27. Ale Ne

848 22 2
                                    

„nech mě!!!!! ". Zakřičela jsem ale bylo to zase k hovnu. Filip mě svázal k posteli a svleknul mě. Když ne už svleknul tak na opak on taky. Potom mi začal hladit tělo a ja cukala. Potom mi tam vrazil jeho péro. A já jsem se prohla v zádech.. Ja jsem pak kopala kolem se be a tím jsem ho strčila a kopla do mezi  a ja jsem se zázračně odpoutala a běžela pro oblečení... Rychle jsem si ho nasadila a rychle běžela ven do lesa se chovat. Běžela jsem ve tmě a šla jsem se schovat aby mě filip nenašel. Pak jsem cejtila kopeček, který byl podzemní, pak jsem vyhlabavala listí a najednou tam vidím jak tam leží payton. Je úplně celý od modřin, líbala jsem ho a brečela.

Druhý den.....

Byla jsem na paytono hrudi a slyšela jsem jeho dech. Potom otevíral oči a hladil mě po vlasech a dal polibek na moji tvar. Ten polibek jsem cejtila a otočila jsem se na něj a políbila ho na jeho rty. Který my chyběli fakt moc. Oba jsme se zvedli a obejmuli se. „ani nevíš jak mi to chybělo paytone, miluju tě ". „ja tebe taky amy". A políbil mě na moje rty, které byli od slz. Všechno jsem paytovi řekla. „to není pravda, ja si myslel že tady něco nehraje ". Payron mi zašeptal do ucha a šly jsme jít k helče na pár dnů aby na nas filip Zapoměl.

Pár hodin později....

Helče jsme všechno řekli a byli jsme u ní do celého měsíce možná do 2 ale nevím.... Kazdou noc mi volal a psal ať jdu hned za ním. Nepřestávál a ja se s toho už pomalu ale jistě hroutila. Payton měl o me strach protože jsem byla zavrena v pokojia a ani ven jsem nemohla, chtěla jsem mít klid a bála jsem se že me zase znásilní.... HROZNĚ mě sere že mě znasilnil max a filip. Přijdu si divně. Jenže jak to mam říct paytonovi že se bojím, pak mi odpoví že to bude v pořádku ale NEBUDE!!!. Pak jsem se rozbrecela a nevěděla jsem jak dál.

Paytonovo pohled...

Přijde mi divné že amy nechce jit z pokoje ani do kuchyně, celkem mě to sere, už se o ni víc bojím. Musím si s ní promluvit..

Takže moc se omlouvám že dlouho nevyšel díl, jsem ráda za 1,28K přečtení mého příběhu

Tohle kapitolou to ukončím a udělám další 2. Díl knihy ❤️❤️❤️

Tak se těšte a papapap❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🌷🌷🌷


GI STREAM LOVE LATTER!!!!!

Ig : @paytonmoormeier
Tik tok : @paytonmoormeier
Snap: payton <3
Spotify : payton moormeier
Yt : payton moormeier

láska nebo Zrada 💔? =|HOTOVO|=Kde žijí příběhy. Začni objevovat