6. Je To On?!!! 🤬🤧

984 25 2
                                    

Jak jste zjistili, že jsem těhotná tak to bude holčička, kterou mám s Paytonem a ještě ani nemáme jméno takže asi přemejšlíme nad jménem Kate.

Příběh a pokračování

Konečné jsem venku jen sama s Paytonem a nikdo nas nevyruší při naší procházce. „ale ne! Au!! " řekla jsem vylekane paytonovy. „co se děje!!" řekl vyděšeně Payton. „jen mě bolela hlava a trochu se mi zamozala, půjdeme si asi sednout " navrhla jsem paytonovy a sedli si na lavičku. Začal mě líbat a utesovat že hlava bude v pořádku ❤️☀️. Najednou slyším kluka jako Maxe.

Max je můj ex který byl semnou jen jednou a víckrát nebude! Ve vztahu mě mlátil a bylo mu vše ukradený, až na jeho jinou holku se kterou mě podvádět.

„Paytone chraň mě, on mě mlátil na základce v New Yorku a chce mě možná ještě ublížit "řekla jsem vyděšeně paytonovy. „kdo to je?". Řekl payton. „to je můj ex který mě mlátil a podvadel ". Odpověděla jsem. „tak neboj ochranim tě". Naštěstí si nás nevšiml ale má možná obavi že tu jsem, ale neví že jsem těhotná 🤰. „kdyby náhodou nás dva viděl tak asi by ti říkal nějaké věci aby si semnou už nechodil, chápeš a já se bojím že tě ztratím 🤧" rekla jsem smutně paytonovy. „neboj nic takového se nestane a už vůbec ne že ti mě ukradne, to ani trochu" uklidnil mě payton. „už půjdeme domu, je mi divné " řekla jsem paytonovy. „tak jdeme lásko". Řekl Payton a políbil mě na rty.

Doma

„děkuji že u mě spíš i přes školu, moc si toho vážím Paytone " řekla jsem s úsměvem na tváři paytonovy a políbila jsem ho. „ale nemusíš mi děkovat a chci být s tebou, ať se stěnou stane cokoliv, budu s tebou"

 „ale nemusíš mi děkovat a chci být s tebou, ať se stěnou stane cokoliv, budu s tebou"

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Dal mi růži a políbil mě na rty. Byla jsem v paytonovo pokoji a on byl u mě.„hele přinesu ti vodu a kdyby si chtěla tak mi řekni a já ti dám napít dobře? " řekl payton. „jo jo dobre". A políbil mě. Já mu ležela na stehnech a on mi hladil hlavu a ruku kterou mi držel propletenou v mých prstech.

 Já mu ležela na stehnech a on mi hladil hlavu a ruku kterou mi držel propletenou v mých prstech

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Když jsem se další den probudila

Payton spal vedle mě a obimal mě pevne. Já jsem raději nic nedělala a ležela vedne něho ❤️. Je to moc krásné jak se o mě stará, tak hezky ❤️❤️. Moc ho miluju a nechci o něj přijít. Když se i Payton vzbudil tak řekl : „dobré ráno miláčku můj ❤️❤️„ řekl s úsměvem Payton. „dobre ráno ❤️❤️". Rekla jsem paytonovy zamilovaně. „dekuju že se k mé tak hezky staráš, moc si toho vážím Paytone" řekla jsem a dala pusu na jeho krásný rty. „nemusíš děkovat, to je můj úkol tě chránit ❤️❤️". A políbil mě taky ❤️❤️.

Já jsem šla do koupelny a kouká jsem se jak vypadá moje břicho, no jo no celkem velke ale co už, už to jsou 4 měsíce co mám dítě v břichu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Já jsem šla do koupelny a kouká jsem se jak vypadá moje břicho, no jo no celkem velke ale co už, už to jsou 4 měsíce co mám dítě v břichu. Payton ještě neví ze mi praskla voda, nee dělám si srandu on to ví, ale prostě si myslel že jsem asi vykonávala potřebu na postel 😂😂.. Když jsem byla v koupelně tak jsem viděla jak ze zádi přišel Payton a hladil mi břicho a říká : „tady je ta naše budoucí Kate ". Usmál se a políbil mě.

Doufám že se vám líbil 6

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Doufám že se vám líbil 6.dil ❤️❤️. Těšte se na další❤️❤️

láska nebo Zrada 💔? =|HOTOVO|=Kde žijí příběhy. Začni objevovat