Ještě celý večer jsem byl vykolejený z Giny. Před pár dny mě poslala do háje kvůli osahávání a dneska si nechala sáhnout až do kalhotek. Jen pomyšlení na to sexy krajkové prádlo, téměř nadzvedávalo stůl u večeře. Nebyla můj typ a najednou bych okolo ní pobíhal jako pes vedle hárající feny.
Dělalo mi dobře, když říkala, že mě chtěla. Možná jsem byl zamyšlený a nezvykle tichý, ale nemohl jsem se o tomhle zmínit ani před Dougem.
Po večerce se chodby vylidnily a jen pár posledních opozdilců jako já vycházelo ze sprch.
Doug se culil na rozsvícený telefon, protože si psal s Callie docela vulgárně. To ve mně vyvolávalo ještě horší pocit.Viděl jsem se už o patro níž u Giny.
Nechal jsem to hodinu utichnout a Doug začal chrápat, když jsem se vydal po schodech dolů. Sotva se chodbou ozvalo tiché zaklepání, otevřela mi a zatáhla prudce dovnitř. Ještě se ohlédla po chodbě a začala se koketně uculovat.
,,Nemohla jsem se dočkat." ploužila ke mně, zatímco jsem rentgenoval její rozepnutou košili bez podprsenky jen v kalhotkách.
,,Ty jsi pěkná dračice." zabodl jsem oči do jejích a už jsem ucítil její prsty, kterak se mi snaží dostat do kalhot.
,,Vůbec mě neznáš." zvážněla.
,,Moc rád tě poznám."
,,Jsem nebezpečnější než ty."
,,Já jen unáším pěkný holky."
,,Mě se ani neptej, protože bys vůbec nepřišel."
,,I kdybys byla sériová vražedkyně, tak bych přišel. To mi věř." sjel jsem pohledem k jejímu hrudníku a mezi prsty stiskl lem košile, abych se jí zbavil.
,,Hodně toho nevíš." hluboce se nadechla, když jsem odhalil její luxusní prsa.
,,Začínám mít obavy." culil jsem se.
,,Budu tedy žít okamžikem a ne myšlenkami na budoucnost. Snad ti tím neublížím." sundala mi tričko a v jejích očích jsem poprvé zahlédl něco nového.
Byl to chtíč a plameny, kterými mě rozpalovala. Nevím, co říkala, ale když do mě vrazila, abych spadl na její postel, zavřel jsem oči a cítil jen její rty na břiše. Jazykem kroužila mlsně okolo pupíku a snažila se mě dostat z trenek.
Byl jsem naprosto připravený sotva jsem ji zahlédl v té rozepnuté košili. Málem jsem zapomněl dýchat, když mě vzala do úst. To teplo proběhlo celým mým tělem jako elektrický proud. Zachvěl jsem se a ona zabručela. To rezonování vibrovalo a já myslel, že se zblázním. Pak přestala a nechala ho klouzat po krku, mezi prsy a po břiše, zatímco její jazyk mířil výš. Políbila mě něžně na bradě až jsem ji povalil pod sebe a musel si vrýt do paměti její přednosti a každý záhyb těla. Stiskl jsem v dlani její ňadro a olíbal celý krk.
,,To lechtá." začala se smát, když jsem jí prstem kroužil po bradavce.
,,Ještě jsem ani nezačal." vzhlédl jsem k ní, zatímco si jazyk dělal co chtěl.
Vsál jsem její ňadro do úst a zakousl se. Vyjekla smíchy a prohnula se v zádech. Sjel jsem po zaobleném břiše až k lemu světle modrých kalhotek s malou mašličkou a krajkou. Odejmul jsem látku k jedné straně a dopřál i jí ten slastný pocit.
,,Už jsi začal?" vydechla vzrušeně a tvářila se znuděně.
Dělala si legraci a tak jsem přidal na pilu. Zadržela dech, zvedla se do sedu a pak zase sebou praštila do polštáře.
,,Mám přestat? Nevypadáš, že by se ti to líbilo." začal jsem se křenit a ona moji ironii pochopila.
,,Děláš to poprvé?" pousmála se a dobírala si mě dál.
,,Tak to tvoje olíznutí bych tipoval na středoškolačku." zatvářil jsem se otupěle.
,,Tak olíznutí. Ukážu ti takový fičák, že to nevydržíš ani dvě minuty, frajere."
,,Tak to chci vidět."
Posadila si mě na okraj postele a poklekla přede mě. Navázala oční kontakt, jak jsem přesně tušil a bál se toho, že ty dvě minuty nedám.
Podívala se na bílé nástěnné hodiny vedle skříně a vyčkala až bude vteřinová ručička na půl. Pak se mi znovu zabodla do očí a začala. Vypomáhala si rukou a její jazyk kroužil jako by si mýho ptáka spletla se zmrzlinou. Sála a dokonce si nalila do pusy studenou vodu. Ten chlad s teplem se nedal vydržet. Ručička se blížila teprve jedné minutě a měl jsem zatraceně co dělat.
,,Mám na chvíli přestat? Bojím se, že budu mít plnou pusu."
,,Máš tak plnou pusu keců. A dělej, sám se mi nevykouří." narval jsem jí ho pořádně hluboko až jsem se zarazil, ale ona se usmívala.
ČTEŠ
Na útěku
RomanceRyan se s kamarády rozhodnou vykrást banku, aby si polepšili, jenže při útěku jsou nuceni vzít s sebou rukojmí a sáhnou po Gině, která právě sama utíká před svou minulostí.