Summer
Probudila jsem se na to, že mi někdo klepal na dveře. Cítila jsem se hrozně unavená. Kolik je proboha? Znova mi někdo klepal na dveře takže jsem vstala a podívala se na svůj mobil. Panebože. Půl druhé ráno. To snad ne. Co to tam je za blázna?
Přehodila jsem si přes sebe župan a rozešla jsem se ke dveřím. Otevřela jsem je a hned jsem ta viděla Austona a o něj byl opřený Justin, který byl víc než opilý.
,,Austone?" Nechápavě jsem se na něj podívala. S Austonem už jsem se potkala v New Yorku. Je to Justinův nejlepší kamarád takže mě s ním seznámil. Je to v pohodě kluk.
,,Ahoj Summer. Promiň, že jsme tě probudili. Ale on Justin chtěl jít hrozně za tebou. Ožral se a já jsem ho chtěl odvézt k sobě, ale on chtěl, abych tě odvezl k tobě. Říkal jsem mu, že v tomhle stavu tam nemůže a on si pak vystoupil a řekl, že si za tebou dojde sám. Takže jsem ho sem musel odvézt" řekl. ,,Ach jo Summer tak neskutečně moc si mi chyběla" zakňučel a chtěl mě pohladit po tváři, ale tak trochu se netrefil takže pohladil dveře o které jsem byla opřená. ,,Ty jsi hodně ožralej" Zasmála jsem se.
,,Můžu ti ho tady nechat?" Zeptal se. ,,Jo, stejně by jsi ho nedokázal odvést pryč. Odvedeš mi ho do ložnice prosím? Jsou to hned ty první dveře na levo" řekla jsem. ,,Jasně" kývl a já je pustila dovnitř a pak jsem zavřela.
Auston položil Justina na postel a ten si hned lehl a usmál se. ,,Miluju ty tvoje voňavý peřiny. Voní jak ty" vydechl roztomile a obličejem se zabořil do mé peřiny. ,,Je do tebe neskutečně zamilovanej" řekl Auston a já se pousmála.
,,No nic, nechceš s ním ještě nějak pomoct?" Zeptal se. ,,Ne já už to zvládnu" ,,Jsi si jistá? Je pěkně těžkej" ,,Nikam ho tahat nebudu. Jenom mu sundám boty a kalhoty a stejně hned bude spát. Už teď usíná" řekla jsem a usmála se nad Justinem, který stále čuchal k mé peřině a usínal.
,,Dobře tak se měj. A promiň ještě jednou, že jsme tě museli vzbudit." ,,To je v pohodě" pousmála jsem se a šla jsem ho vyprovodit. ,,Ahoj" usmála jsem se na něj a on odešel.
Vrátila jsem se do ložnice, kde byl Justin a měl hlavu v dlaních. ,,Copak je?" Zeptala jsem se opatrně a on se na mě podíval a měl ubrečený obličej. ,,Justine co je?" Přišla jsem k němu a chytila ho za ruce. ,,Moc si mi chyběla. Neopouštěj mě prosím" zamumlal opile a já se usmála. ,,Já tě neopustím" řekla jsem a on se začal usmívat a pak i smát. ,,Měníš nálady jak těhotná ženská" řekla jsem se smíchem. ,,Miluju tě Summy" vydechl a já se usmála nad tím oslovením. ,,Zlato já tebe taky ale teď na mě nedýchej, protože to je extrém. Kolik si toho vypil?" Zasmála jsem se a on se usmál a objal mě.
,,Hodně, hodně, protože jsem byl smutný, že mě opustíš" zakňučel smutně. ,,Dobře. Tak já ti teď sundám boty a kalhoty jo?" Řekla jsem. ,,A já ti sundám tenhle župánek a to tvoje roztomilé pyžamko" usmál se. ,,Ne ty mi dneska nic sundavat nebudeš" Uchechtla jsem se.
Klekla jsem si k posteli a sundala mu jeho adidas boty. Potom jsem mu rozepla pásek. ,,Ty jsi dračice" řekl a já se zasmála. ,,Máš smůlu. S tvým stavem dnes nic nebude" řekla jsem a on si povzdechl. Sundala jsem mu kalhoty a on si hned lehl. ,,Chci spát" zamumlal. ,,Ne Justine počkej. Lehni si normálně na tu postel" řekla jsem, protože ležel v posteli na šířku. ,,Hmm" zabručel už se zavřenýma očima a já mu pomohla se přesunout a pak jsem ho přikryla. Zhasnula jsem a pak jsem si lehla k němu. ,,Miluju tě sluníčko moje" zašeptal a pevně mě objal a lehl si na mojí hruď. ,,Já tebe taky" usmála jsem se a dala mu pusu do vlasů. ,,Já tebe víc. Chci s tebou být už navždy. Chci s tebou mít klidně i další tři děti. Hlavně chci být s tebou a ne s ní" zamumlal a pak hned usnul. Tak to bylo neskutečně roztomilý.
**********
Ráno jsem se probudila sama od sebe. Už se mi nechtělo spát a když jsem se podívala na hodiny před sebou tak jsem viděla, že už bude skoro deset hodin. No dobrý.
Podívala jsem se na Justina, který ležel na mé hrudi a klidně oddechoval. Usmála jsem se a pohladila ho po vlasech. Potom jsem se snažila nějak dostat z jeho objetí, ale opatrně abych ho nevzbudila. Najednou ale sám povolil stisk a vyskočil z postele a běžel do koupelny. Slyšela jsem, že začal zvracet.
