11. Malý Vztah? 🍁❤️

611 20 2
                                    

Ráno jsem se vzbudila s Kate a najednou uvidím jak Payton mi připravil raní snídani. Byla jsem opravdu nadšená a tak jsem mu poděkovala :„ ježíš dobře ráno dekuju moc zlato ". Rekla jsem s úsměvem.„dobre ráno, nemáš zač ty moje lásko". Dali jsme si polibek a já jsem jedla. Mezitím Kate spala u kamarádky protože byli prázdniny. Já s Paytonem jsme byli sami doma a měli jsme spolu celý 2 týdny. „budeme se koukat na film ". Navrhl Payton.„jasný, klidně lásko". Odpověděla jsem paytonovy. Payton zapnul televizi a koukal jsme na  horor. Já se trochu bála takže jsem se držela za ruku s Paytonem a byla v jeho náruči.

Pohled kate

Já jsem u mojí nejlepší kamarádky jess a jsem tu společně s Jackem. Máme u jess doma party a já u ní spím 2 týdny. Moje rodice jsou doma a mi máme s jess představení za 3 týdny. Já hraju na kytaře a jess hraje na klavír. Máme duo před naší celou školou. „hele co kdyby jsme se zahráli flašku ". Navrhla jess se zvláštním pohledem. „jo to je dobrý nápad jess". Když jsme si připravili flašku a padlo to na jess a na Jacka. Jess dávala úkol Jackovi a řekla : „dej pusu kate". Já se zarazila a mizitim než jsem se k němu přiblížila tak mi dal pusu na pusu. Jess byla šťastná bez sebe a stihla nás vyfotit. Poslala to mojí mamce a řekla že hrajeme flašku. Já byla nervózní. „Kate pojď sem na chvilku ". Řekl mi Jack a já šla za dveře. „no víš... Když jsem tě poprvé viděl tak jsi byla hrozně simparicka a vtipná..... Chtěl jsem ti říct že tě miluju". Řekl mi Jack nervózně a zacervenal se. „hele já ku a měla úplně to samé u tebe a taky tě trochu víc miluju ". Rekla jsem a on mě obejmul a dal mi pusu. „budeš semnoh chodit Kate?" zeptal se mě Jack a já souhlasila. Když jsme to řekli jess tak zařval přes celý brak jess : „ jooooo konečně!!! "..

Pohled Amy a paytona

Hele něco mi přišlo lásko". Tekal Amy paytonovy a koukali se co tam bylo. „n... No nene ". Řekl Payton. „naše dcera má kluka!!! Pane bože já snad odpadnu radosti". Rekla jsem šťastné paytonovy a obejmul jsem ho. Když Payton viděl že má Kate kluka tak byl také šťastný že poznala někoho kdo ji má opravdu rád. Samozřejmě jsme se o ní Baly že o něj přijde a bude smutná.

Mezitím.....

„hele jdu připravit něco na zub k tomu filmu ". Rekla jsem paytonovy a připravila jsem :

Když jsem přišla tak jsem si sedla na paytona a on mě políbil

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Když jsem přišla tak jsem si sedla na paytona a on mě políbil. Začal mě líbat a libali jsme se v posteli. Payton mě přetočit a byl na demnou začal mi sundá ať tričko a podprsenku já mu sundala tričko a hladila jsem ho po jeho břišácích. On mě líbal a jeho ruka sjizdela dolů kde mám přirození. Začal se přibližovat a pak když tam byl tak jsem z také sjizdela dolů a cejtila jsem jak jsem se dotkla jeho kamaráda. Začala jsem jo vindavat ven a sjíždět nahoru a dolů. On vzal jeho prst a začal... Nikdo nebol doma takže jsme byli v klidu..

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Když už jsme přestali tak jsme si sedli vedle seme a drželi se za ruce

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Když už jsme přestali tak jsme si sedli vedle seme a drželi se za ruce. Koukali jsme zase na horor a jeho druhou rukou mi Hladil stehno. Bylo OÚ moc pozdě takže jsme si lehli na postel a přemýšlely co budeme dělat zítra.

Kate a spol

„Hele holky už je pozdě, jsem i celkem po dnešku unavená ". Kate řekla ostatním a souhlasili i ostatní. Já si lehká vedle Jacka a jess ležela na zemi. Od mé políbil na čelo a řekl dobrou noc a já mu odpověděla také dobrou moc. Přemýšlely jsme co dělají rodiče a já jsem pak usla.

Ahojte je tady další slíbený díl takže doufám že se líbilo a sdílejte to svim kamarádům a krásný bytek dne 🙋 ❤️🎸🎸❤️🍁☀️🥰

láska nebo Zrada 💔? =|HOTOVO|=Kde žijí příběhy. Začni objevovat