Pokračování
Ještě že je volno, mám ráda volná s někým koho miluju nebo ho mám ráda. „Paytone, budeš dneska na skateparku??“ zeptala jsem se paytona. „ano budu mám jít s vama? " řekl Payton šťastně. „ano byla bych moc ráda". Rekla jsem paytonovy. Šla jsem zase do koupelny, tentokrát se osprchnout. Když jsem si pustila vodu tak jsem vlezla do sprchy a cejtila jsem teplé kapky které na mě padaly. Najednou jsem sejtila jak zamnou někdo je a drží mě za pas. A ano byl to payton. „co tady dělá-...“ a než jsem to dorekla Payton mě začal líbat a já jsem začala spolupracovat. Když už to skončilo tak jsem se oblékla a on taky. Když jsme byli hotový tak jsme mohli jít na skatepark, kde na nás čekala halca s jejím kamarádem Pavlem kterému bylo 15 jako helce a chodili spolu.
Když jsme jezdily tak jsem byla tak unavená že jsem musela snad na té zemi usnout. Když Payton zaznamenal že jsem hrůzné unavená tak mě vzal do náruče a vzal mě k sobě domů, já si lehla a Payton vedle mě seděl a hladil mě po hlavě ❤️. Já mu usla na klínu a on pak usl semnou ❤️. Ale ještě než usnul tak mě políbil na rty a usl.
Když jsme spali tak jsem slyšela něco jako chození po domě a celkem jsem se bála co to bylo. Tak jsem vzbudila paytona s pláčem. „co se děje!!!??? " zeptal se Payton vyděšeně. „něco slyším jako kdyby něco chodilo po domě a bojím se". „neboj já jsem tu pokaždé pro tebe, nikdy tě neodpustím ani kdyby byla před náma nějaká překážka, pojď ke mě " řekl Payton a utesoval mě ❤️ líbal mě a obětím mě drží a uklidnoval že to nic není. „miluju tě Paytone" řekla jsem štěstím. „já tebe taky lásko ".
Když jsem nějak usla v paytonovo náruči tak se mi zdálo že jsem šla na záchod a zjistila jsem že jsem byla těhotná a Payton byl hrozně moc rád.Dalsi den
Bylo slunečné ráno a paprsky slunce mě vzbudili. Potřebovala jsem na záchod a zjistila jsem že mi je hrozně blbě a zvracela jsem. Raději jsem si půjčila těhotenský test a čekala pár hodin, ale musela jsem to schovat aby si toho nikdo nevšiml. šla jsem za Paytonem a řekla jsem : „dobré ráno, Paytone " a dala jsem mu pusu na rty. „dobře ráno Amy"
Vzala jsem si oblečení které jsem dostala k Valentýnu od paytona
Když jsme se oblékli a najedli po 2 hodinách tak jsem šla na záchod a koukla na těhotenský test a všimla jsem si že tam jsou 2 čárky „pane bože!! Já jsem těhotná pane bože!!, jak to mám říct paytonovy ". Když jsem šla dolů tak na mě čekal Payton a já šla s ním za helcou. A Payton si všiml toho že něco není v pořádku že jsem nějaká zmlkla „děje se něco Amy?" zeptal se mě zděšeně Payton. „n-n-e jsem v-v pohodě " odpověděla jsem nervózně. „tak a dost toho hraní, co se děje zlatíčko " odpověděl mi Payton. „no dobře.... Jsem těhotná" řekla jsem smutné a rozberecela jsem se. „cože!!!!???... Já budu táta?!! Pane boze". Řekl překvapivě payton a byl šťastný a zároveň nervózní. „nevadí ti to já myslela že ti to bude vadit " řekla jsem smutně. „proč bych byl je to skvělé, ani nevíš jak jsem za to rád a nebreč" řekl Payton a utisil mě. Dali jsme si polibek a on mi utrel slzy..
Když jsme to řekli ostatním že jsem těhotná
"Tak to je super "řekla mamka, táta, paytonovo rodiče, helca a Pavel. Jsem moc ráda že to za to všichni jsou v pohodě ❤️❤️. „zítra půjdu k doktorovi s Paytonem a uvidíme jestli opravdu jsem těhotná 🤰 ❤️❤️.
Odpoledne o kolo 15:00
Paytonovo pohled.
Tak já budu táta, tomu nemůžu uvěřit, dnes asi půjdeme k doktorovi a zjistíme jestli budeme rodiče. Jsem moc rád že mám Amy, co bych bez ní dělal a ještě k tomu mě je 18 a je 17.
Nechci o ní přijít, nikdy
Amy pohled.
Tak teď asi půjdu k tomu doktorovi s Paytonem.
U doktora
„dobrý den paní doktorko, chtěla jsem se zeptat jestli jsem těhotná nebo ne. Tady mi to ukázalo že jsem tak se chci ujistit " řekla jsem já. „ale samozřejmě koukneme se na to". Řekla s úsměvem doktorka..
Po testech apd..
„paní mám pro vás dobrou zpravu" řekla šťastné doktorka. „a jakou ". Odpověděla jsem zvědavě. „ano jste a budete mít holčičku" řekla doktorka s úsměvem na tváři. „děkuji moc paní doktorko " řekl payton.
Doma
„tak jsem těhotná" řekla jsem všem. Všichni samozřejmě byli rádi že jsem těhotná. No ještě aby ne 😂. „ani nevíš jak jsem rád že jsem táta lásko " řekl Payton a začal mě líbat ❤️❤️. „já jsem taky ráda že jsem mamka" a libala jsem taky paytona ❤️❤️❤️
Doufám že se vám to líbilo a zase budou další díly takže, budu moc ráda když napíšete názor a miluju vás ❤️❤️❤️