⚚ Geçmiş 4

1.9K 413 8
                                    

  Alıntı ve paylaşımlar için instagram sayfası: fasenix_series

 İona, İdella'nın kıyafetlerini değiştirirken Sybilla sessizce onları izliyordu. Büyükannenin bu manzarayı görme şansı olsaydı gözyaşlarını tutamayacağından emindi. İona'yı küçüklüğünden beri tanır, kendi çocuğu gibi severdi. Öngörüleri zayıflamışken korkutmak isteyeceği en son kişiydi fakat onu ayrılığa hazırlaması gerektiğini biliyordu...

 İona yavaşça kızını yatağına yatırırken Sybilla'nın yüzüne tek bir gölge dahi düşmemişti.  Karanlık gelecek, kötü önseziler ve birbirini kovalayan düşünceler, gözlerinin önündeki manzaraya yenik düşüyordu. 

 İona, sesten rahatsız olmaması için, sudan ince bir duvarla kızının yatağını çevreledikten sonra nihayet Sybilla ile baş başa kalmışlardı.

-Kızının doğumundan sonra duygularının karışık olduğunu görüyorum İona.

 İona, Sybilla'nın bu haklı gözlemini yalanlayamazdı.

-Gelecek beni korkutuyor, Sybilla, elimde değil.

-O burada güvende. Yeryüzü gezileri başlayana kadar gelecek konusundaki endişelerini bir kenara bırak ve yalnızca onunla vakit geçir. Şu anda onun için en önemli şey, senin sevgini ve şefkatini hissetmek.

İdella'ya yaklaşan Sybilla, huzurlu uykusunda onu bir süre izledi.

-Gelecek onun için ve bizler için ne hazırlıyor hiçbir zaman emin olamayız bu yüzden korkma İona. Korkarsan, onu da korkutursun ve sevgiden önce korkmayı öğrenir.

 İona gözlerini kızından ayırmadan Sybilla'yı dinliyordu; haklıydı. Kızının, nedenini bile bilmediği korkularla büyümesi hiç adil değildi. 

 Korkularından sıyrılmaya ve onun yanında olduğu müddetçe ona tüm benliğini adamaya karar verdi. Bakışlarını bebeğinden çekerek Sybilla'yı ellerinden kavradı.

-Teşekkür ederim Sybilla. Sen büyükannemden bana kalan en değerli hazinesin.

                                                                                               𝔉            𝔉           𝔉

**Art by Eddie del Rio and Win Arayaphong

Fasenix Serisi 1 - AVERNUSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin