24. Jako Fakt?!!😤

395 13 2
                                    

„ahoj ja jsem filip". Řekl kluk který byl nejak u mého okna. „ja jsem amy, co tady delas ". Odpověděla jsem klukovi. „nic jen tak jsem se prochazel a slyšel jsem pláč, co se stalo". Jen se smutně koukal. „no tak pojd dal ". Vsechno jsem mu rekla a on me obejmul. „to bude dobrý nebrec, hele nechceš jit ven?". Zeptal sd me filip. „jasný klidně ". Odpověděla jsem a ja se prevlikala. „TAK MUZEME vyrazit". Rekla jsem a on si me prohledl. Jen jsme se venlu prochazeli a povidali jsi., sedli jsme si na lavičku a povidali jsi. Najednou jsem videla paytona a koukal na mě. „hele s kým to tady jsi amy". Rekl payton.„hele tobe to může být jedno, neříkal jsi nahodou ze jsi  se semnou rozešel? ". Ja jsem cekla. „hele nevytahuj tohle". „a proc ne? ". Odpověděla jsem. „hele sejdeme se u mě doma". Řekl payton a ja souhlasila. „dobře tedy, u tebe doma ". „tak ahoj". A payton odešel. „promiň za tu komedii tady ". Řekla jsem. „v pohodě".. „tak ja uz pujdu pa". „dobře pa". Rozloučili jsme se A ja šla. Byla celkem tma ale bylo to v poho dalo se to.

Doma... U paytona...

„jsem tady! ". Zarvala jsem a zabouvhla dveře. „jojo pojď do pokoje". Rekl payton a ja sla po schodech dolů a čekal tam payton. „tak co si potreboval" ptala jsem se ho.. „no tak c-"

“ ah! MmmmM"....

Pardon ze tohle je krátké ale nebojte bude to pak delší, tohle je jen 1 kapitola kde je to takhle krátké

láska nebo Zrada 💔? =|HOTOVO|=Kde žijí příběhy. Začni objevovat