16. Nic My Nevysvětluj

475 15 0
                                    

„KDE TO JSEM??? „ vůbec jsme nevěděla jkde jsem a najednou jsem slyšela hlasy, myslím že to byl paytonovo hlas a říkal jak jsem na tom a doktor říkal že pokud se neprobudi moje duše tak zemru. Já se snažila vztat jenže to nešlo. Moje duše zmizela, nic jsem necejtila. Ale najednou..... Jsem cejtika paytonovo rty na mých a držel za ruku, já jsem otevrela oči a probudila jsem se. „pane doktore, ona se vzbudila!! ". Payton nemohl věřit svim očím a doktor také ne prý že jsem byla na 3 stupni úmrtí. Oni se radovali jenže oni  mi Kate zabavili. My jsme se s toho dříve dostávali ale už jsme si zvikli. „bude v pořadu?". Zeptal se Payton zděšeně doktora. „tentokrát ano ". Payton ybl šťastný 😊. „lásko, kdyby si i umřela tak bych umřel s tebou. Nikdy tě neodpustím ani kdyby byla v tom nějaká překážka ". A políbil mě. Já jsem mu řekla. „neboj se já tebe taky miluju". A obelmul mě.

Po pár dnech....

Payton už má dobrou náladu a rozhodl se že mi koupi dárek. Nové auto. Jenže když dorazil domu tak ho něco šokovalo. Spousta krve, hodně moc. Nevěděl co má dělat tak šel tam kde byli stopy a viděl úplně celou od krve Amy. Ale ona neměla ruku. Příště čeká od krve a rvala o pomoc.

„Paytone, vztavej!! ". Zařval jsem na něj a on vztal. „fuj ještě že to byl sen zdálo že mi něco hrozného". Pověděl mi co se v tom snu stalo a já ho jen obejmula, nezajímalo mě že byl spoceny ale proste jsem o obejmula. „to byl jen sen, neboj se ". A políbila jsem ho. Já se oblékla :

A mohla jsem vyrazit do práce

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

A mohla jsem vyrazit do práce. „jee čau helco, nevěděla jsem že dneska jdeš do práce, však si říkala že nemůžeš dnes". Řekla jsem na helcu a ona my to vysvětlila že prý doktor řekl že to je v pohodě že mohu jít do práce. Tak jsme se pustili do práce.

Paytonovo pohled.....

Tak a já ji jdu koupit auto, snad bude nadcena. Budu moc rád když mi zítra koupi něco k svátku, budu moc rád...

Večer, ale asi raději další den...

„tak tohle my vysvětly , nebo víš ty co, raději mi to nevysvětluj....

Ahojte, moc se omlouvám že nevyšlo tak dlouho nový díl ale prostě mám úkoly a mám zítra narozeniny. Tak snad se vám to líbilo a u dalšího dílu ahoj😁💖💖

láska nebo Zrada 💔? =|HOTOVO|=Kde žijí příběhy. Začni objevovat