Μόλις πήδηξα από το παράθυρό άκουγα ακόμα τις φωνές του αλλά δεν έδωσα σημασία. Άρχισα να περπατάω..και όπου μου εβγενε.
Είχα βάλει την κουκούλα της ζακετας μου και τα χέρια μου ήτανε στις τσέπες μου. Ήτανε Μάιος αλλά και πάλι την νύχτα είχε ένα απαλό αεράκι συν ότι μεσα από την ζακέτα φορούσα κοντομανικο.
Τελικά τα πόδια μου με έφεραν εδώ.
Ητανε 11 και κάτι. Αποφάσισα να κατσω στην άμμο απολαμβάνοντας τον ήχο απτά κύματα που έκαναν της θάλασσας.
Ήταν ωραία, με ηρεμουσε. Τώρα μόνο η κολλητή μου λυπει και πατατάκια, ώραια θα ήταν.
Αλλά όταν έρθει από την Μύκονο για διακοπές δεν θα την γλιτώσει θα την φέρω εδώ με μπόλικο φαγητό θα καθόμαστε μέχρι αργά και θα βουτήξουμε στη θάλασσα με τα ρούχα μας, όπως κάναμε πέρσυ.
Τι ωραίες αναμνήσεις,την αγαπάω πολύ μόνο αυτή με κάνει χαρούμενη.Άγγελος P.O.V.
"Ρε μαλακές καιρό έχουμε να βγούμε κάπου σαν παρέα " τους λέω και αρχίζουν να κοιτάνε ο ένας τον άλλον
"Ναι ρε δίκιο έχεις" λέει ο Κώστας
"Συμφωνο με τον Άγγελο παίδες" πετάγεται και ο Γιώργος
"Η δουλειά μας έχει κουράσει πόσο καιρό έχουμε να βγούμε έξω κάπου και να διασκεδάσουμε?" Ρωτάει ο Γιάννης και κάνει πως σκέφτεται
"Έλα ντε " λέει ο Δημήτρης
"Ας πάρουμε μπύρες και ας αραξουμε κάπου, τι λέτε μάγκες?" Είπε και σικωθηκε από το καναπέ
"Εγώ είμαι μέσα" είπα και σικωθηκα και γω
Αφού συμφωνήσαμε όλοι και κατευθυνθηκαμε προς την πόρτα της αποθήκης να φύγουμε η φωνή του Κώστα μας σταμάτησε.
"Ρε μαλακές περιμένετε λίγο, ας πάρουμε τις μπαντανες μας για να μην μας αναγνωρίσουν οι άλλες συμμορίες αν μας δουν στο δρόμο.."
"Ναι δίκιο έχεις" είπα "τουλάχιστον αυτή τη μέρα να την βγάλουμε ήρεμα"
Αφού όλοι φορέσαμε τις μπαντανες μας βγήκαμε έξω από την αποθήκη και κατευθυνθηκαμε προς κάνα μαγαζί για να πάρουμε μπύρες.
Τελικά αποφασίσαμε να αραξουμε σε μια παραλία μόνο εμείς οι 5. Εγώ ο Γιάννης ,ο Γιώργος, ο Κώστας και ο Δημήτρης. Εμείς ειμασταν ποιο κοντά ενωω εμείς έχουμε δεθεί ποιο πολύ ενώ τα άλλα παιδιά από την συμμορία μας..απλά είμαστε φίλοι, γνωστοί, δουλεύουμε μαζί. Ενώ εμείς οι 5 ειμαστε σαν αδέρφια.
YOU ARE READING
𝗕𝗮𝗱 𝗟𝗶𝗳𝗲™
FanfictionΜην κρίνεις το βιβλίο απ'τον τίτλο:) Δεν θα κάνω spoiler, βάλτο στην βιβλιοθήκη σου και πάτα ανάγνωση. Ελπίζω να σου αρέσει:3