#امير_الرجال #البارت_السابع_والعشرون
ف فيلا امير ابو الدهب في غرفته تحديدا .
بعد يوم طويل وشاق ساره في غرفتها تخرج من دولابها بعض الملابس التي سترتديها بعد الشاور ثم تدخل التواليت الذي بجناح غرفتها لكي تتحمم وتزيل تعب اليوم عن كاهليها .############
في مكتب المحاماه لمراد السويدي .
يجلس هيثم ومراد .
هيثم : ايه الخطوه الجايه يامراد .
مراد : ولا حاجه ، هنهدي اللعب شويه خبطتين في الراس توجع ، ولو دخلنا اي مناقصه تاني دلوقتي قدام امير ، امير هينكش ورانا جامد.
هيثم : انت مش مظبط ورقك وامورك ولا ايه .
مراد : هههه لا هي مش فاتحه صدر ، دا تكتيك وتفكير علي كبير ، ولازم نلاعب اللي قصادنا بنفس مستوي تفكيره .
هيثم : تمام ، اللي انت شايفه ، المهم اتفقت مع شركه كبيره هتشيل شحنه الحديد وبسعر حلو ، جهز ورقك وانا هظبط معاهم ميعاد نخلص فيه.
مراد : ماشي ، حدد الميعاد انت واعلمني وانا جاهز .
هيثم : تمام .################
في فيلا امير ابو الدهب
تخرج ساره من التواليت لابسه قميصها الوردي الشفاف الذي يظهر مفاتن جسدها وتقف امام المراءه وتبدا بتجفيف شعرها وتعطير جسدها استعدادا للنوم ، تقف ساره وتبدا بتمشيط شعرها ، يدخل امير عليها ، فتلتفت له ساره ، حبيبي حمدلله علي سلامتك وتلتفت مره اخري للمراءه وتمشط شعرها ، جاي بدري النهارده يعني مش عادتك.امير : باابتسامه دا حظي وينظر لها بلذه ويقترب من ضهرهاا ويمسك منها المشط ويبدأ بتمشيط شعرها .
ساره : تنظر له باابتسامه وهي تشاهده في المراءه ، بتعمل ايه ، انت جاي تعبان من الشغل.
امير: يقترب لها رويدا ويهمس لها في اذنها وهو الشغل هيمعني اني اسرحلك شعرك .
ساره : باابتسامه وخجل ، لا .
امير : ثم يرجع مره اخري ويبدا بتمشيط شعرها ، ها احطلك التوكه ولا هتسبيه كده.
ساره : تتناول توكه من علي التسريحه وتعطيها له ، طبعا بالتوكه .
امير : بس انا بحبه مفرود ويمسك شعرها ويبدأ بفركه باصابع يده بطريقه مثيره .
ساره : تبعد شعرها عنه قليلا وتلتفت له بتعمل ايه هتنعكشهولي .
امير : يضع يده الاخره علي وسطها ويلفها مره اخري امام المراءه ويضمها من ضهرها وينظر للمراءه ، ويهمس في اذنها ماتسبيني انعكشهولك.
ساره : تنظر له في المراءه وهو يحضتنها بشده من ظهرها ، وبصوت ناعم لا سيبه .
امير : بصوت هادي في اذنها ،ل لا مش عايز اسيبه ثم يستنشق رائح شعرها بنفس عميق وحشتيني.
ساره : وبعدين معاك ياامير انا محتاجه ارتاح.
امير : يلفها اتجاهه وينظر في عينيها ، وحشتيني ياقلب امير. ساره : امير انا بجد تعبانه الولاد تعبوني طول النهار عايزه انام .
امير : حاضر ، ويبدا بحملها بعضلاته ويداه القويتان كالطفله ( ساره باابتسامه بتعمل ايه) امير يسير بها تجاه السرير حوالي خمسه متر ، هوديكي السرير علشان تنامي.
ساره : هههه علشان انام.
امير : يضعها علي السرير وهي مفروده الجسد ويميل هو الاخر بجانبها ويتكأ بكوعه علي المخده وبيده الاخري يضعها علي شعرها ويبدا بمداعبته ، وملامسه وجهها
ساره : تبعد يده وبعدين معاك انا عايزه انام .
امير : يبتسم وينظر في عينيها بعمق عارفه اكتر حاجه بتشدني ليكي ايه.
ساره : وقد غلبها النعاس ، ايه .
امير : عنيكي ، فيها سحر غريب بيخطفني من نفسي ومبقاش شايف غيرك.
ساره : بقمصه طفوليه ،ايه دا عيني بس .
أنت تقرأ
أمير الرجال ( مكتمله)
Любовные романыمقدمه #امير_الرجال امير : بطل القصه ،قوي الجسم طويل وعريض البنيان عيناه مثل الصقر ،قمحي البشره ذو دقن خفيفه وشعر طويل لحد ما ،في الثلاثين من عمره ، ذو النفوذ والسلطه رجل اعمال ، لا يؤمن بالحب خاطب بنت رجل مهم ( زواج مصالح) ، يقع صدفه في العشق ويواج...