22. To Snad Ne😢

428 15 0
                                    

„amy je na tom v pohodě, jen omdlela ". Řekl pan doktor a usmál se. Že všech odpadl stres a byli v pohodě. „a kdy muze jit Amy domu". Zeptal se payton . „asi dnes ". Řekl doktor a já se usmála (Amy). „to je super pane doktore". Řekla jsem na doktora a já jsem si šla zbalit věci.

5 min později...

Konečně mohu jít domů, to mi chybělo. „ahoj lásko". Řekl payton a políbil mě. „ahoj paytone". A také jsem ho políbila. „ták co pojedeme ". Řekl payton. „ano jasně". Řekla jsem a jeli jsme domů.. Doma..... „já si půjdu Asi lehnout ". Řekla jsem paytonovi. „jasny v pohodě". A políbil mě payton do vlasů. Já si mezitím lehla a spala na paytonovo hrudi. Cejtila jsem jeho břisaky když nemá tričko a moje rty s tváří se dotýkáji jeho hrudi a cítím jak payton dýchá..

Ráno.......

„dobře ráno lásko". Vzbudil mě payton a něco mi tajil. „dobre ráno ". A políbila jsem ho.„ mám pro tebe překvapení". Řekl payton a usmíval se. „juj a jaké ". Řekla jsem nadšeně. „tak se oblékni a pak přijď do kuchyně". Řekl payton a koukl na mě od shora az dolů, skousl si red a šel do kuchyně, protože jsem byla nahá.... 😂. Já si šla vzít nejpohodlnější oblečení. Černé tepláky a kroptop. Šla jsem dolů a payton měl zabalený kufry. „co se děje paytone?". Zeptala jsem se ho nervózně. „jedeme na chatu". Řekl payton a já byla nadšená. „tak to je super, tak já si jdu zabalit věci ". Řekla jsem a trvalo asi 10 min a šla jsem dát kufry do auta... Když už jsme jeli tak jsem si povídala s paytonem a Kate seděla vzadu a povídala si s Jackem a jess. Ano jeli s námi jinak by se nám tam Kate unudila ten týden k smrti.

Na místě m..

„taak, už jsme tady děti ". Řekl Paston a vzali jsme si kufry. Šly jsme na pokoje a já byla s paytonem a Kate s ostatníma v jiném pokoji... Když jsme si za 30 min vybalili tak jsme šly ven a koukali na vodu. Najednou vidím.!!!no to snad ne!! Co tady dělá max?!!? „jee ahoj Amy, nevěděl jsem že jsi tak sexy ". Koukal na mě max a olíznul jsi red. „nech mě být ty kokote". Já jsem na něj štekla a odešla jsem za paytonem mu to říct. „payton co tady dělá max ". Na jsem se h ok zeptala a payton na něj koukl. „Joo to je muj kamarád, moc se spolu nebavime". Payton mi odpověděl. „asi ti nedochází že tohle je můj ex který mě podvedl když jsem bydlely v New Yorku a ještě k tomu mě chce, payton je to děvkař a chce mě znásilnit ". Já jsem se opřela za paytonovo hruď. „promiň amynko já nevěděl že tk je zrovna on, neboj nedovolim to..

Napadlo mě že budu ho asi ignorovat nebo aby mě nechal. Jo good idea Amy jsi pěkná kráva....co kdyz paytonovi něco řekne. Já jsi jen povídám pro sebe a a napadlo mě že se mu budu vyhejbat. Jop to je super...

Hír ví gou🤠🤠.. To bude masakr.. „ahoj Amy, nevěděl jsem že jsi tak lahodná ". „jsi do prdele maxi" řekla jsme a obešla jsem ho, on mě flaknul přes zadek a já mu dala facku.... „kokot". 🤦🏻‍♀️


Ahoj tě lidi, pardon že nevysel díl ale já mám I jiné starosti než jen tohle 😂👌🏻.. Budu moc ráda kdyz mi zase jako vždy napíšete svůj názor, 🌷 tak papa🌹❤️❤️🧸

láska nebo Zrada 💔? =|HOTOVO|=Kde žijí příběhy. Začni objevovat