Taky jsem vstala a šla za ním. Když jsem tam přišla tak už nezvracel, ale jenom seděl na zemi a zhluboka dýchal. ,,Docela dost jsi to přehnal" řekla jsem a on se na mě podíval. ,,Summer já. Jak jsem se sem dostal?" ,,Přivedl tě Auston" ,,Jako fakt? Tak to se divím, že mě sem odvez" ,,No chtěl tě odvézt k sobě domů, ale ty jsi vystoupil z jeho auta a říkal si, že si za mnou dojdeš sám. Takže tě sem radši odvezl než aby si sám někde ožralej chodil" řekla jsem a on si povzdechl. ,,Jdi se osprchovat jo? Připravím ti prášek na hlavu" řekla jsem. ,,Děkuji krásko" usmál se a já zase zčervenala a odešla jsem pryč.
Přišla jsem do kuchyně a tam připravila prášek na hlavu a sobě si udělala čaj.
,,Omlouvám se" přišel sem Justin úplně vyčerpaně. ,,Za co se omlouváš?" ,,No za to, že jsem se sem k tobě přisral. Vím, že si chceš ode mě odpočinout a vůbec si mi neodpovídala na zprávy takže chápu když teď budeš nebo jsi byla naštvaná, že jsem ti sem přišel ožralej. Jsem fakt idiot. Celou dobu, co jsem byl bez tebe a nevolal jsem si s tebou tak si mi hrozně chyběla a stále jsem na tebe myslel. A včera jsem šel do toho baru s myšlenkami zase na tebe. Naposledy si pamatuji, že ke mě přišel Auston a já mu řekl, že mi chybíš a to je to, co si naposledy pamatuju. Takže já pochopíš když si naštvaná, dáš mi prášek a budeš chtít aby jsem odešel" řekl a já se usmála, přišla k němu a políbila ho.
,,Nejsem na tebe naštvaná" usmála jsem se. ,,Ne?" Šeptl překvapeně. ,,Nejsem. Náhodou jsi byl vtipnej a roztomilej" Zasmála jsem se. ,,To je úžasný. A takže budeš se mnou zase prosím? Hrozně tě miluju a nechci být bez tebe" řekl prosebně a já se usmála a pohladila ho po tváři. ,,Ano budeme spolu a už teď nemám v plánu tě opouštět" řekla jsem. ,,Bože můj já jsem tak šťastnej" vydechl, pevně mě chytil a začal se mnou točit.
,,To je perfektní. Děkuji moc" řekl a já se usmála a políbila ho. ,,Miluju tě" šeptl mi do rtů. ,,Já tě taky miluju" usmála jsem se.
Justin si mě vysadil na sebe a pak se rozešel do ložnice. Položil mě na postel a hned jsme se začali líbat. Justin mi začal sundavat moje pyžamové kraťásky a myslím si, že by jsme se spolu vyspali, ale Justinovi začal zvonit mobil.
,,Ach jo" povzdechl si a odtáhl se ode mě. Natáhl se pro svůj mobil, který jsem mu položila na noční stolek a já se podívala kdo mu volá.
,,Kdo je Kathrine?" Zamračila jsem se. ,,Neboj se krásko. To je chůva. Tyjo doufám, že se nic nestalo dětem" řekl nervózně a hned to zvedl.
,,Ano Kathrine? No jo, cože? To si snad ze mě dělá prdel?! Promiň, omlouvám se ti. Jasně za chvíli tam budu" řekl a típl to. ,,Co se děje?" Zeptala jsem se.
,,Elizabeth si prostě jen tak odjela do Paříže na pět dní. Zavolala Kathrine, že potřebuje hlídat děti, ale ona má dnes volno takže teď tam jsou děti s naší hospodyní, která je určitě nedokáže uhlídat. Kathrine je už má vycvičený." Řekl a hned se postavil.
,,A ty nevíš, že měla jet do Paříže?" ,,Ne vůbec nic mi neřekla. Je úplně blba doprdele. Vůbec nic mi neřekne a děti tam jen tak nechá. Já ji fakt zabiju. Musím domu zlato promiň" řekl. ,,To nevadí, chápu to" pousmála jsem se.
,,I když hele, co děláš dneska?" ,,Dnes mám v plánu se nudit. Proč? Vždyť musíš být s dětmi" řekla jsem. ,,Pojeď se mnou. Představím tě dětem" ,,Cože? Ty mi je fakt chceš představit?" ,,Jo chci. Myslím to vážně Summer. Prosím miláčku. Pojeď se mnou" udělal na mě psí oči. Chvíli jsem přemýšlela a pak jsem nakonec řekla ano i když jsem se obávala toho, jak se ke mě budou chovat.
Ahoooooj❤️❤️❤️ tak je tu další část. Děkuji vám moc za vaši aktivitu u všech částí. Jsem hrozně ráda, že se vám příběh líbí a snad se vám bude líbit pořád. Budu hrozně ráda za vaše komentáře a názory. Další bude pozítří snad. Zatím papa❤️❤️❤️❤️
ČTEŠ
Because, I love her✔️
FanfictionS manželkou zůstává jenom kvůli jeho dětem. Potká jednu mladší dívku a úplně ho okouzlí. Nedokáže na ní přestat myslet. Co udělá? Bude stále s manželkou a dětmi nebo bude radši s dívkou, kterou miluje až po uši? Story by: _IamAnett_ 2020 Cover by...