12. kapitola - V klubu

2.1K 96 1
                                    

Byla jsem ráda, že se nás s Ryanem Doug snažil odreagovat. Jeho nákupy se sice trochu protáhly, protože mu nestačilo jedno tričko a jedny džíny. Musel mít i stylový boty a koženou bundu.

Ryan si taky vybral nějaké tričko a zalezl si do zkušební kabinky. Všechny byly obsazené, když se otevřely dveře a pokývl na mě, jestli je to dost teen. Nějaká dáma okolo padesátky zavrtěla hlavou a zaplula do vedlejší kabinky.

,,Co je to za slepici?" naklonil se ke mně a začal se culit.

Aniž bych jeho postoji rozuměla, zabouchl se v kabince a po chvíli hlasitě zavolal:

,,Sakra, není tu toaletní papír. Co mám dělat?"

Vyprskla jsem smíchy. Doug ho poznal a vykoukl ze dvířek, aby se dotázal, co se stalo. Uvrtěná protivka vystřelila vyděšeně z kabinky a odebrala se do jiné hned vedle Douga. Ten se začal tlemit a zamrkal na mě.

Netrvalo dlouho a začaly se ozývat hlasy jako by tam někdo souložil. Vzápětí se přidalo i bušení o tenkou stěnu kabinky a protivka vystřelila na pokladnu, aby je naprášila prodavačce. Ta jen zahlásila něco do mikrofonu a rašple se postavila vedle mě. Ryan otevřel dveře a začalo hlášení z reproduktorů znovu. Schoulil se do klubíčka v rohu kabinky a kroutil se jako cvok.

,,Ne!Ne! Už zase ty hlasy."

Rašple to vzdala a utíkala, co jí nohy stačily. Pár lidí se klukům smálo a srandu pochopili, ale ona ne. Celou cestu na kolej jsem se dobře bavila.

Večer nás čekal sraz s ostatními spolužáky v klubu nedaleko koleje. Hned jsem si vybavila poslední návštěvu klubu, kde mi za zadkem stál žárlivý Thierry a kontroloval, co piju a s kým se bavím.

,,Co je? Tváříš se jako by tě někdo ojel zezadu." dloubnul do mě Tony.

,,Nebo spíš už jí dlouho nikdo nevojel." nadzvedl jedno obočí Drew.

,,Děkuji za vaši starost, pánové, ale mám ráda spíš kluky, co mají výdrž." otočila jsem se a zamířila k baru.

,,Náhodou já mám výdrž. Leju už třetí den v kuse." volal za mnou a děsně se u toho řehtal.

Postavila jsem se na bar vedle Ryana a Shauna. Poslouchat Douga, jak balil neznámou holku nás málem položilo.

,,Kdybych s tebou hrál kulečník, nepotřeboval bych tágo. Mám vlastní a navíc by mi nešlo o to, abych dostal do díry jen koule." vyprskli jsem smíchy a Doug se na nás nemile zamračil.

,,Tak ta mu nedá." vrtěl hlavou Shaun.

,,Vsaď se, že jo." vyndal z kapsy Ryan deset dolarů.

,,Vždyť mluví jako amatér."

,,Znám ho a na holky to platí." přikyvoval Ryan.

,,To si děláš prdel. Hele, Gino, na tebe by tohle platilo?"

,,Není to vulgární, ale vtipný."

,,Tak já to zkusím taky, počkej."

Odběhl a my s Ryanem ho bedlivě pozorovali. Netrvalo dlouho a přitáhl na bar nějakou svoji spolužačku. Pozval ji na drink a začal s hláškami.

,,Kotě, umíš počítat?"

,,Jasně, že jo."

,,Tak počítej, že tě dneska v noci opíchám."

S Ryanem jsme se začali hlasitě smát a holka hned zdrhla.

,,Vidíš, nefunguje to." rozhodil nešťastně rukama.

,,Tak jiná." začal se Ryan rozhlížet.

,,Rozjedeme nějakou zábavu. Počkej."

Objednal všem spolužačkám panáka a pobíhal po baru jako splašený. Něco zařizoval i s DJ.

Mohla uběhnout zhruba hodina, kdy jsme se všichni hodili do dobré nálady a DJ oznámil nějakou soutěž.






Na útěkuKde žijí příběhy. Začni objevovat