O týden později
Summer
Jsme s Justinem zase v Kanadě a já tak nějak bydlím u něj. Vzala jsem si sem svoje věci a bydlím tady. Ale můj byt jsem neprodávala a ani nebudu projistotu. Nikdy nevíte, co se může stát. Třeba se něco v našem vztahu posere. Ale samozřejmě doufám, že ne.
Jinak Vogue časopis vyšel včera a jsem na sebe neskutečně pyšná. Jsou to nádherný fotky a s Justinem nám to tam tak sluší. Kvůli Vogue mám teď zase více sledujících na Instagramu a převážně lidi, co mi píšou jak jsem krásná. Takže to je fakt úžasný.
Teď pořád ležím v posteli a koukám do mobilu. Najednou mi přišla na Instagram zpráva od někoho, koho bych nečekala. Rychle jsem si přečetla tu zprávu a nemohla tomu uvěřit.
Šťastně jsem vypískla, vyskočila z postele a běžela do kuchyně a Oscar za mnou, který šťastně štěkal, protože si chtěl hrát.
,,Justine!" Vyhrkla jsem a vběhla do kuchyně. ,,Summer ale ne. Já jsem ti chtěl přinést snídani do postele" povzdechl si. ,,Jsi zlato, ale snídaně mi je teď jedno. Koukej" řekla jsem a podala mu mobil. ,,To je IMG models?" Zvedl obočí a usmál se. ,,Jo, přečti to nahlas prosím" řekla jsem a poskakovala na místě.
,,Dobrý den slečno Fisher, bohužel nevíme vaše telefonní číslo a ani mail takže jsme vám museli napsat na Instagram. Viděli jsme časopis Vogue, ve kterém jste se svým přítelem Justinem Bieberem. Už jsme si váš všimli dříve, ale teď časopis Vogue nás přesvědčil o tom, že bychom vám měli napsat. Co vy na to, že by jste přijela do New Yorku do naší společnosti a mohli bychom probrat nějakou vaší další kariéru. Jako modelka se k nám úplně hodíte. Budeme rádi když přijdete. Letenku vám samozřejmě zaplatíme. Budeme rádi za odpověď, s pozdravem IMG models." přečetl Justin a já se šťastně usmívala.
,,Lásko ty budeš možná modelka!" Vyhrkl. ,,Jo!" Zaječela jsem a skočila na něj. ,,To je úžasný" vydechl a začal mě pusinkovat všude po obličeji.
,,A ty chceš být modelka?" Usmál se. ,,Nějak do svých 10 let jsem chtěla být modelka, ale na základce se mi děti za to smály a tak jsem už nad tím nepřemýšlela a začala se víc věnovat knížkám. A teď jak jsme měli to focení Vogue tak se mi to hrozně líbilo a chtěla bych být modelka" řekla jsem. ,,Budeš úžasná modelka Summer" políbil mě a já se usmála.
,,Tady máš tu snídani" postavil mě na zem a dal mi snídani. ,,Děkuji miláčku" usmála jsem se a sedla si ke stolu. Justin nasypal Oscarovi granulky a pak si sedl ke mě.
,,Zlato, za chvíli pojedu pro děti k Elizabeth. A večer s ní mám schůzku kvůli dalšímu soudu. Myslíš, že by si je mohla na takový dvě hodiny pohlídat?" ,,Jasně že jo. Mám ráda tvoje děti. Ale proč s ní máš schůzku?" ,,Musíme se domluvit kvůli dětem. Ten soud, co bude za pár dní tak už se rozhodne, kdo bude mít děti v péči. Takže si s ní musím promluvit" řekl a já přikývla.
,,Neboj se. Budeme mít mezi sebou dostatečnou vzdálenost tak, aby se mě nemohla dotknout. Dáme si jídlo, probereme to a pak hned půjdu ano?" Chytil mě za ruku. ,,Dobře" natáhla jsem se k němu a políbila ho.
Justin už měl jeden soud, kde se probíral rozvod a vlastně dá se říct, že už jsou rozvedení. A teď na tom druhem soudu budou řešit celkový rozvod a komu připadnou děti. Justin je teď hodně nervózní, protože se bojí, že je dostane ona. Hned jak jsme se vrátili z Los Angeles tak si Justin chtěl vzít děti, ale Elizabeth to zakázala a kde děti pak celý den byli? S chůvou. Takže ona to Justinovi zakázala, ale pak je stejně dala chůvě místo toho, aby děti byly se svým tátou. Je to fakt mrcha. Takže doufám, že děti bude mít ve své péči Justin. Protože Elizabeth není normální matka.
ČTEŠ
Because, I love her✔️
FanfictionS manželkou zůstává jenom kvůli jeho dětem. Potká jednu mladší dívku a úplně ho okouzlí. Nedokáže na ní přestat myslet. Co udělá? Bude stále s manželkou a dětmi nebo bude radši s dívkou, kterou miluje až po uši? Story by: _IamAnett_ 2020 Cover by...