13. Je V Pořadu, Co Se Děje?!!!

540 15 0
                                    

Budu ráda když si u toho pustíte i tu písničku. Celkem se k tomu hodí ❤️❤️

„paytone!!!!!!? ". Zařval jsem. Než jsem to stihla dorict tak byla tma nic jsme neviděla. Pak jsem viděla jak ze zadu mě někdo chce udusit pytlem. Začala jsem macjat rukama a neslyšela jsem apytona ani jsem ho necejtila. Pak jsem omdlela. Byla tma a mohla jsem se hýbat. „k-k-kde to j-jsem?".zeptala jsem se, ale marně nikdo se neozval. Četla jsem jak mě někdo drží za ruku a mumla. Otevřela jsem oči a najednou payton od krve. Já se zeptala co se stalo a sundal si pásku. „co se stalo lásko, nevím kde to jsme a ani nevím co si my chtěla rict."payton řekl vyděšeně. „vím co jsem viděla a ty ses tam obimal s nějakou holkou,kdo to jako byl mi řekni". Vykřikla jsem a on mě chytl. „to byla moje ségra která odjela na 15 let do Paříže. Neviděl jsem ji hrozně dlouho a byl jsem rád že se vrátila ". Payton pricouval blíže ke mě a políbil mě. Pokaždé má payton nůž v kapse tak ho vytáhl a chtěl nás dostat z těch provazu. Když už payton rozriznul provazy tak jsme běželi tak rychle jak to šlo. Dostali jsme se van a jeli taxíkem co jel kolem.

„konečně doma ". Řekla jsem a vzdychala. „a promiň že jsem na tebe rvala, neřekl si mi že máš 2 sestry.".polibila jsem ho a objala. „nikdy bych tě nepovedl a ty to vis ". Tak jsme se umyli apd... Udělaly si hygienu a prevlekli se do pizama. Tak jako vždycky payton koukal na můj zadek. Aby toho nebilo málo tak mě i praští. „au, to bolelo ". Řekla jsem se smíchem. „pardon tady někdo brečí ". Usmál se na mě a provokovali jsme se. Bylo to dobrodružství. Pak jsem si ale všimla něčeho na krku. „to je cucak?". Zeptala jsem se ho. „o čem to mluvíš". Payton řekl vyděšeně. Začali jsme se hádat a já řekla : „víš ty co!!!. Už mě to leze na nervy, takže pokud mě podvádís s tou blondýnou tak si mě neptej!! ". Payton řekl : „fakt, ale co když ten cucak je od tebe hmm když jsme spolu spali?!! ". Řekl celkem nastavene, ale já to ignorovala. Šla jsem z baráku k helče. Silou jsem bouhla dvěma a já to helče všechno řekla. „prosím tě nic si s toho nedělej, zítra bez za ním a vysvětlite si to". Řekla helca a já souhlasila.

Druhý den

Tak a jde se domů. Řekla jsem si v hlavě a šla. Na stole byl papírek. „miluju tě moc Amy, chci aby si mi odpustila, miluju tě moc a chci aby sis ten prstinek znovu vzala. Miluju tě a pojď tudy kudy vedou květy od růže. Tvůj manžel payton. Ty moje moormierova. ". Já jsem se šla prevloknout a šla jsem podél růží. Když jsem šla tak jsem si nevšimla přechodu a šla jsem rovně zrovna jel kamion a najednou slyším jak troubí. Vydim payton tak běží ke mě a odhodí mě na druhou stranu chodníku. „paytone ne!!!!!!!". Zarvala jsem, ale bylo pozdě. Jen jsem viděla jak kamion srazil paytona a já volala sanitku.

Po par minutách sanitka dojela na místo a odvezla do nemocnice. Já se zorbrecela a jela jsem s nimi. Hrozně jsem se bála paytona že ho ztratím.
Když jsem dojela do nemocnice tak byl na sále kde ho osetrovali.

Pohled doktora Mr. Davida

„Dobrý den, vy jste jeho manželka?". Zeptal jsem se paní. „dobrý den, ano jsme jeho manžela, je v pořádku, co mu je, stalo se mu něco vážného?".ptala se mě udiveně manžela paytona. „řeknu vám to počkejte jdu pro výsledky".rekl jsem.

Amy pohled

Prosim ať je v pohodě, prosím. v hlavě se mi toulala tato věta když najednou vidím doktora jak jde s něčím v ruce. Ano byli to desky s vysledkama. „tak co pane doktore. Jak je na tom ". Ptala jsem se a doktorů dal krůček ke mě a řekl. „paní moormierova, vás manžel payron je....."

Pokračování příště

Ahojte lidi!!. Jsem ráda že jste si četli další tento díl. Budu ráda když mi napíšete komentář apd...❤️❤️❤️. Děkuji moc a ahoj❤️❤️❤️❤️❤️

láska nebo Zrada 💔? =|HOTOVO|=Kde žijí příběhy. Začni objevovat