7

5.2K 162 21
                                    

Druhý den

Summer

V úterý jsem se na přednášku vykašlala. Pro jistotu jsem nikam nechtěla chodit. Včera jsem si jen tak projížděla novinky na internetu a co nevidím? Můj obličej.

Chvíli jsem vůbec nevěděla, co dělat. A potom mi napsal Justin. Napsal mi ať se s ním nepřestanu scházet a já popravdě jsem nevěděla, co mu na to napsat takže jsem mu dala jenom zobrazeno.

Chtěla bych se s ní scházet, protože se mi neskutečně líbí a už mi je asi jedno, že má manželku. Říká, že se pořád hádají a že ho nezajímá. Ale spíš je v prdeli to, že mě teď lidi budou znát. Už mi přibylo docela dost sledujících na Instagramu a já opravdu nechápu jak mě dokázali najít. Měla jsem 350 sledujících a teď mám už o stovku více. Ty lidi, ale tak nějak znám. Myslím, že chodí na stejnou vysokou jako já a nebo chodili se mnou na střední. Takže asi když mě viděli na internetu tak mě hned začali sledovat. Jinak zatím toho koho neznám tak mě nesleduje.

Bohužel já sleduju Justina a už jsem mu dala like na hodně fotek takže si myslím, že mě za chvíli najdou i ostatní.

Jsem ve své posteli a čtu si svoji oblíbenou knížku když najednou někdo zazvonil. Povzdechla jsem si a vstala a šla ke dveřím.

Otevřela jsem je a Cindy hned spustila. ,,Takže jak se to stalo? Kdy se to stalo? A prostě wow! Summer ty jedeš!" Vyhrkla a já samozřejmě hned věděla o co jde a co celou dobu teď budeme řešit.

,,Pojď dál a ahoj" Zasmála jsem se a pustila ji dovnitř. ,,Promiň ahoj" usmála se a objala mě. Rozešla jsem se do kuchyně a ona šla hned za mnou.

,,Čaj? Kafe? Nebo něco jiného? Usmála jsem se. ,,Ten tvůj skvělej jahodovej čaj prosím" zazubila se a já přikývla a udělala Cindy čaj.

Za chvíli jsem ji už podávala hrníček. ,,Takže začni. Kde jste se proboha seznámili?" Vyhrkla. ,,A s kým?" Ušklíbla jsem se. ,,Tohle nedělej. Jsi všude na internetu takže to nezapřeš" Zasmála se a já si povzdechla.

,,No takže přišel do restaurace a to bylo poprvé, co jsme se spolu tak trochu bavili. Ale byla jsem jenom číšnice takže to žádná skvělá konverzace nebyla. No a za několik dní jsem šla běhat do parku a on tam byl taky. Běžel hrozně rychle a nedával pozor a já taky moc nedávala pozor takže jsme do sebe narazili. Spadla jsem na zem a hrozně mě bolelo noha. Takže mě jeho řidič odvezl domu. A pak předevčírem jsme spolu šli ven. Skvěle se s ním povídá a včera byl tady u mě. Odvezl mě domů a ta fotka je v jeho autě když mě vezl domů. No pozvala jsem ho k sobě. Povídali jsme si a líbali se" poslední větu jsem zašeptala.

,,To si děláš prdel?" Vykřikla. ,,Ty jsi se s ním líbala? Panebože tohle nechápu. Ale vždyť víš, že má manželku a děti" ,,Vím to. On mi říkal, že ta jeho manželka ho nezajímá. Pořád se hádají a mají hrozně špatný vztah. Je to špatný, že ji vlastně tak trošku podvádí, ale já k němu něco začínám cítit i když se známe hrozně krátce" řekla jsem potichu a sklonila hlavu. ,,Oh Summer to snad ne. To nesmíš. On je určitě milý a hodný. Je strašně krásný, ale vždy na prvním místě bude mít jí a jeho děti." Řekla a chytla mě za ruku. ,,Já to vím" povzdechla jsem si.

,,Včera mi psal, já jsem mu napsala, že jsem všude na internetu a on se mi omlouval a napsal mi, že nechce abych se s ním přestala scházet. Nevěděla jsem, co mu mám odepsat" řekla jsem. ,,No tak to taky nevím. Zkus ještě chvíli vydržet. Jestli ti ještě něco napíše tak to bude znamenat, že mu na tobě trochu záleží. Kdyby ne tak si myslím, že už ti nenapíše" řekla a já kývla.

Najednou se zase ozval zvonek. ,,Tak nějak si myslím, že to bude mamka, která mě už taky viděla na internetu" Zasmála jsem se a postavila se a šla zase ke dveřím.

Because, I love her✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat