19. Amy Vztavej!!!!😩

470 17 0
                                    

„váš manžel payton je v hodně špatným stavu.. Nevím jestli to přežije, protože Stratil hodně krve... Hlavne si s toho nedělejte hlavu. Může být v pořádku ale samé vám vědět za měsíc ". Řekl pan doktor a já jsem stuhla, nevěděla jsem co mám na to říct. Byla jsem úplně na dně a byla jsem stuhlalá.... Slzy v mých očích se chtěli spustit na plno a já měla myšlenky úplně někde jinde.
Co když nepřežije, co když mě opustí a nebo také co když přežije a nic si nebude pamatovat.....
Stále se mi objevovaly tyhle slova. „dobře děkuji, prosím dejte nám vědět co nejdříve prosím ". Řekla jsem panu doktorovi ale on kývl hlavou a šel dál. „nemohu tomu uvěřit proč to payton udělal Jacksone. Miluju to a také i budu. Nechci ho stratit". Řekla jsem Jacksonovi a já přes celou nemocnici brečela až mě všichni uslyšeli... „tak pojď tomu Amy... Prosím ". Řekl Jackson a šly jsme do auta. Já celou cestu brečela a nemohla jsem tomu uvěřit... Všechno co jsme prožili...

°°°°°°°°°
°°°°°°°°°°°°°°°°°

Paytone taky tě miluju, nechci o tebe přijít". „neboj se já o tebe taky ne, budu tady furt s tebou i kdyby to byla poslední věc ". Neboj se já taky tě budu pořád milovat. Když umres taky umřu s tebou miluju te Paytone. Já tebe taky Amy, celým svým srdcem... Mám pro tebe dárek lásko zavri oči.. Vezmeš si mě Amy.. Ano jasně že vezmu!!!! ... Miluju te lásko. Já tebe taky.. Neboj se nikdy tě nestratim tomu neodpustím aby se tobě nebo mě něco stalo ochráním tě lásko. Miluju naše polibky a jak mě svíráš, miluju to paytone!!!!.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Doma

„Amy už jsme doma neboj se, zkus se s toho vylezet....."řekl Jackson..
„pokusím se, díky" řekla jsem a lehla jsem si......

„ahoj lásko ".
„paytone?".
„ano to jsem já Amy, jsem rád že tě vidím, ale proč nejsi semnou v nemocnici stejska se mi Amy. Chci tě políbit ".
„a kdo je ten vedle tebe paytone".
„jeee to jsem já akorát mrtvý, prosím umri semnou"
„rads bych ale nevím jestli jsi doopravdy umřel ".
„ale to nevadí".
„ty víš že miluju avani tak mě nech ty čupko".
„co??? ".
„no co si myslíš jen kvůli tobě umřu, jsi hrozná píča, hnuse!".
„ale, ale paytone".

°°°°°°°°°
°°°°°°°°°°
„Amy vztavej!!!! ". Řekl Jacksona  viděl jak brecim a křičím „nee„.
„Amy!!".
„už vztavam, pomoc Jacksone, za to mohu jenom já, kdyby jsme mu nedala pauzu tak by se to nestalo, je to moje chyba ". Řekla jsem smutné Jacksonovi. „ale není Amy, prosím tě neříkej tohle, určitě bude v pohodě".

......

Amy se zdali tyhle sny každý den a už se s toho nemohla pomalu vyspat ale najednou měsíc uplinul jako voda a ona se mohla dočkat jak je na tom payton...jenze se bála že je mrtvý. Nevěděla jestli má tomu věřit nebo jestli jen její mozek si vymyslel tyhle blaboli. Tak šly k doktorovi a čekaly než jim řeknou výsledky paytonovo života......

Pardon že nevyšel dříve příběh, takže tohle je další díl ❤️🥺

láska nebo Zrada 💔? =|HOTOVO|=Kde žijí příběhy. Začni objevovat