15

4.7K 156 17
                                    

Justin

Ráno jsme se se Summer probudili na stejno. Potom ještě takovou půl hodinu jsme se jenom povalovali v posteli a mazlili se. Bylo to krásný.

,,Pusť mě" Zasmála se Summer když chtěla vstát, ale já si ji držel u sebe. ,,Ne" vyplázl jsem na ní jazyk a pak jsem ji začal lechtat. ,,Ne! Justine prosím ne!" Začala řvát a smát se. Po chvilce jsem přestal a políbil ji.

,,Fajn můžeš jít" pustil jsem ji a ona vstala a šla ke stolku, kde měla mobil v nabíječce.

,,Panebože" vydechla zhrozeně. ,,Co se děje?" Nechápavě jsem se na ní podíval. ,,Jsem děvka a zlatokopka a vyhublá štětka" zašeptala. ,,Cože? Summer o čem to mluvíš?" Vyhrkl jsem a taky se postavil a šel rychle k ní. Podala mi svůj mobil a pak odešla do koupelny. V directu Instagramu měla několik tisíců zpráv a když jsem na to najel tak tam byla jen ty samá slova a to děvka, zlatokopka a tak dále. To snad ne. To udělala Elizabeth.

Vzal jsem si svůj mobil a napsal do vyhledávače nějaký rozhovor s Elizabeth. Hned mi tam vyjelo několik odkazů, kde už všechny bulváry psali, co tam Elizabeth řekla. A potom jsem najel na YouTube, kde byl ten rozhovor.

Vůbec mě nezajímaly kecy, co tam říkala. Jenom jsem přejel na část, kde říká sračky o Summer.

( teď tady bude I- jako interview a E- jako Elizabeth)

I- takže teď bude trochu důvěrnější otázka Elizabeth. Justin tvůj manžel si očividně našel nějakou novou známost

Zrovna v tu chvíli z koupelny vyšla Summer a hned ke mě přišla. Nic jsem neříkal jenom koukal na tu mrchu, co se tam tak zákeřně usmívala.

E- Ano našel, asi jsem ho tak neuspokojovala jak chtěl tak si našel lehkou dívku, aby ho nějak uspokojila

I- A už si se s tou dívku nějak seznámila nebo viděla si ji? Je ji jenom 19 takže je to docela zvláštní, že si Justin našel takhle mladou.

E- Ještě jsem ji neviděla naživo, ale rozhodně ji vidět nechci. A právě s jejím věkem je to jasný, že je na tom něco špatně. Normálně by si našla někoho, kdo je mladší. Ano Justin od ní není zas tak starší, ale i tak je to šest let. A on má peníze a o to ji jde. Je to zlatokopka a taky jsem si o ní něco zjistila. Vydělávala si jako lehká dívka v baru. Takže chce po Justinovi jenom peníze. A já jsem si jistá, že až bude mít dost peněz tak ho opustí a Justinovi zlomí naivní srdíčko.

,,Já ji zabiju" Zavrčel jsem. ,,Justine to není vůbec pravda. Já jsem si takhle nevydělávala" úplně se rozbrečela a sedla si na zem. Hodil jsem mobil na postel a hned si k ní sedl.

,,Lásko moje. Já vím že ne, vždyť to je jasný. Byla jsi panna a zlatokopka rozhodně nejsi." Začal jsem ji hladit po tváři.

,,Ale řekla to ona a teď ji všichni uvěří. Všichni mi už píšou do directu ty hnusný věci co mi řekla" začala vzlykat přes celý pokoj. Schoval jsem si hlavu do dlaní a vůbec jsem nevěděl, co dělat.

,,V prosinci se s ní rozvedu" řekl jsem. ,,Justine sakra a myslíš si, že zrovna ona ti ty papíry podepíše? A když se rozvedete tak o mě bude říkat ještě větší sračky a celý svět mě bude nenávidět" řekla pomezi pláče. ,,Já nevím co mám dělat Summer. Já jsem ji říkal ať to nedělá. Ať o tobě nic neříká, ale ona mě neposlouchala" ,,Počkej cože? Ty jsi věděl, co má v plánu říct?" ,,Jo věděl jsem to, ale říkal jsem ji ať to nedělá, že ti úplně posere život, ale ona mi to típla a pak už mi to nezvedala" řekl jsem.

Because, I love her✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat