Ahoj jmenuji se Amy je mi 16 let a mám ráda hudbu, hraní na kytaru, skate a parkur, jsem něco jako kluk 😂.
Mám nejlepší kamarádku verču je jí 14let znám ji, už od malička, někdy se pohadame, ale to kvůli kravinám, pokaždé když spí u mě nebo já u ní tak sme střelení a barák je naruby 😂. No fakt.
Mám nejlepšího kamaráda Denise ❤️. Je mu 15 let. Známe se už od Základky a nikdy nezapomenu ty naše zážitky, má rád parkur a někdy mě i učí.
Bydlím v New Yorku 😊 amm to tu moc ráda, mám tu hodně přátel a dobrou školu ❤️, sice se s rodičem budeme stěhovat do californie myslím ze se stěhujeme v sobotu.
A teď k příběhu.
Pondělí 😑📕
Je krásně slunečné ráno. Teda co?.
Co to melu. Takže je 7:00 a škola mi začíná v 7:50.Zazvonil budík v 7:00. „ach jo zase škola, už zase chci víkend ". Řekla Amy. Vzala jsem z postele a protáhla. Sla jsem do koupelny si udělat hygienické potřeby, když už jsem si udělala hygienu tak jsem šla do pokoje si vzít oblečení. Černé džíny se šedivým trykem a s bílíma vanskama. Šla jsem znovu do koupelny se nalíčit. Vzala jsem si, rtěnku, řasenku, pudr, korektor, šla jsem jen tak na lehko.

Když jsem se už připravila jít do školy tak jsem popadla tašku a rychle proběhla schody dolů. Na stole byla snídaně od mamky která už musela ject do práce, pokaždé když jde do práce tak mi udělá snídani a napíše mi krásný vzkaz, ale tentokrát asi hodně pospíchala 😂.
Když jsem dojela, popadla jsem klíče a zamkla barák, když jsem viděla jak je venku krásně a jak je východ slunce tak jsem si to musela nejdříve vyfotit a ještě k tomu v noci pršelo takže nádhera 😊
Š
la jsem na zastávku kde na mě čekala moje bff Verča. „no hurá, kde jsi prosím tě byla takovou dobu, že ty sis dělala zase úkol? ". Zachechtala Verča. A já se jen pousmál a dodala „no jo, já za to nemůžu že si na to ráno pokaždé vzpomenu" zasmala jsem se.
„už to jede" řekla Verča. Já si vzala 5kč a mohla jsem jít do autobusu. Sedla jsem si na volné místo a Verča vedle mě. "„normálně se nemůžu dočkat až zase půjdu domů" rekla jsem. „to mi ani nepovidej ". Dodala Verča. „hele a nechceš dneska u mě přespat, nikdo není doma a byla by sranda" zeptala se mě Verča. „hele to by bylo super, bude pyžamová party 😊" odpověděla jsem na návrh.
Jak jsme si tak povídaly, dojel jsme na zastávku a viděly tu nejhorší věc, ŠKOLU. „hele dneska píšeme z češtiny" rekla Verča. „jeee já na to úplně zapomněla, ještě že to umím " odpověděla jsem a usmála se.
Po škole
„Hele tak já si dojdu pro věci a pak k tobě přijdu ok? Jj tak pak přijď." řekla jsem verče. Když jsem si zabalila, nabíječku, hygienické potřeby, spodní prádlo, pyžamo a věci do školy, samozřejmě i nějaké jídlo a pití 🥤. Šla jsem pěšky za vercou hned vedle tak jsem zazvonil na zvonek a Verča mi otevřela. „tak už jsem tady, mám i nějaké jídlo "dodala jsem. „tak to je super" odpověděla mi Verča. „co budeme dělat amy" zeptala se mě Verča. „hele co kdyby jsme udělaly tu party co ty na to? "zahihňala jsem se. „dobrý nápad Amy" dodala Verča smíchem.
Snad se vám to líbilo, nebojte udělám další díl ❤️