23. „Jebe Ti? "😤🖕🏻

397 14 2
                                    

„kokot". Rekla jsme si v hlavě a pokračovala. Šla jsem si lehnout a najednou slyším jak jde max do mého pokoje. Payton je na pláži a opaluje se. „ahoj kočko, jsi tak hezká až slintam". Rekl mi fakt debilním hlasem.„hele vypadni, nech me být, ji a jinak ja vím ze jsem hezká nemusíš mi to říkat ". Musela jsem mu hnusně odpovědět. „tak holčička výtahuje drápky, vrr to se mi líbí". A šel ke me blíž až na postel. Začal mě lochtat na bocích a směřoval na muj zadek. „ty kráso, máš pravdu hezkou prdel, ty jsi panna".jako fakt se me na tohle zeptat, i kdybyvh nebila panna tak s ním bych fakt přijít o panenství nepřišla to ani náhodou. „proč bych ti to mela říkat, hele u kdybych nebila panna tak bych o to panenství fakt nechtěla přijít s tebou ". Musela jsem mu to říct. „tak to se uvidí". A byl na demnou, začal my sundavat plavky a byla jsem naha. Pres pusu mi dal pásku a ruce mi přivázal k posteli. „ty jsi tak sexy amy". A začal co mě vyrážet jeho fakt malého kamaráda, ja myslela když jsem to uviděla že se zacnu smát. To bylo asi tak 1mm XD. „mmmmmmmmmm". Nemohla jsem nic říct. „joo, jsi tak super ". Rekl max a začal zrychlovat. „Mmm!!!!". Nemohla jsem mluvit a ani se hnout.

Paytonovo pohled.....

Co tam amy takovou dobu dělá, říkala že pujde pro pití. Asi pujdu za ní. Rekl jsem si v hlavě a pokračoval do pokoje. Slyším hrozně velké vzdychani a jako kdybych slyšel amy jak furt říká mmmm. Musim tam jít. „co to!? ". Ja jsem snad nevěřil svým očím. „maxi DĚLÁŠ SI PRDEL?!!! TO JE MOJE HOLKA TY KOKOTE". musel jsem zvýšit hlas a dal mu pres hubu. „neboj se amy už jsem tady".a sundal jsem amy ty příšerné pouta z nohou a rukou. Pásku taky. „děkuji ze jsi přišel děkuji mo-". Řekla amy ale ja ji dal facku. Co jsi to udelal paytone. Je to tvoje holka proč. Tak proč asi nechala se. Taky pravda. „au" co to děláš paytone ". „nic, bez se obleknout". Rekl jsem amy a ona šla do koupelny. „hej maxi tobe asi fakt jebe". Zařval jsem na maxe a dal jsem mu pres hubu. „hmm, tvoje holka je fakt sexy". Rekl max. „hh to vím, takze mi dej tvoje klíče a půjdeš odsud pryč. „fajn". Rekl a vzal klíč. „tak adios". Rekl jsem a dal mu facku. „nazdar". A odešel.

Amy pohled....

Co to udělal, proc my dal facku. Sla jsem se obleknout a šla jsem za ním. „paytone co se děje ". Řekla jsem. „helr proč ses jako nechala, to jsi jako nemohla zavolat než tě svázat?!!!".zařval na mě. „promiň ale ja nemohla nic dělat ". Řekla jsem smutně. „jasný, víš ty co?!!!". Prsknul na me payton. „no co?! " odpověděla jsem. „rozchod". Payton zabouchl dveře. „cože? ". Rekal jsem smutně. To snad nemůže být pravda, neee :(. Rozbrecela jsem se a svalila na zem. Byla jsme na dně jako pred tím, ale ještě vic než minule. „tohle snad neřekl". Jdu si sbalit věci a půjdu domu. Po 30 min jsem nasedla nenápadně do auta a jela domů. „konečně doma". Po hodině jsem si lehla na postel a brečela. Koukala jsem se na horory a vzponela jsem si na paytona jak je u mě a drží mě.....

Paytonovo pohled...

Kde jse amy. Divil jsem se a pak jsem viděl prázdnou skříň. „no to snad ne". Ona asi odešla?. Furt jsem se ptal na tuhle otazku ale igroroval jsem to, teď jsem se s ní rozešel a tak to asi bude .

Amy pohled doma koukání na horor a plná slz v očích.....

„jste v pohodě? ".

„ano jsem, kdo jsi".

„ja jsem......... ".

láska nebo Zrada 💔? =|HOTOVO|=Kde žijí příběhy. Začni objevovat