4. Školní Den📕❤️

1.3K 29 0
                                    

Budík mi začal zvonitv 7:00 jako vždy a každý ráno. Tak jsem se vzbudila a vzala jsem s postele, překvapivě nikdo nebol doma a určitě dole mám snídani. Jdu do koupelny si udělat hygienu a najednou vidím jak před umivadlem je obří srdce z růží. Pak jsem si uvědomila že je valentýn 😍. Byl tam nápis : ahoj lásko, dnes je valentýn tak jsem ti přinesl růže, miluju tě Payton.

Já jsem byla tak šťastná, takové ráno jsem nikdy neměla ❤️. Když jsem si udělala hygienu tak jsem šla pro oblečení a oblékla si tohle ⬇️

 Když jsem si udělala hygienu tak jsem šla pro oblečení a oblékla si tohle ⬇️

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Když jsem byla oblečená tak jsem popadla tašku s učebnicema a knihama. Popadla jsem klíče a najednou otevřu dveře a v tom stojí payton a řekl :„dobré ráno miláčku ❤️ " a vidím jak měl v tubě obřího medvěda

 Popadla jsem klíče a najednou otevřu dveře a v tom stojí payton a řekl :„dobré ráno miláčku ❤️ " a vidím jak měl v tubě obřího medvěda

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Já řekla :„ježíš to je tak hezky od tebe, miluju tě" a objala jsem ho, samozřejmě mi dal Payton nádherný francouzský polibek. Když jsem si položila medvěda na zidly tak jsem šla z baráku s Paytonem do školy a držely jsme se se zapletenyma prstama 😍. Když jsme přišly do školy tak se tam objevila helca. „jeee to jsou ty dvě hrdlicky " dodala smíchem. „haha, moc vtipný" dodala jsem provokativně. „jdeme? " řekl payton a šly jsme do třídy.

Po škole 🥳
*v mé hlavě *
Konečně není už ta zatracená škola, asi se zeptám paytona jestli u nás nechce spát, bylo by to super.
Amy co když to dopadne špatně, ach jo jak chceš

„hele Paytone, nechceš u nás dnes přespat? No když už je ten valentýn“řekla jsem s úsměvem. „ale klidně, jak chceš, pro tebe cokoliv aby si byla šťastná " řekl laskavě Payton. „kdyztak přijdu za půl hodinky" dodal Payton. „dobře, tak zatím pa" a Payton mi dal polibek na rty. Když jsem šla domů tak jsem si dala vlasy do drdolu a šla připravit nějaké ochucení ke mě do pokoje.

O hodinu později...

„Hele Payton už jde tak mu jdu otevřít." řekla jsem si v hlavě. „ahoj, Amy" řekl Payton a polibil mě. „ahoj, tak pojď ke mě do pokoje už jsem tam připravila všechno co by jsme potřebovaly "řekla jsem s úsměvem na tváři. Když jsme došly do pokoje tak jsme si lehly na postel a koukal na romantický filmy. Já jsem si položila hlavu na paytona a držely jsme se s propletenyma prstama. „hrozně moc te miluju a nechci o tebe přijít Amy" řekl s láskou Payton. „já tebe taky a ještě víc než ty mě " odpověděla jsem s úsměvem. A začaly jsme se líbat až to došlo k......

No to víte

Když jsme se ráno vzbudily tak jsem se divila kde mám oblečení a proč spíme vedle sebe. „jo a jo mi jsme tak trochu ehm....". „ahoj lásko, večer to bylo úžasný " řekl krasne payton a dal mi pusu. „jo to bylo, dekuju moc Paytone za tu noc ". A začali se znovu líbat.

Máme tu konec dalšího dílu, snad se vám to líbilo a bude další díl, takže nezapomeňte napsat mi názor na můj nový díl, a dekuju že jste si to precetli❤️❤️❤️🥳☀️

láska nebo Zrada 💔? =|HOTOVO|=Kde žijí příběhy. Začni objevovat