26. Nechte Mě!!!!

432 12 0
                                    

Tak a je zase krásně vidět že jsme se s paytonem urovnali. Jenže filip me miloval a je mu je trochu smutno....

O tyden později..

„ahoj paytone". Pozdravila jsem paytona když byl v kuchyni. „je ahoj amy". Pozdravil payton a políbil mě na rty. „hele dneska půjdu do práce takže se vrátím domu o kolo deváté".rekl payton. „jj v pohodě". Payton už musel tak jsem ho políbila a obejmula. „takže barák jen pro sebe". Jako nevadí mi když je tady payton ale chápete. Tak jsem si pustila songy a tancovala jako debil. Najednou jsem slyšela jak někdo zvoní, sla jsem otevřít a byl tam filip. „je ahoj filipe co potřebuješ ". Koukala jsem se na filipa zmateně. „no víš chci ti neco říct". „tak pojď dal ". Pustila jsem ho dovnitř a sedli jsme si na postel.„tak povídej". „no víš, jsi hrozně fajn milá holka, je s tebou standa a znamenás pro mě hodně ". „juj to me těší a ještě neco?". Vím ze to znělo ironicky ale myslela to vážně. „no tak je tu jeden problém ". „a jaký". Bylo mi to už jasný ale dělala jsem blbou, znáte to. „miluju tě, ale vím že ty mě ne".. Trochu stuhl a koukal se mi na tělo. „promiň ale ja mám už přítele, je mi to líto, ale věděla jsem že ke me něco cítíš ". „jo ja vím v pohode, tak ja uz půjdu". Sešel schody a zavřel dveře.

Filipovo pohled....

Kurva ja to věděl že řekne ne. No a teď budu muset za paytonem mu dát přes tu jeho hnusnou blbou hubu. Řekl jsem si v hlavě a šel hledat paytona.. Ale hele kdo pak tu jde payton haha. „hej paytone, potrebuju neco říct ". Šel jsem za paytonem a on se otočil. „kdo jsi a co chceš". Payton nevěděl kdo jsem protože jsme se spolu nebavili. „ja jsem filip jinak pojď za mnou". Šly jsme do lesa. „tak co po mě c---". Bum a dal jsem paytonovy ránu jako kdyby ho. Medvěd praštil kamanem. Payton omdlel a ja ho prikril nějak nenápadně do křoví. V tom lese nikdo nebil a moc lidi tam nechodilo ale to je jedno. Šel jsem zase zpátky za amy a něco jsem vymyslel. Tak zkusím zazvonit. Amy otevřela dveře. „ahoj co tady děláš? ". Ja jsem smutne koukal a šel jsem dovnitř. „amy je mi to líto ale payton tě podvádí". „to není možné však j--". Ukazal jsem ji fotku a ona stuhla.

Amy pohled...

Přišel do meho baráku filip a řekl že me payton podvádí, moc jsme tomu nevěřila e co už... Ale pak mi ukazal jak payton dal pusu nějaký holce, Zde se bude automaticky zobrazovat text, který zkopírujete amy musíš se s ním rozejít a už na dobro, ser na něj udelal ti to 100x. Asi máš pravdu udělám to.....

Večer...

Filip už odešel a bylo uz devět hodin ale payton nikde.... Už jsem cekala hodinu ale furt nikde.. Je to zvláštní... Tak hsem ho šla hledat venku, byla tma ale lidi tady chodili... Šla jsem do lesa a něco mě chytlo za ruku a otocila jsem se, mělo to černé oblečení a obličej mu nešel vydet protože měl kuklu.. „nech mě!!!!!! ". Zacala jsem máchat rukala ale bylo to zbytečný. „ale pssst, v klidi holčičko".

„Nechte mě!!!!!! ".

Ahojte lidi, hrozně moc se omlouvám že jsem nevydala dříve příběh, úplně jsem na to zapomněla a byla u kamaradky takže se omlouvám ❤️❤️❤️❤️❤️😭🤷🏻‍♀️

láska nebo Zrada 💔? =|HOTOVO|=Kde žijí příběhy. Začni objevovat