πλησιάσω όμως εκείνη απομακρύνεται από κοντά μου.

"Πόσες φορές;" ρωτάει και ένα δάκρυ κυλάει στο μάγουλο της.

"Για ποιο πράγμα λες Sophie? Δεν καταλαβαίνω." Της λέω ενώ υποψίες ότι μπορεί να έχει μάθει την αλήθεια σχηματίζονται στο μυαλό μου.
Τι θα κάνω;

"Μην παίζεις τον ανήξερο" λέει πικρά.
Και εγώ την κοιτάζω προσπαθώντας να καταλάβω τι έχει μάθει.

"Θες να μου εξηγήσεις τι έγινε;" την παρακαλάω.

"Αυτό συνέβη." Λέει και βγάζει το χέρι που τόση ώρα ήταν πίσω από την πλάτη της μπροστά μου.
Μπροστά στη μούρη μου κρέμεται ένα μωβ εσώρουχο. Ξεροκαταπίνω.
Εκείνη την στιγμή ακούγεται και η πόρτα που ανοίγει. Αϊτή μας έλλειπε τώρα.

Hope's pov

Έχω εξηγήσει τα πάντα στον Bill και οι απαντήσεις του τόση ώρα ήταν τύπου. 'Ναι καλά' ή 'πλάκα κάνεις' ή 'Μπράβο το αφεντικό που κάνει και τέτοια ' εκεί γέλασα και μαζί μου και εκείνος.

Φαινόταν προβληματισμένος μετά από τη διήγηση μου. Ήθελα να τον ρωτήσω τι τρέχει αλλά πριν μιλήσω με πρόλαβε εκείνος.

Hope [✔]Where stories live. Discover now