Answer- charakter ask

3.5K 80 4
                                    



Otázka od Bieberova_Girl:

Otázka pro Justina- Jak moc miluješ Summer? A co se ti na ní nejvíce líbí?- Miluju jí opravdu moc, když jsem ji poznal tak jsem si říkal, že to možná nebude nic velkého, ale fakt ji miluje strašně moc, že to ani není možný. A co se mi na ní nejvíce líbí? Její krásný úsměv a miluju její zadek.

Otázky od 16_princes_16

Otázka pro Justina: plánuješ si Summer vzít?- ještě brzo něco plánovat. Nejsme spolu ještě ani rok. Ale rád bych si jí vzal. Snad nám to vydrží a budu hrozně rád když někdy bude moje manželka.

Otázka pro Summer: přestěhuješ se k Justinovi?- Teď vlastně u něj tak nějak bydlím. Už jsem si tam dala většinu mých věcí a jsem u něj. A uvidíme co bude v budoucnosti, třeba svůj byt opravdu prodám a budu u Justina na stálo.

Otázka pro mě: Jak tě tahle knížka napadla? Kde bereš inspiraci?- Už jsem hrozně dlouho chtěla napsat příběh s Hailey a tohle téma se mi prostě zalíbilo a zase tu takhle často na wattpadu není. A inspiraci beru z normálního života Justina a Hailey. Popisuju tam ty problémy, co má Hailey s fanoušky Justina. A Hailey má fakt hodně nenavistných komentářů a to mě hrozně štve. Takže z tohohle tak nějak čerpám inspiraci.

Otázka od aho6chc8pn7

Otázka pro děti (Ollie, Emma, Ella): Koho máte radši, Elizabeth nebo Summer? Ano vím, že Elizabeth je vaše matka, ale nechová se tak.- Ollie: Já mám rád mamku i Summer. A Summer je hodně hodná a má ráda tátu a nekžičí na něj jako maminka. Emma: Já mám láda Summer! Ella: Summer je úžasná a mám ji moc láda, maminka je občas zlá na nás.

Otázka od tynapolivkova2

Otázka pro Elizabeth: Máš svoje děti ráda? A proč se o ně nestaráš?- mám je ráda, ale snažím se je vychovat, aby na mě nebyly potom tak moc upnutí, to totiž nechci. Justin dělá úplný opak. A starám se o ně. Kdybych se o ně nestarala tak nevypadají tak jak teď vypadají. Mají krásný oblečení, mají všechno co si usmyslí.

Otázky od krtek26

Otázka pro Elizabeth: Proč se musíš tak příšerně chovat?- Já se nechovám příšerně, chovám se úplně normálně. Chci Justina jen pro sebe.

Otázka pro Summer: měla si před Justinem nějakého kluka, kterého jsi hodně milovala?- Ne neměla jsem žádného kluka, kterého bych milovala. Na střední jsem měla crushe snad jako každá holka, ale pak jsem viděla jak se všichni kluci v mém věku chovají a tak jsem radši s nikým nechodila. Stačilo mi první líbání s jedním klukem, který mě chtěl jen do postele.

Otázka pro Justina: Kde jste se s Elizabeth poznali? Proč ses do ní zamiloval?- poprvé jsem ji viděl v New Yorku a to bylo když jsem ji srazil ve Starbucks a zalíbila se mi. Tak jsem ji dal svoje číslo a ona mi hned druhý den zavolala. No a zamiloval jsem se do ní, protože byla úplně obyčejná a neznámá a byla hrozně hodná. Až po narození holek mi došlo, že mě teď už jenom využívá na peníze.

Otázky od Terinka07

Otázka pro Emmu, Ellu a Olivera: U koho by jste raději bydleli, u Summer a Justina nebo u Elizabeth?- Emma a Ella: Já chci být u táty a u Summer, Ollie: Taky chci být u tatínka, maminka na nás nemá čas.

