Pokračování
Když už jsme měly tu pyžamovou party tak jsme si udělaly malou diskokouly, kterou jsme pripevnily na žaluzii a roztocily jsme ji. daly jsme poradny písničky a tancovali na postely. Když najednou jsme zjistily, že je 0:00 hodin tak říkám verče „hele Veru já už asi půjdu spát zítra je škola a je poslední den a ještě k tomu se stěhujeme".rekla jsem verče. „hele uokej tak zatím dobrou " dodala verca smutně.
Ráno 😥
Je 7:00 a začíná škola. Zase zazvonil budík a mi jsme se s vercou vzbudily a vypli budík. Vztaly jsme z postele, protáhly jsme se a šly jsme do koupelny si udělat hygienické potřeby. Vrátily jsme se do pokoje a oblékli jsme se do školy. Verca se nemaluje ale já ano. Tak jsme si zase vzala ten stejný Mejkap :)

Verci oblečení ⬆️

Moje ⬆️
Šly jsme do školy jako každý den v týdnu a po pár hodinách školy jsme se s mojí bff rozloučili a já jsem nastoupila do auta a jeli jsme na letiště kde jsme čekaly na odjezd do californie, moc jsem se těšila na novou školu, lidi, sousedy, aPD...
O pár hodin později...
„Hura konecne jsme v letadle" 🥳řekla moje mamka a táta dohromady.
Když jsme dorazili na místo tak jsme si zavolaly taxika a jeli jsme přímo před nás barák. Byl obrovský a byla to samozřejmě vyla, byl moc krásný a byli i sousedi za kterýma půjdeme za 4 hodinyKdyž jsme vyšla do mého pokoje z kuframa a krabicema já myslela že mě snad klepne jak to bylo krásný

V mojí hlavě
A já si myslela že to bude malí jako můj palec. Je to vážně úžasné. I moji sousedi mají nádherný barák. Snad tam bude nějaký kluk nebo nějaká holka 👩
Po hotový díle v baráku
„Tak děti jdeme za sousedy, udělala jsem jim dort "řekla mamka. Já jsem šla dolů s úsměvem na tváři. Popadla jsem něco na sebe a oblékla jsem si něco co by se jim mohlo líbit
Když jsem se oblékla a upravila, tak jsem byla trochu nervózní jak budou vypadat moji sousedé a jak se budou chovat. Když už jsme byli u nich před barákem tak měli zvonek s nápisem moormierovi. Mamka zazvonila a z dveří se objevila starší paní asi 30 nebo 20 něco. „jee dobrý den, vy jste ti nový sousedé že? "řekla paní. Moje mamka : „ano to jsme mi, byli bychom rádi kdyby jsme se s vaší rodinou seznámili" tak jsme šly dovnitř, měli to moc krásné a pohodové. Sedli jsme si je stolu a vyprávěli si něco o sobě. Moormierová zakřičela : „Payton máme tu ty nové sousedy pojď je také pozdravit!! "."„jo už jdu mami "zakřičel kluk, když vyšel z pokoje tak jsem ho viděla jak byl nádherný a krásný a ty jeho vlasy nebo jeho úsměv, o tom ani nemluvím. Tak jeho mamka řekla :„hele seznam se s Amy je moc fajn, Vem ji do svého pokoje a něco si spolu říkejte. A ja jsem byla trochu nervózní. „tak pojď " řekl Payton. Když jsme byli u něj v pokoji tak to bylo něco nádherného. Payton řekl :„ahoj já jsem Payton, jsi moc hezká :) budeme nejlepší kamarádi co ty na to?" já jsem se zacervenala a řekla jsem :„ahoj j-já j-jsem Amy a k-klidně budeme ne-nejlepší kamarádi" a Payton mě objal ❤️. A dal mi pusu na tvář.
Snad se vám takové příběhy líbí ❤️❤️budu ráda,Když mi dáte vědět jestli se vám to líbí nebo ne ❤️❤️🥳
Zítra bude další díl ❤️ ❤️