21. ❤️🥺

457 16 0
                                    

„tak tady to máte, vychutnejte si to ". Řekla paní a odešla. „nech si chutnat". Řekl payton a usmál se. Já si ukrojila maso a dala do pusi jenže pak mi bylo blbě a nemohla jsem dýchat. Amy asi ti nedošlo že ta tejpka koukala na paytona, asi ti něco dala do jídla vole. Já se dusila  a payton odhodil  příbor a pomohl mi. „p-paytone t-ta holka asi Něco d-dala do jídla ". Nějak jsem zakoktala a položila jsem se na paytona. „počkej tady lásko, jdu za ní". Payton mi řekl a políbil mě na čelo. „ty ku**o zas***a, co si ji dala do toho jídla vysvětií mi to!!!! ". Zařval payton na paní a hodil po ní první věc co uviděl „knedlík „ ona se svalila na zem a pak payton ji dal facku. Payton nemlati holky ale proste když je potřeba tak klidně. „n-no já jsem ji dala do jídla takové prášek který z-za 1 den přestane fungovat". Řekla paní a celkem se ho bála. „ještě jednou něco ji, něco uděláte tak je po vás Jasný!?? ". Rekl payton a paní kývla hlavou a šla dal. Payton rychle pribehnul ke mě a vzal mě do náruče do auta. Jeli jsme domů a já si lehla s paytonem na postel. On mě hladil po hlavě a byl ke mě přituleny tak moc že by se mezi nás ani nevešel papír od kapesníku. Oba jsme usly a bylo to v pohodě další den..

Jacksonovo a Báry pohled..

„tak co budeme dělát barů ". Zeptal se mě Jackson. „co kdyby jsme koukali na filmy". „to je dobrý nápad Báro ". Řekl Jackson a šly jsme se koukat na „hvězda na střední „. Já byla opěrná na Jacksonovo rameni a hladil mě po stehne který měl na jeho nohách. Začali jsme se líbat při hezké scéně. Když jsme se libali tak tam přišel jejich syn denis který si Zapoměl u nás v ložnici mobil. „fuuj mami to nemyslíš vážně ". Řekl denis a odešel. My jsme se jen usmali a libali se dal s Jacksonem.

Kate a denis......

„jee pardon, omlouvám se já nechtěla". Řekla Kate denisovy (ano ještě se neznali).. „prosím tě nemusíš se omlouvat ". Řekl denis. „já jsem denis Felt". „ahoj  já jsem Kate mooriemerova ". Oba si podali ruce a dali si telefonu čísla..

Když Kate přišla domů tak jim to všechno řekla a oni věděli kdo to je bcs jsou nelepší kamarádi. Bára s Jacksonem když to také od Denise slyšeli také věděli kdo to je.. Nevěděli že budou mít takovou výhodu

Druhy den...

„ahoj jdete na skateboard ". Ptal se nás všech payton. „jasný klidně a v kolik". Zeptala jsem se (Amy). „heleee asi v 14:46. ". „dobře ahoj". Řekli všichni a tipli to.

14:46.....skatepark

„caau lidi ". Řekla helca s Pavlem.. „cus". Pozravili jsme se a jezdily..... Najednou Amy bylo špatně ale myslela si že to bude v chillu. Když skočila že skokanku na skateboardu tak omdlela a spadla.. „Zavolejte sanitku!!!!! ". Razvala Bara a sanitka ji vezla. Nemohla se probudit protože byla v bezvědomí. Jen jsme slyšely my ostatní co byli v pohodě kromě Amy sanitku.... Když jsme dojeli do nemocnice tak přišel pan doktor  a rekl

„vy jste její kamraddi?". Zeptal se nás pan doktor. „ano to jsme my". „dobře takže Amy je.....

Pokračování příště ❤️❤️💋

láska nebo Zrada 💔? =|HOTOVO|=Kde žijí příběhy. Začni objevovat