„dobrý den, vy tady čekáte na výsledky paytona že?, vy jste paní moormierova že? ". Zeptal se mě pan doktor. „ano to jsem já Amy, jak je Teda na tom payton, jak jak!??". Zařval jsem skoro přes celou čekárnu. „Amy je mi to líto ale,... Payton je mrtev ". Řekl smutné doktor a koukal na mě.. „c-co cože?!!!!". Já we na plné moci rozbrecela a nevěděla jsem co mám dělat. Zatáhl jsem si za vlasy a říkala jsem i ze to nemůže být pravda..... „al-ale to-to nemůže být pravda, chci ho vidět ". Já brečela a měla jsem v očích slzy jako ve vodě.. „pojďte za mnou ". Řekl pan doktor a byli jsme v místnosti kde byl prikrity payton.. „paytone, lásko prosím proč " já brečela a moje slzy setkaly po mé tváří a kapali polamu na paytona. „já už půjdu domů ". Dala jsem paytonovi polibek a šla sama domu. Jackson mi furt říkal že půjde semnou a že to bude dobrý... Jenže pak...
O pár dnů později.....
Amy nedělej to, hlavně jen to ne.. V mojí hlavě mi furt říkalo ať to nedělám já stala u velkého mostu a chtěla jsem skočit na kameny jenže pak... Me něco chytlo za pas a říkal mi ať to nedělám.. Já se otočila a byl to.... „paytone!!!!!!! ". Zapistela jsem na něj a skočila po něm az jsme se svalily na zem. „ano, jsem to já Amy". A libali jsme se. Byl tam i pan doktor který měl slzy v očích jaká to byla nádhera.. Já jsem ale ignoroval okolí a libali jsem paytona. „však jak to že jsi na zivu, mě pak doktor ři-". Než jsem to stihla odpovědět tak mi payton dal pusu a rekl... „lásko tebe nikdy neodpustím miluju te, bylo to cele jenom nahrané protože jsem si myslel že asi nikdy nepřijdes a že na mě úplně zapomenes a co by si dělala kdyby si o mě přišla".. Tyhle slova mi udělali radost, byla jsem šťastná bez sebe... „já když jsem ti dala pauzu tak jsem si myslela že si někoho najdeš a prostě jsem se o tebe bála paytone, a ted jsem si uvědomila co jsem udělala špatně a moc se omlouvám lásko, žáky tě miluju ❤️❤️.".a políbili jsme se. „zlták pojd pujdeme domu". Řekl payton a já nasedl do jeho auta.
Doma....
„miluju te paytone ".
„já tebe taky Amy". A políbili jsme se .... Už býk klid a neměla jsem tolik stresu jako před tím.O rok později. (kratky příběh)
Jackson si našel novou holku Báru. Jsou spolu už ten rok a jsou spolu šťastný. Už i planujou svatbu na kterou určitě budeme pozvání. Mají spolu miminko, ale neví ještě jmeno.
Ja s paytonem se máme suprově, máme i dokonce Kate zase zpátky doma a jsme jedna velká rodina. Moje mamka a i paytonovi rodiče jsou moc rádi že jsme si zase klid jako před rokem....
„paytone, co kdyby jsme šly do kavárny ". Navrhla jsem. „jasný že vahas". Odpověděl payton a šly jsme do kavárny. „dobrý den, co si dáte ". Zeptala se nás paní, která na paytona dělala obličeje..„ehm, já si dam asi tohle a slečna na proti mě také". Řekl payton a vrhl na ni vrazdivy pohled čímž paní odešla a řekla že za 10 min to vdue hotové.....
Pardon že nevyšel dříve díl, jelikož je karantena tak si volám s kamarády a moc času an to nemam
Ano bylo to krátké ale nevěděla jsem co dál psát, takže v příštím dílů se máte na co těšit ❤️❤️.. Zatím pa💋😍💖😊
Tohle je můj život v jednom obrázku 😂😂😂❤️❤️❤️❤️