#امير_الرجال #لبارت_الرابع_عشر
في الاسكندريه نهارا.
امير وساره يتمشوا علي البحر في منطقه هاديه.
ساره : انت مجنون .
امير : مجنون بيكي.
ساره : تضحك ايه اللي عملته دا.
امير : عملت ايه. انتي قلتيلي نفس اروح البحر وانا جبتك .
ساره: بس مش علي طول كده وفجأه ، انا مكنتش عامله حسابي.امير : انا واخد النهارد اجازه علشان تبقي معايا .
ساره : اوك نتفسح في القاهره مش اسكندريه ، انت تقولي نفسك تروحي فين اقولك البحر تاخدني كده علي طول علي اسكندريه ، مجنون.امير : دي ساعتين رايح وساعتين جاي مش حاجه يعني لولا الوقت كنت وديتك شرم. وبعدين انتي عايزه ساره حبيبه قلب امير وعيون امير تقولي نفسها في حاجه وانا معملهاش ، دا كلام برضوا.
ساره : تضحك امير انت حلو اوي.امير : افهم من كده انك بتعاكسيني.
ساره : تضحك .بجد انا مش مسدقه الفرحه اللي انا فيها .
امير : يمسك يدها، طول ماانتي جمبي هخليكي اسعد واحده في الدنيا.
ساره : يارتني بعرف اقول كلام حلو زيك كده.امير : يمسك يدها وينظر في عينيها دا مش كلام ياساره ، دا احساس ويضع يدها علي قلبه، عيونك بحر مليان نغمات بتتعزف علي اوتار قلبي ، المسي قلبي وحسي بيه .
ساره : تنظر له في هيام ، قلبك كله حب واحساس بالامان .امير : الامان هو قربك ليا ويضمها ويحتضنها علي صدره ويقولها حاسه باايه.
ساره : تاخذ نفس وتغمض عينيها حضنك كله دفا وحنان.امير : شوقي ليكي ميتوصفش وميتحسش كل نبضه في قلبي بتنطق اسمك سار.
ساره : تنظر له ، انا مش قد كلامك دا ياامير.امير : لو قلبي بيتكلم كان قالك ان عشقي ليكي فوق اي احساس ، واحساسي بيكي ميتحكيش .
ساره : اجمل احساس انا حسيته معاك.
امير :ينظر لها برومانسيه ، بهواكي ياارق ملاك ويقرب من شفايفها ويبدا ملامستها ، وفي اقل من لحظه تبتعد ساره.
ساره : في خجل ، امير ميصحش كدا .امير : يخربيت امير جننتي امير واللي جابوا امير.
ساره : تضحك ، بس انت رومانسي اوي.امير : حد يشوفك وميبقاش رومانسي ، ثم يمسك يديها انتي تنطقي الحجر.
ساره : تضحك ، وبعدين معاك.امير : ينظر لها وبعدين انتي بقي ، ايه بقي ، ايه بقي ياشيخه.
فتجري ساره بعيدا عنه ، ويجري امير وراها.
ساره : تجري ،مش هتمسكنيامير : يجري ، ولو مسكتك ، ويمسكها وتتكعبل ساره وامير ويقعوا علي الارض.
امير : ينظر في عينيها ، مسكتك اهو.
ساره : تضحك ،كده ضحكت عليا ووقعتني.امير : ينظر في عينيها انا مقدرش اوقعك ، دا انتياللي وقعتيني .
ساره : يلا علشان منتاخرش الدنيا بدات تليلامير : يااخذ نفس ، احنا مش هنتجوز بقي.
ساره : تضحك وتتركه وتقف يلا بقي اتاخرنا.امير : يقف ويمشي وراها ، حاضر كلها ايام ومسبكيش ، بحبك يامجنونه.
أنت تقرأ
أمير الرجال ( مكتمله)
Romanceمقدمه #امير_الرجال امير : بطل القصه ،قوي الجسم طويل وعريض البنيان عيناه مثل الصقر ،قمحي البشره ذو دقن خفيفه وشعر طويل لحد ما ،في الثلاثين من عمره ، ذو النفوذ والسلطه رجل اعمال ، لا يؤمن بالحب خاطب بنت رجل مهم ( زواج مصالح) ، يقع صدفه في العشق ويواج...