Justin
Ráno jsem se probudil z ničeho nic. Trochu jsem se protáhl a pak se podíval vedle sebe, kde spala Summer. Byla tak neskutečně nádherná. Usmál jsem se a pohladil ji po tváři. Ta holka mě svojí krásou zničí. Miluju její úsměv, miluju její krásný oči, její vlasy, její tělo. Miluju na ní úplně všechno. A hlavně její osobnost. Je prostě dokonalá.
Vzal jsem si mobil a najel na Instagram a na svém účtě udělal jednu radikální změnu. A to bylo, že jsem vymazal všechny moje fotky s Elizabeth. I ty fotky, kde nám bylo třeba jenom dvacet. Nemiluju jí. Totálně jsem se odmiloval a nechci s ní být. Kvůli jejímu chování se mi úplně zhnusila. Už chci být navždy jenom s touhle princeznou, která si roztomile spinká vedle mě.
Najednou mi přišla zpráva a když jsem viděl, že je od Elizabeth tak jsem protočil očima. Ach jo, co to zase bude.
Od El: ta děvka do toho New Yorku jela za tebou?
Pro El: není to děvka Elizabeth
Od El: ale je a já to těm lidem ukážu a všichni ji budou nenávidět :)
Pro El: uklidni se!
Od El: :)Rychle jsem se zvedl z postele a šel do koupelny a začal ji volat.
,,Ano miláčku?" Ozvala se. ,,Můžeš se sakra uklidnit?" Zavrčel jsem. ,,Proč bych to měla dělat? Jsi jí jenom poblázněný, protože je mladá a hezká. Za chvíli ji opustíš a poběžíš zase za mnou" Zasmála se. ,,Tak to ani náhodou" uchechtl jsem se.
,,Zítra mám rozhovor v rádiu. Všem řeknu, že je děvka" ,,Elizabeth to sakra nemůžeš udělat! Ty nejsi normální! Vždyť ji posereš život!" Zařval jsem. ,,Je mi líto Justine. Ty sis vybral jí a mě podvádíš takže bude za tebe trpět." Řekla a típla to.
,,Doprdele" Zavrčel jsem a prohrábl si vlasy. Tohle je v prdeli. Povzdechl jsem si a snažil se ještě Elizabeth dovolat, ale naschvál mi to típla. To je mrcha.
Vlezl jsem do pokoje a viděl, že se moje princezno už probouzí. Usmál jsem se a sedl si k ní na postel.
,,S kým si volal?" Zeptala se rozespale a já ji pohladil po vlasech. ,,S Elizabeth" zamumlal jsem. ,,Asi ví, že jsem tady co?" ,,Jo ví" kývl jsem. ,,Máš nějaký velký problém?" ,,Je mi to jedno. I kdybych měl nějaký problém tak je mi to fakt jedno, co si ona myslí" ,,A co jste ještě řešili? Zněl si docela naštvaně. Nebo spíš si řval, ale neslyšela jsem co" mám ji to říct? Ne nebudu ji nic říkat. Elizabeth přece nebude v rádiu za mrchu a nebude o Summer nic říkat. Určitě. Jenom mě teď chtěla prostě nasrat.
,,No prostě jsme se hádali o blbostech jako vždy" pokrčil jsem rameny a lehl si vedle ní. ,,Až v půlce prosinci bude přestávka NHL kvůli Vánocím tak tě chci představit s dětmi" řekl jsem a ona se na mě překvapeně podívala. ,,Jako fakt? A nebude jim to divný, že je představíš s nějakou holkou se kterou si dáváš pusy a tak? Vždyť co si budou myslet?" ,,Asi to nebudou chvíli chápat, ale já jim to vysvětlím. Vždyť je na světě tolik dětí, kteří mají nevlastní mamku nebo tátu. A nějak se s ní musí seznámit. Seznámím tě s nimi" řekl jsem s úsměvem. ,,Nevlastní mamku? Justine ty se chceš s Elizabeth rozvést?" ,,Už jsem nad tím často přemýšlel. Tebe neskutečně miluju a asi fakt až bude konec NHL nebo až vypadneme tak podám žádost o rozvod. Nechci se tím rozptylovat když hraju hokej, musíme se s týmem fakt snažit. Ale miluju tě hrozně moc a chci být s tebou" řekl jsem a ona mě hned objala. ,,Taky tě miluju Justine"
ČTEŠ
Because, I love her✔️
FanfictionS manželkou zůstává jenom kvůli jeho dětem. Potká jednu mladší dívku a úplně ho okouzlí. Nedokáže na ní přestat myslet. Co udělá? Bude stále s manželkou a dětmi nebo bude radši s dívkou, kterou miluje až po uši? Story by: _IamAnett_ 2020 Cover by...