10. Škola 🎸

622 20 4
                                    

Je krásné slunečné ráno a já s Paytonem jsme se vzbudily společně s Kate. „dobré ráno lásko ". Řekl Payton a já řekla to samé, samozřejmě jsme se políbili. Kate se rozesmála a řekla první 2 slova :„ m-máma, t-táta". Mi s Paytonem jsme se radovali a společně jsme si vzaly Kate do náruče a Payton ji polibil na čelo

Už uběhl rok a zjistili jsme že Kate ještě neumí moc chodit, samozřejmě vlastně umí chodit po 4.

hele Paytone". Rekla jsem paytonovy a on se mě zeptal co se děje. „co kdyby jsme naučily Kate chodit ". Navrhla jsem a Payton souhlasil. Než jsme přišly ke Kate tak jsme viděli společně s Paytonem jak Kate chodila. Byli jsme úplně nadšený. „takové šikovné dítě po mamince" řekl Payton a usmál se. „haha vtipný, zapíše po tatovy ". Rekla jsem a usklebla jsem se na paytona.
Payton mi dal polibek na mé rty 💋.

Payton mi dal polibek na mé rty 💋

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Taková hezká holčička. Teď začala chodit na kytaru. Snad ji to baví a jde ji to. Sice tam je ani ne rok ale to nevadí.

O pár let později.....

Tak dnes, jde Kate do školy poprvé v životě. Paytonovy je 22 a mě je 20, dokonce Kate je 7 let. Do batohu jsme zabalili svačinu a pití. Do Ruky jsem dala kornout a odvezli jsme ji do  školy.


Když jsme ji odvezli do školy tak jsme byli trochu nervózní že si musí sama zvikat na nové prostredi apd.. Jenže pak si Kate našla 2 nové nejlepší kamarády Jacka a elis. „hele mami našla jsem si nové nejlepší kamarády ". Rekla Kate na mě a tatínka paytona. „to je úžasné Kate, jsme rádi". Řekl Payton a obejmul ji. „bez si hrát s kamarády, po škole tě vyzvednu ". Rekla jsem Kate a ona běžela si hrát s kamarády.

Ahojte lidičky, moc se omlouvám že to bylo moc krátké ale je škola a já moc nemám čas. Nebojte o víkendu budou delší, takže se těšte a ahooj♥️🎸💋💋.

Ještě jednou se moc omlouvám 💋♥️♥️♥️🎸

láska nebo Zrada 💔? =|HOTOVO|=Kde žijí příběhy. Začni objevovat