Pokračování
Když mi dal Payton pusu tak jsem se zacervenala jako rajče 🍅. Já myslela, že asi odpadnu, kluk kterého znám nejmíň 20 min a ještě k tomu se mi líbí ❤️.
Amy seber se 🤦♀️
Když jsem řekla paytnovy že mám zítra narozeniny tak byl moc rád protože měl pro mě dárek. Já o tom samozřejmě nevěděla. „jsi hezká ale vím že se známe jen hodinu, ale jsi moc fajne a snad budeme kamarádi " řekl Payton. A já dodala :„dekuju moc,ty jsi taky hezky". Payton se usmál a objal mě 😊.
Amy co si to sakra řekla, hned na rychlo že je hezky?? Amy seber se!!!
Pak jsem šla ven k pláži. A ano za barákem byla obrovská pláž. Tak jsem tam šla a dělá si na teplý písku, který mi přikríval prsty u nohou. Cejtila jsem jak o kolo Mých ramen jak mě hladila ruka a když jsem se otočila byl to Payton ❤️. Já se lekla a on mě popostrcil na jeho rameno, nevěděla jsem že jeho rameno je tak pohodlné. Když jsem viděla jak se ke mě culý tak jsem se zacervenala a usla Jsem.
Pohled paytna
Je tak roztomilá když ula na mem rameni. Zítra ji musím říct že se mi líbí a že jí miluju ❤️. Protože je tak krásná a ještě k tomu jo je 16 jako mě . Budu doufat že mě také miluje. Totiž nikoho takového jsem ještě nepotkal ❤️❤️. Asi bude muset u mě spát 😊 ale to mi nevadí.
Ráno 🌄
Můj pohled
„Kde to jsem? "zeptala jsem se do ticha.„? To je Payton?!!!" řekla jsem si v hlavě. Když jsem se otočila tak vedle mě ležel Payton a řekl : „dobře ráno a ve nejlepší 😊" a dal mi pusu na tvář, já ho obejmula a poděkovala. „já půjdu do koupelny mohu?" zeptala jsem se paytona „jasný klidně" dodal Payton s úsměvem.
Když jsem šla do koupelny tak jsem měla na sobě jen spodní prádlo a Cejtila jsem jak po boku mě hladí ruka. Já se otočila a byl to překvapivě Payton. Tak jsem se útočil a on mi dal pusu na rty. Cejtila jsem jeho rty na mých a jeho vlhké rty na mých bylo to úžasný. „co tady děláš Paytone " dodala jsem s úsměvem. „koukl jsem se a chtěl jsem se na tebe podívat" odpověděl mi Payton. A řekl mi že má pro mě dárek, kterým si nejsi jistý jesi to příjmu. „ale jasné že to příjmu, od tebe cokoliv " řekla jsem smíchem a Payton mi dal pusu na tvář. Když už jsem byla oblečená tak jsem si dala mejkap a oblékla jsem se do oblečení který jsem měla včera protože jsem nebila doma. Byla mi hrozná zima když jsem šla ven a Payton mi půjčil mikinu ❤️. Dala jsem mu pusu na tvář a objala ho s poděkováním.
Payton mi zavázal oči a šly jsme k pláži. Kdyz mi rozvazal oči tak jsem snad omdlela jaká to byla nádhera
Když jsem to uviděla tak Payton mi dal pusu na rty a pak když pusa skončila tak mi řekl : „Amy budeš semnou chodit? " dodal nervózně a smutně. Já řekla"„jasně že ano!!! Celou dobu jsem ti to chtěla říct ale bála jsem se že mě odmítne takže klidně budu s tebou chodit " řekla jsem šťastně a se slzami štěstí jsem se rozutekla za Paytonem a políbila jsem ho. Payton byl velice rád a svalil mě na písek kde mě vášnivě líbal ❤️. Když jsem zjistila že s ním chodím tak jsem to oznámila všem z rodiny a byli opravdu šťastný že mám přítele. Také to i Payton oznámil a jeho řidiče byli na něj pyšní ❤️.
Večer, západ slunce ☀
Payton čekal na mě na pláži a já mezi tom byla v pokoji a vzala jsem si plavky nebo li respektive černé 🖤
Když jsem byla hotová tak jsem si vzala opalovací krém, ručník a deštník. Když jsem přišla k paytnovy tak jsem ho viděla v plavkach, ty jeho břišaky 🥵. „paani sluší ti to zlatíčko " řekl zamilované payton. „děkuji ty taky vypadáš sexy" řekla jsem s úsměvem na tváři. Když jsem si to šla připravit (ručníky apd) tak jsem si lehla na paytonovo břicho a povídali si při západu slunce. Payton mi dal pusu a já jemu taky, když najednou jsem slyšela „hele nemuckejte se tady a nechce si to na doma " holčičí hlas se smíchem. „ahoj, jak se jmenuješ" zeptala jsem se a Payton mi rekl že je to jeho kamarádka. „ahoj, já jsem helca je mi 15 let a jsem tady už 10 let, ty jsi tu nová že ? "zeptala se mě helca. „ano jsem tu nová, budeme bff?" zeptala jsem se.„jasny klidně, Joo a ty chodíš s Paytonem jo? "řekla se smíchem. „ano chodím". Rekla jsem s úsměvem. Payton mi dal pusu do vlasu a já se zvedla. „už asi půjdu domů, Paytone půjdeš mě doprovodit? "řekla jsem. „ano jasný zlatíčko" odpověděl Payton s úsměvem. „tak ahoj zamilovaný párečku " řekla helca. Payton propletl naše prsty a šly jsme ke mě před barák, Payton my dal pusu a obejmul mě.
Šla jsem spát o kolo 24:36 Payton mi napsal zprávu : dobrou noc miláčku ❤️❤️🥳. Měla jsem radost a tak jsem mu napsala : ty taky dobrou noc a děkuji ti za dnešek zlato 🥳❤️❤️❤️ miluju tě. Payton se zacervenal a řekl : taky tě miluju ❤️❤️❤️❤️. A já šla spát 😴.
Ahoj, tak máme tu další díl, snad se vám to líbilo a budete chtít další díly který vijdou zítra. Budu určitě ráda když mi napíšete a okomentoval. Dekuju moc a ahoj❤️❤️❤️❤️❤️