13. kapitola - Hra

2K 91 0
                                    

S pivem v ruce jsem zvědavě popošel blíž k parketu a DJ s barmankou připravovali nějakou zábavu.

,,Tak kdo se hlásí do jedné sexy hry." zazubil se DJ a nikdo se do toho moc nehrnul kromě Shauna.

Jako druhý se do toho dobrovolně nechal uvrtat Tony a Doug přitančil podnapile s pivem v ruce.

,,Ještě dva. No tak, nestyďte se." hlásil do mikrofonu a Doug na mě zběsile mával.

A proč ne? Byl jsem pro každou špatnost. Pár kroků a byl jsem taky ve hře. Nakonec se přidal i Drew a zábava mohla začít.

,,Pánové než začneme, vyberte si z přítomných jednu slečnu." zakřenil se a kluci se začali rozhlížet.

Doug hodil imaginární provaz na svojí vyvolenou a přitáhl si ji k sobě na parket. Tony civěl na Ginu, ale já si z těch holek nedokázal žádnou vybrat. Byl jsem v koncích. Nakročil jsem a sáhl hbitě po Gině sám. Vyvalila na mě oči a chvíli se se mnou dohadovala, že nikam nejde.

,,Bude legrace. Musíme mezi ně zapadnout." pošeptal jsem jí do ucha, zatímco nás minul Tony s Trishou.

,,Ty vole, Ginu jsem chtěl já." vztekal se Drew.

Pousmál jsem se a znovu se naklonil k Gině.

,,Omlouvám se, ale ty holky tady jsou děsivý nebo vypadají, že jsou těhotné."

,,Neříkal jsi, že to bude jen legrace?"

,,A vadí ti, že nejsi s Drewem v páru?"

,,Záleží, co po nás budou chtít."

Páry se utvořily a už moderátor hlásil nějakou rozehřívací hru. Chlapi si měli vysvléct trička a začít dělat kliky. Holky se jim měly posadit na záda.

,,To si děláš prdel. Neudělám ani jeden." chytil jsem se za hlavu.

,,Chceš říct se mnou nebo vůbec." začala se mi smát.

,,Nejsem naposilovaný playboy z reklamy na spodní prádlo, kotě."

,,To být nemusíš. Nedosednu úplně a pokus se aspoň o jeden." zamrkala na mě a já šel na řadu po Dougovi, který nedal nic a rozplácl se na podlaze jako komár o přední sklo.

S pomocí Giny a menšího podvodu jsem zvládl jeden, ale dopadl jsem vzápětí podobně jako Doug a rozplácl se o podlahu.

Jediný, kdo to dal byl Tony. Naposilovaný černoch by zvládl i tři holky a jistě stoupl na hodnotě u většiny buchet v klubu.

,,Tak a teď příjemnější hra pro pány. Zavážeme vám oči a musíte poznat, která je vaše partnerka."

První šel na řadu Tony, ale nepoznal ji ani podle obřích koz. Šel jsem na řadu poslední. Nechápal jsem, že se kluci drželi vší slušnosti a ani si nesáhli. Já čekal pár facek, ale dal jsem se do pořádné show. Zavázali mi oči a postavili před první holku. Nastavil jsem ruce k bokům a sjel až na její zadek. Naklonil jsem se blíž a cítil pot a kouř z cigaret. Gina nekouřila a nevšiml jsem si, že by páchla jak sedlo z osla.

Sáhl jsem si na zadek, boky i prsa a přešel dál. Kluci pískali a fandili.

,,Ty vole, to je sráč. Kdybych to věděl, taky bych si sáhl." uslyšel jsem Douga.

Druhá byla až moc vysoká. Gina rozhodně neměla kozy tak vysoko. Třetí měla pěkný pevný zadek a když jsem mířil přes boky k hrudníku zaslechl jsem Ginu.

,,Sáhni mi na ně a dostaneš pěstí, frajere."

Musel jsem se smát a raději sáhl k jejímu obličeji.

,,Máš štěstí." poznal jsem po hmatu, že se smála.

A tak jsem si ji hodlal vychutnat. Všemožně jsem jí kroutil nos, štípal do tváří a cuchal než jsem zvedl ruku.

Stáhl jsem si šátek z očí a všichni vyprskli smíchy.







Na útěkuKde žijí příběhy. Začni objevovat