Další den jsem se vzbudila a najednou payton nikde. Tak jsem šla dolů a nikde nikdo. Celkem jsem se bála protože mi ani neuvedla mobil. Tak jsem se šla rychle obléknout a na hygienu jsem raději nechala stranou a šla jsem ho hledat. Popadla jsem klíče a šla jsem z baráku. Za sebou jsem zavřela a šla hledat paytona.
„pane bože!!!!!! ".vyděsila jsem se a rychle jsem šla někam kde nikdo nebil. Měla jsem slzy v očích. „nemohu tomu uvěřit, KURVA!!!!!!". Byla jsem úplně na dně. A byla jsem na houpačce 2 hodiny a brečela jsem. „Amy, PANE BOŽE co se stalo ". Zeptala se mě helca. „payton...... On.... ". než jsem to řekla tak mě obejmula a začala brečet že ji to je líto, hned věděla co se děje. „ale Amy prosím tě buď v pohodě zeptám se ho co udělal ". Řekla a uklidnovala mě helca. „ne já si to vyřeším sama halco, děkuji ale to zvládnu sama". Řekla jsem a vysvětlila jsem helce. Helca souhlasila a mi jsme se procházeli. „víš ty co, nechceš jít dneska u mě spát, sice doma je Pavel ale nevadí ". Zeptala se mě helca a já souhlasila. V tu chvilku jsem neměla chuť vůbec paytona vidět. A chtěla jsem hrozně brečet jenže se to nedalo vydržet. „už jsme tu tak pojď". Řekla helca. Já jsem si lehla na zem a začala hrozně brečet a řvát proč to udělal. Helca odhodila tašku a Pavel s helcou mě utisovali a ptali se co se stalo. Já to nemohla vydržet a brečela jsem tak moc že to nešlo zastavit. Ano já vím že pláč nejde zastavit, ale bylo to něco hrozného. Vydělá jsem rozmazané lidi apd... Nešlo nic vidět, jen slzy. Helca volala záchranku a já jsem omdlela.
******
Amy - „k-kde to j-jsem? ".
Helca - „konečně si se vzbudila pane bože".
Amy - „co se stalo, proč jsem tady? "
Helca - „začala si hrozně brečet a nešlo to zastavit, najednou si omdlela".
Amy- „do prdele, kde je payton, chci ho vidět kde je!? ".než jsem to stihla do říct tak byl u mě a byl hrozně na dně co se stalo. Objal mě a políbil mě.„co se stalo Amy, víš jak jsem se bál?". Já mu to řekla a on mě obejmula a políbil mě. „pak ti potřebuji něco říct amy". Mě to bylo celkem jasný ale raději jsem se modlila jako by to nebylo to co si myslím.Doma
„Tak Amy potřebuji ti něco říct ". Řekl payton. „nemusíš mi nic říkat, já to viděla, bylo to kvůli tobě že jsem byla v té nemocnici, víš jak js.....".
Patone!!!!!?
Ahojte 😊, máme tu 12. Díl, doufám že se vám to líbilo. Zítra možná bude další díl ❤️
Moc vám děkuji za to že si příběh čtěte a někdy i napíšete komentář. Určitě budu ráda když mě napíšete nějaké nápady co bych mohla do příběhu napsat 😊❤️❤️❤️🎸. Tak pa😊❤️🌷🎸❤️❤️❤️
❤️❤️❤️❤️