Alıntı ve paylaşımlar için instagram sayfası: fasenix_series
-Biraz önce Fasenix Delia'nın elindeydi.
Rhan'ın sesi temkinli ve kısık çıkmasına karşın duvarın ardından duyulabiliyordu.
-Jayr... Aptal kâhin ininden çıktı demek...
-Delia ne bulduğunu bilmiyor. Fasenix'in ve o formüllerin neyi ifade ettiğini çözemez, babasına verecektir.
-Delia'dan gözünü ayırma.
Rhesus'un iki cümlesinden biri emirdi. Oğluyla bile karşısında savaşçılarından biri varmış gibi konuşuyordu.
-O kız ve kâhine ne yapmayı planlıyorsun baba?
Bu soruya kayıtsız kalmam mümkün değildi. Alnımı duvara dayayıp, gözlerimi kapadıktan sonra kendimi duyacaklarıma hazırladım.
-Yerini bil ve kimi sorguladığına dikkat et evlat. Şimdi git ve dediğimi yap.
Rhesus'un oldum olası beni sevmediğini düşünürdüm. Bunun, hakkımda bildiği gizli bilgiyle ilgisi olabilir miydi? Bendeki sorunun ne olduğunu biliyor olabilirler miydi? İkisinin de ayak sesleri uzaklaştıktan kısa bir süre sonra etrafta sessizlik hâkim oldu. Bir çırpıda gizlendiğim yerden çıkarak hiçbir şey olmamış gibi kutlamaya döndüm. Rhan'ın gözleri üzerimdeydi. Rea ve Aira'yı bulduktan sonra bile onlarla doğru düzgün konuşamamış, olanları anlatamamıştım. Endişe ve sabırsızlıkla içtiğim her kadeh, bana düşük vücut ısısı olarak geri dönüyordu. Sonunda Rea dayanamayarak elimdeki kadehe atılıp benden aldı.
-Bu kadar yeter Delia. Yeni yaşının ilk saatlerini kendine acı çektirerek geçirmek istiyorsun sanırım?
Ortasına düştüğüm bilmece yüzünden karışan aklımı yavaşlatmaya çalışıyordum. Ya da kısa bir süreliğine düşünme yetimi askıya almak istemiş olmalıydım.
-Hakılsın, uyarı için teşekkür ederim, sanırım buna ihtiyacım vardı. Bu gece benimle kalır mısınız?
Başka türlü onlarla baş başa konuşmam mümkün olmayacaktı. İkisi de olanlardan habersiz, teklifimi seve seve kabul etti. Bay Leghan'ın aramıza katılarak yeni yaşımı tebrik ederken Rhan hâlâ beni izliyordu.
-Delia! Ne zamandır beni ziyarete gelmiyorsun. Yoksa yeryüzüne olan ilgini mi kaybettin? Çalışmamız gereken koca bir Dünya haritası var.
Ah, tabii ya! Yıllardır eğitimlerde ezberlediğimiz ülke isimleri yetmiyormuş gibi akarsu, dağ, ülke, iklim, nüfus ve daha birçok gereksiz ayrıntıyı da çalışmalıyız... Hem de tüm arkadaşlarımın aksine daha kanatlarım bile oluşmamışken.
-Hayır Bay Legan, aksine yeryüzü hakkında bilmek istediğim çok şey var ve sizin geniş bilgi yelpazenizden faydalanmak beni onurlandırır.
Cevabımın ardından gülümseyerek başka bir kadeh kavradım ve ona eşlik ettim. En azından politik olmayı öğreniyordum. Rea ise kadehi içmemem için karşımda kaş göz işareti yapmakla meşguldü. Ne yazık ki isteğine karşılık veremedim çünkü ırklar tarihinden beni soğutan Bayan Vevila ve birkaç sıkıcı eğitmenle daha sohbet etmek zorunda kalmıştım. Her birine aynı nezâketi gösterebilmem için desteğe ihtiyacım vardı. Onlar da başka konuklarla konuşurken benden gitgide uzaklaşmışlardı.
Bana yeterince uzun gelen bir süreden sonra etrafım açılıp, konuşmalar duruldu. O zaman anladım ki içkimiz hakkında söylenenler doğruydu. Isının benden yavaş yavaş uzaklaştığını hissedebiliyordum.
-Fazla hızlı gittin.
Rhan yanıma belirerek etrafımızda oluşturduğu ince ateş duvarıyla vücut ısımı destekledi. Ağzımdan laf almaya çalışacağını biliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fasenix Serisi 1 - AVERNUS
Fantasy| thewattys2020-Fantastik Kategorisi Kazananı🏆 | Bilinmezlik hep korkutur. Tüm canlılar gibi, insan da çevresindekilere hâkim olma arzusunu bir meşale gibi taşır içinde. Bilinmezlikten korkup, kendini bilmeden yaşayan varlıklarla dolu evrende, bi...