Otázka pro Elizabeth: Co chceš udělat pro to, aby si dostala děti do péče? Chceš je doopravdy nebo jenom proto aby si naštvala Justina?- samozřejmě, že je chci. I když na ně nemám čas tak je chci, protože nechci aby je vychovávala ta kráva.

Otázky od _EllaBieber_

Otázka pro Justina: Jak si poznal Elizabeth?- už jsem to říkal, ale poprvé jsem ji viděl ve Starbucks když jsem ji srazil, dal jsem ji číslo a ona mi zavolala a bylo to.

Otázka pro mě: Plánuješ po téhle knize psát ještě nějakou? Jestli jo, přemýšlela jsi už o čem by mohla být?- No jelikož je teď karanténa a volno a tenhle příběh nebude už zas tak dlouho trvat tak určitě chci ještě jeden příběh psát. Ale bude to asi poslední, protože už zase nemám tolik nápadů a půjdu do čtvrťáku a nebudu mít vůbec čas. Takže určitě ještě jednoho příběhu se ode mě dočkáte, ale nevím jestli pak budou ještě nějaký. Uvidím. A jinak ještě vůbec nevím o čem by mohl být. Co vím jistě tak to, že tam určitě bude zase Hailey.

Otázky od Maciikkk

Otázka pro Justina: Naučíš Summer hrát hokej?- Jo mám to v plánu, nebojte. Až konečně skončí rozvod a řešení, kdo bude mír děti tak na sebe budeme mít mnohem víc času a určitě ji vezmu do arény na led.

Otázka pro Summer: Čím si chtěla být když jsi byla malá? A moc vám to s Jayem přeju.- Chtěla jsem být modelka. Ale pak děti v mém věku se mi za to smály takže jsem si říkala, že nikdy modelka nebudu. A už jsem si asi nic nepřála. Nenáviděla jsem svojí základní školu. Nikdo až na Cindy mě neměl rád. Ale teď se mi to tak nějak plní a jsem fakt šťastná. Pár lidí že základky mi začalo psát jestli se s nima nechci sejít. Určitě jenom kvůli tomu, že začínám být slavná. A jinak děkuji, jsem ráda že Justina mám.

Otázka pro Emmu, Ellu, Olivera: Zlobíte se na vašeho taťku, že si našel někoho jiného než vaší mámu?- Emma: Maminka tatínka nemá láda. Ella: Je supel, že má táta Summer! Je úžasná! Ollie: Já jsem rád, že už nemusím poslouchat to jak na sebe mamka s tátou kžičí. Summer na něj nekžičí.

Otázka pro Elizabeth: Myslím si, že jen Summer a Justinovi závidíš, že mají spolu pěkný vztah a vy ne. Je to pravda?- No popravdě to trochu pravda je. Ale věřím, že ten vztah dlouho nevydrží. Ona ho obere o prachy a opustí ho. A já vím, že za mnou Justin ještě rád s pláčem poleze. Ale chci je rozdělit co nejdříve a mám docela dobrý plán, aby ho Summer opustila.

Otázka pro mě: Přemýšlíš, že v knize uděláš nějaký nečekaný zvrat a všechno to převrátíš naruby?- No vlastně zvrat bude, ale určitě to nebude nic velkého, že by se všechno změnilo. To fakt ne. Jak jsem psala, tenhle příběh zas tak dlouhej nebude takže fakt žádný převrácení celého děje příběhu nebude. Ale na zvrat už se můžete brzy těšit xddd


Otázka od __smutok_stastie__

Otázka pro Elizabeth: Proč se znovu nezamiluješ do někoho, kdo ti bude lásku opětovat a milovat tě?- Já miluju Justina a nikoho si hledat nechci. On mě bude zase milovat to si pište. Teď má jenom nějaký zkrat.





Ahooooj❤️❤️ takže tohle jsou odpovědi na Charakter Ask. Jsem ráda, že se někdo zapojil. Mám vás ráda. Děkuji❤️❤️

Because, I love her✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat