Ráno jsem se vzbudila vedle paytona, další překrásné ráno. „dobré ráno lásko ". Řekl Payton a políbil mě. „dobré ráno". A také jsem ho políbila. Prostahly jsme se a já si šla udělat hygienu. Šla jsem se prevliknout do :
Payton mi řekl že mi to hrozně sluší a políbil mě na rty. Payton se oblékl do stejné mikiny jako já a měl černé džíny. Dal mi polibek a šly jsme dolů se nasnidat. „co by sis dala miláčku " řekl Payton. „mě je to jedno, prekvap mě".rekla jsem paytonovy zvedave. Payton mi udělal lívance. Já jsem ho políbila a poděkovala za dobré jídlo. On si sedl vedle mě a povídali jsme si.Když jsme dojedly jídlo tak jsme šly zabalit věci na pláž ⛱. Já si vzala opalovací krém, ručnik, deku, slunečník, plavky, žabky, 4 gumičky, bríle. Payton si vzal také opovaci krém, ručník, deku, plavky a bríle. Když jsme si zbalily věci tak jsme vyrazili na pláž. Já se opalovala a ležela na paytonovy hrudi. Najednou mi Přišla textová zpráva od helči :
"Ahoj hele nechcete jít zítra s máma na pláž?" . Helča
"jasný, klidně, tak Kdyztak zítra zavolám, pa". Amy
"dobře, ahoj,". Helča
Když jsem to řekla paytonovy tak byl rád že zítra někdo půjde s námi.
Západ slunce ☀
„Hele to je krásný Paytone " řekla jsem paytonovy a on se usmál a dal mi polibek. „hele něco pro tebe mám". Řekl Payton a zavázal mi oči šátkem. Payton mě donesl na jiné místo než jsme byli. Najednou mi Payton řekl ať si sundam šátek. A najednou to byla taková nádhera že se mi chtělo radosti brečet, jaká to je krása.
Payton mi řekl at se otočím zády. A on mi po 2 minutách řekl ať se otočím. Já jsem viděla jak kolecel na jedné noze. „Amy vezmeš si mě? ". Zeptal se payton. Já jsem byla úplně v šoku co řekl a rozbrecela jsem se štěstím. „ano, samozřejmě že si tě vezmu". A brečela jsem štěstím. Payton mě políbil a začal mě líbat. Já jsem byla tak šťastná že budeme spolu. Konečně jsem našla toho pravého. Payton mě svalil na písek a řekl : „jsem ak rád že jsem potkal tu pravou lásku v mém životě" Payton mě polibil. „co já mám říkat, to ty jsi pro mě ten pravi, miluju tě". Rekla jsem se slzama štěstí a úsměvem paytonovy.
Doma...
Když jsem to řekla mamce a ostatním stejně jako Payton, tak všichni byli šťastní že jsme se našli. Protože když člověk si najde tu pravou lásku, tak zjisti že už věděl (potkal) co mu osud řekl ať hledá a jednoho dne když najde tu pravou, tak s ní stráví zbytek svého života ❤️. „budeš dneska semnou spát Paytone? ". Zeptala jsem se ho. „jasný broučku, pro tebe cokoliv" řekl s úsměvem. Když jsme byli v pokoji tak jsem si lehla na paytona a koukali jsme na romantické filmy 🎥. Držely jsme se s propletenyma prstama a libali se. Samozřejmě nám mamka koupila nějaké papu a byli jsme sami doma, protože rodiče museli jít do práce. Takže večer jen pro nás dva samotný. Bylo už pozdě takže jsem usla na paytonovy a Payton na mě.
Další den
Ráno jsem se vzbudila a udělala jsem si hygienu. Zbalila si věci na dnešní pláž a rovnou jsme si vzala plavky a na to svoje oblečení. Mezitím co jsem ybla hotová se vzbudil Payton. „dobré ráno lásko ❤️" a políbila jsem ho. Když Payton udělal to samé tak jsme virazily na pláž, kde na nás čekaly helca s Pavlem. Dělali jsme kraviny. Hrály kohoutí zápasy, hráli různé hry na písku apd.... Moc jsme si to užili. Ve 3 hodiny jsme chtěli jít na skatepark. No a tak jsme se obleky na skatepark, mohli jsme vyrazit. Já se držela z propletenyma prstama paytona a on mě,mezitim co helca s Pavlem také.jezdily jsme na skateboardu a učily se různé tryky...... Den utekl jak voda takže už jsme se rozloučily s helcou a Pavlem a šly jsme ke mě domů. Payton mě primackl ke zdi a začal mě líbat. Pak jsme si lehly do postele a spaly jsme ❤️☀️.
Ahoj, tak máme tu další díl ❤️ ❤️. Doufám že se vám moc líbil. Pokud možno tak můžete zasechat koment a nebo si to přidat do knihovny. Budu ještě víc ráda když budete hlasovat ❤️❤️❤️☀️
A ještě chci poděkovat jedny holce jménem anet_0852 moc si ji vážím, tak ji dejte follow ❤️❤️❤️. Ještě jednou ti dekuju anet_0852 ❤️❤️❤️