Raisha Munirah
Aku berusaha untuk
dapatkan kau.🍳🍳🍳🍳
Bantal dipeluk oleh Raisha dicampak ke bawah. Segala pening dia malam tadi hilang. Dia hanya perlu berehat. Barulah sihat. Kalau tak mana nak cari duit. Badan dia sejuk. Aih badan dia naked. Semalam dia tidur pakai baju. Pelik.
Tangan Raisha meraba-raba dibahagian tepi. Bahagian ada sesuatu yang aneh. Nampak besar. Raisha menekan-nekan menggunakan jari telunjuk berkali-kali.
Luar fikiran Raisha, selimut itu bergerak. Pantas Raisha membuka selimut itu.
Mata dia membulat. Tf ada lelaki!
"Oh my god! Who are you!??" Raisha menjerit sekuat hati sambil tangannya menolak-nolak badan sasa lelaki itu.
Lelaki itu terkejut! Seraya dia bangun lalu melihat apa yang berlaku sekarang.
"You! You buat apa dengan I!?" Tanya Raisha.
Dia kenal siapa lelaki tu. Sangat kenal. Dia lelaki yang Raisha mahu melamar. Yes! That boy. Tapi kenapa dia ada kat sini? Persoalannya dia pun tak pakai baju.
"Raisha, kenapa ada kat sini? And you're naked." Tanya Aniq pelik. Dia separuh tidur.
Air mata Raisha mengalir apabila dia melihat tompok merah atau darah di atas katil. Semakin kuat tangisannya.
Aniq pun melihat arah yang sama. Dia terkejut. Alamak! Dia dah rosak anak dara orang. Dia diam seribu kata.
"Kau sengajakan perangkap aku supaya kau boleh kahwin dengan aku. Jijik." Sindir Aniq. Dia masih terkilan apa yang berlaku sekarang. Dia pasti Raisha yang merangkap dia.
Raisha menggeleng laju. Bukan dia yang buat semua ni. Untuk apa dia buat. Dia hanya suka minat pada perempuan. Perempuan saja. Bukan lelaki.
"You tahu I minat dengan perempuan je. I tak pandang kat lelaki. Lagi-lagi you ni. Please trust me, Aniq." Raisha merayu sambil memegang tangan Aniq. Aniq menarik tangannya kasar.
Pertama kali Raisha menyebut nama Aniq.
"Aaa aku tak peduli. Aku takkan bertanggungjawab pada diri kau. Ni yang kau mahukan. No, aku takkan tertipu dengan helah kau ni." Kata Aniq sambil mengambil baju lalu memakainya. Berselerak betul di lantai ni.
Tanpa membuang masa, Aniq mengeluarkan dompetnya lalu melemparkan duit 100 ringgit 7 keping. Dia menghempas pintu kasar.
Raisha terpaku apa yang dibuat oleh Aniq. Aniq menganggap dia seorang pelacur.
Dia malu. Malu. Takut Aniq viralkan statusnya. Mana dia letak muka. Tambahan lagi mesti parents akan buang dia.
Nadia duduk dihadapan TV. Cerita kegemaran nya sudah nak start . Tak sabar. Beberapa hari menunggu cerita tu.
Bam!
Terangkat bahu Nadia. Dia menoleh ke arah bunyi itu. Raisha? Akhirnya pulang sudah dia tu. Ingatkan tak pulang-pulang.
YOU ARE READING
Raisha Munirah [OG]
عاطفيةDia perempuan yang tengah angau bercinta dengan kekasihnya yang bernama Diyana Liana. Perempuan? Ya kekasihnya dia perempuan. Raisha seorang lesbian. Dia tidak peduli pun apa orang cakap tentang relationshipnya. Pekakkan telinga saja. Satu inside...