19

4.7K 161 9
                                    

Summer

Ráno jsem se probudila na to, že mi byla docela zima. Povzdechla jsem si a otevřela oči. Byla jsem úplně odkrytá. Ach jo Summer, nauč se neodkopávat si peřinu. Vždy v noci ze sebe odkopu peřinu. To je hrozný.

Justin už vedle mě neležel takže jsem se pomalu postavila a se zívnutím šla do koupelny, která byla na chodbě. To jsem ale dělat neměla, protože hned když jsem tam vešla tak celá koupelna byla plná věcí Elizabeth. Takže tohle je asi jenom její koupelna. A kde je ta koupelna ve které jsem byla včera? Vždyť ta byla taky na chodbě. Vylezla jsem z koupelny a šla zpátky k pokoji pro hosty a vešla hned do dveří vedle. Bože já jsem blbá. Koupelna je hned vedle pokoje, kde jsem spala a já jdu do koupelny, která je očividně Elizabeth.

Z mojí tašky v pokoji jsem si vyndala kartáček a hřeben. V koupelně jsem udělala ranní hygienu a pak jsem šla dolů. Přišla jsem do kuchyně a tam byla jenom Amanda. ,,Ahoj" usmála se na mě. ,,Ahoj" taky jsem se usmála a sedla si na barovou židličku. ,,Dělala jsem cupcake. Dáš si?" Usmála se. ,,Ano, moc ráda" řekla jsem a ona mi dala cupcake a pak čaj.

,,Kde je Justin?" Zeptala jsem se. ,,Odvezl děti do školky. Za chvíli bude určitě zpátky" řekla s úsměvem a já přikývla.

,,Amando a ty tady bydlíš taky?" Zeptala jsem se. ,,Ano, támhle ten jakoby baráček tak ono to vypadá jak garáž, ale Justin mi tam udělal takový byteček. Mám tam všechno. Obrovskou postel, všechen nábytek, záchod, sprcha. I malou kuchyňku, ale stejně si vždy navařím tady takže tam to moc nevyužívám" řekla a pak ukázala na konec zahrady, kde je takový baráček, nebo spíš to vypadá jako nějaká větší garáž.

,,Tak to je skvělý. A ty nemáš rodinu?" Zeptala jsem se opatrně. ,,Uhm ne nemám. Měla jsem hodně přítelů, ale nikdy to nebylo zas tak vážný. A před pěti lety jsem měla jednoho a ten mě bil takže teď už žádného nechci. A děti mít taky nemůžu" ,,To mě hrozně mrzí" zašeptala jsem. ,,To je v pořádku. Já to tady mám ráda. Je tu Justin a jeho děti. A Pattie, což je Justinova mamka tak ta bydlí poblíž takže k ní jezdím a nebo ona sem" usmála se.

Za chvíli do kuchyně přišel Justin. ,,Ahoj krásko" usmál se Justin a dal mi pusu do vlasů. ,,Ahoj" taky jsem se usmála. ,,Já jsem vstával už brzo a nechtěl jsem tě budit. Byla jsi tak roztomilá. Odvezl jsem děti do školky a teď máme čas na sebe" řekl a já ho objala. ,,Za pět dní jsou Vánoce. To ještě chodí do školky?" Zvedla jsem obočí. ,,Ještě dneska a zítra a pak už nejdou" řekl a já přikývla.

,,Dopapáno?" Zeptal se roztomile a já se zasmála. ,,Skvělý tak vstávej. Někam tě chci vzít" řekl a já si stoupla. ,,A kam?" ,,Uvidíš. Jdi si pro věci" poplácal mě po zadku a já po něm hodila varovný pohled a on se zasmál a zvedl ruce jako, že se vzdává.

V pokoji pro hosty jsem si vzala svoje věci a pak jsem šla zase dolů.

Venku jsme nastoupili do auta a Justin se hned rozjel pryč. ,,Odvezeš mě potom domů?" Zeptala jsem se. ,,Ty už u nás nechceš spát?" Zvedl obočí. ,,Uhm no, víš. Uhm popravdě mi to není příjemný tam spát. Všude jsou věci Elizabeth. A mě to přijde blbý, že tam jsem zatímco je Elizabeth pryč" řekla jsem. ,,Aha, jo tak to chápu. No a právě proto teď to, co ti ukážu tak se ti bude hodně líbit." Usmál se a chytil mě za ruku a pak je položil na řadící páku.

Za chvíli jsme dojeli k takovému velkému domu. Byl hrozně krásný. Moc se mi líbil. A když jsem se podívala na druhou stranu tak za domem bylo obrovské jezero. Bylo to tady nádherný.

,,Co to je za dům?" Zeptala jsem se když jsme vystoupili z auta. ,,Summer Fisher, představuji ti můj nový domov" usmál se a já se na něj překvapeně podívala.

Because, I love her✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat