O pět dní později
Summer
Uběhlo několik dní a já jsem zrovna na přednášce. Nemůžu se dočkat až to skončí. Jakoby tenhle obor mě baví, ale dnes mě čekají ještě dvě přednášky a já jsem v noci skoro vůbec nespala. Nevím proč, nějak jsem nemohla spát. Možná to bylo kvůli úplňku.
Profesor přednášel a já si už po několikáté zívla. Najednou mi přišla zpráva na Instagram.
Otevřela jsem Instagram a podivně jsem sebou cukla když jsem viděla, že mi píše Justin.
justinbieber: Ahoj Summer, možná to bude znít divně, ale hrozně rád bych tě poznal. Nechtěla by jsi někam zajít?
summerfisher: Ahoj, určitě moc ráda někam zajdu.
justinbieber: fakt? Tak to je skvělý, teď do tří, potom musím na trénink. Děláš teď něco?Chvíli jsem přemýšlela. Mám přednášku a pak i další a bude to trvat do půl třetí. Sakra. Ale já s ním chci jít.
Vzala jsem si zase mobil a napsala mu.
summerfisher: mám čas za třičtvrtě hodiny bohužel
justinbieber: to vůbec nevadí, tak v půl jedné tě vyzvednu u tvého bytu?
summerfisher: dobře budu se těšit
justinbieber: já taky a mocUž několikrát jsem si všimla, že prostě lidi se zvedli a odešli z přednášky tak to udělám i teď já. Stejně už to bude trvat jen čtvrt hodinu takže toho zas tolik nezameškám.
Profesor bude u mě asi hodně překvapený, že zrovna já odcházím, ale musím. Domů mi to trvá čtvrt hodinu a ještě se musím připravit.
Zvedla jsem se a pár lidí se na mě podívalo.
,,Odcházíte slečno Fisher?" Zeptal se mě profesor překvapeně. ,,Uhm ano. Mám problémy v rodině. Omlouvám se" řekla jsem a rychle vypadla ze třídy.
Šla jsem rychle na autobus a měla jsem sakra štěstí, že zrovna jel. Autobusem jsem jela deset minut a pak jsem šla pět minut k paneláku a šla rychle dolů.
Doma jsem si stoupla před skříň a snažila se vymyslet, co si vezmu na sebe. Ale vždyť. Teď mi došlo, že má doma děti a manželku. Proč mě chce proboha poznat? Ale nechám to být. Určitě budeme jenom kamarádi. Co bychom asi jiného byli že?
Vzala jsem si roztrhané džíny, černý crop top a bylo to. Vzala jsem si ještě mojí oblíbenou černou kabelku a pak jsem se trochu namalovala a trochu nakulmovala vlasy.
Najednou mi přišla zpráva a když jsem se podívala tak jsem viděla, že mi píše Justin, že už tu je.
Přeběhla jsem do předsíně a vzala si takovou trošku teplejší koženou černou bundu. Vzala jsem si klíče a odešla jsem z bytu. Zamkla jsem a rychle seběhla schody.
ČTEŠ
Because, I love her✔️
FanfictionS manželkou zůstává jenom kvůli jeho dětem. Potká jednu mladší dívku a úplně ho okouzlí. Nedokáže na ní přestat myslet. Co udělá? Bude stále s manželkou a dětmi nebo bude radši s dívkou, kterou miluje až po uši? Story by: _IamAnett_ 2020 Cover by...