„co to ma být, víš ty co, radeji mi nic nevysvětluj".řekla jsem a videla jsem pyatona jak se tam líbá s jinou holkou. Ja jsem se rozbrečela a šla jsem ven si pročistit hlavu. Byla. Jsem uplne na dně
Paytonovo pohled...
„prosím nech me to vysvětlit, to není jak so myslíš ". Rekl jsem amy jenže ona odešla s brekem ven.byla tma takže nic nebilo skoro videt. Ja jsem jen avani odtrhl od sebe a dal jsem ji pořádnou facku. Ja jsem šel pronásledovat amy ven. Avani se mi omluvila a dala mi napoj abych byl v pohodě. Jenže do toho napoje dala nějaký sajrajt, který kdyz vypijes tak se do toho daného člověka zamilujes na tyden a zapomenes co s tvoji holkou si měl za vzpominky a budes si pamatovat jen tu holku,kterou ti dala ten nápoj. „napij se a omlouvám se ti ". Řekla avani a podala mi pití. „dekuju, ale uz to víckrát nedělej".rekl jsem a napil se. „už je to lepší ". Rekla avani a koukla se na mě. „jo, v pohodě, nechces jit ke me do pokoje?". Rekl jsem avani. „jasný, klidne ". Rekla ďábelsky avani. Lehl jsem si na postel a avani taky, ja ji zacal libat a slikat. Byli jsme nazí a měli jsme menší sex ale s ochranou. Mě samozřejmě nenapadlo ze to udělala avani schválně.
Amy pohled....
„fakt, proč by to udělal". Řekla jsem s pláčem a svalila se na zem. Byla jsem na dně. Pak přišel ke mě nějaký kluk. Ano byl to jackson a pomohl mi vztat. podal mi ruku a ja mu ji prijmula. Vtahl me do auta a jeli jsem asi zřejmě k němu domu, ale ani se mě neptal. Pak jsem si sedla do auta a jela jsem s nim. Byla jsem ticho raději. „tak co se stalo amy. Chci vědět vše ". Rekl jackson a ja jsem mu to vysvětlila. „aha omlouvam se, snad to bude v pohode. Nechces u me měsíc byt?, jsem sam doma". Rekl a nabídl jackson. „v pohode, nebýt tebe tak asi by mě někdo venku někam zatáhl, jinak klidne budu u tebe spát. ". Rekla jsem Jacksonovi. „tak nechces jit zitra do obchoďáku?.". Řekl Jackson. „jasny, proč ne, miluju nakupování ". Usmala jsem se a zapomněla na paytona..
Doma u Jacksona
„budes spát na zemi?". Řekl Jackson. „noo bude to znít divně ale.. Mohla bych spát s tebou?.". Rekla jsem nervózně. „um.. Jasny můžeš nevadi mi to". Rekl jackson a zčervenal se na mě. „tady mas pyžamo ". Rekl jackson. Ja byla uz unavená a tak jsem usla vedle jacksona.
Jacksonoovo pohled...
Ona je tak hezká kdyz spí. Rekl jsem si v hlavě a usl jsem s ní. Ja se k ní pritulil aby ji nebila zima. Nechápu jak ji to payton mohl udělat, ještě k tomu i svoji manželce. Co kdyz v tom ma prsty avani. Sere me uz payton. Udelal ji to po 2. Jeste by bylo nejlepší kdyby avani byla jeho přítelkyně. Chudák amy......
Ráno
„emmmm... ". Rekla jsem si v hlavě a zacervenala se, Protože byl ke mě přituleny jackson. Byl tak cute, amy mas přece manžela, seber se vole. „dobré ráno, amy". Rekl Jackson. „dobrý. ". Rekla jsem a koukala na jeho překrásné modré oči. Odpoledne jsme šly spolu do parku a k pláži. Na pláži jsme si povidali a leželi vedle sebe jenze pak jsem uvidela neco co jsem videt nechtela. Payton. Byl tam s avani a libali se. Pak jsem si vzpomela na to místo kde si me vzal. Byla jsem uplne na dně a rozbrecela jsem se. „co se deje amy". Zeptal se me Jackson a objal me. Uz jsi toho vsiml a dal mi pusu na tvář. „to bude dobrý, nevsimej si toho". Rekl jackson a bejmul me znovu. Lehli jsme si vedle seme a koukali do nebe jenže potom udelal to že vzal svou ruku a blížil se ke mě a chytl me za mou ruku on se na me otočil a koukali jsme na sebe. Ja jsem se k nemu priblizila a on ke me a najednou.... Pusa. Jeho polibek byl lepší než paytonovo. Ja jsem byla úplně v ráji. Nikoho neznám ze by tak dokonale líbal jako jackson. On se odtrhl. „promiň amy, ja-já nechtěl omlou... ". Řekl Jackson, jenže nez to stihl odpovědět tak jsem ho políbila. Zvedli jsme se a libali se. Uz mi bylo ukradený že payton mě podvedl. „je to v pořádku jacksone, líbil ses mi kdyz jsem te poprvé poznala mebo li na zakladce ale mela jsem paytona a ty si měl tehdy holku". Řekla jsem Jacksonovi a on řekl ze to taky tak měl takže jsme byli kamaradi s vyhodama, zatim. Pak nas uvidel payton a bolela ho hlava jelikož si asi vzpomněl mozna kdo jsem, ale avani ho odtrhla k sobe a zacali se hnusne libat. Avani asi neví jak se líbá. Asi to je tim jak je blbá. Tak jsem šla zase domu a koukala jsem se s jacksonem na film ale asi horor. Ja se zase bala a chytla jsem ho za ruku a byla jsem u něj tak primackla ze by me ani nůž nerozdelil. On mi jen dal pusu na čelo a rekl ze neni ceho se bat, protože je u mě ☺️. Jsem ráda ze zatím ZATIM jsme jen bff s vyhodama 🥺❤️.
Takže doufam ze se vam to líbilo a u dalšího dílu nebo li kapitoli ahoj 🥺🥺🌹❤️m❤️i❤️l❤️u❤️j❤️v❤️a❤️s❤️