O týden později
Justin
Takže uběhl týden a už byly Vánoce. Nebo jako pořád jsou, ale Štědrý den už byl. Se Summer jsem se neviděl čtyři dny. Jela k rodičům oslavovat Vánoce. Ale já jsem ještě musel zůstat u Elizabeth a oslavit Vánoce s ní. Hlavně kvůli dětem. Ještě jsme se nerozvedli. Až se rozvedeme tak to dětem řeknu a pak budou muset pochopit, že už se s Elizabeth moc scházet nebudu.
Když Elizabeth zjistila, že jsem Summer představil dětem tak zase zuřila. Řvala na mě všelijaké sračky a celý Štědrý den jsme se vlastně hádali. Takže děti měly docela na nic Vánoce. Museli to poslouchat a několikrát za den se třeba Emma s Ellou rozplakaly, protože nemají rády když na sebe někdo křičí. A my jsme na sebe řvali fakt přes celej barák. Elizabeth mi zase neskutečně vyhrožovala, že bude ubližovat Summer a takhle no. Takže to prostě nešlo se s ní nehádat.
Tak aby teď děti měly aspoň nějaký hezký Vánoce tak já je teď vezu k rodičům domů. Elizabeth se ráno zbalila a na stole nechala lísteček s tím, že jede do Texasu za rodiči. S dětmi se zase nerozloučila a to už Ollie nezvládl a taky se rozbrečel. On má Elizabeth fakt rád a ona o ně vůbec nejeví zájem. Takže jsem se rozhodl, že tohle použiju u soudu, aby mi děti dali do mé péče a ona je bude mít jen párkrát. Protože oni je většinou dávají matce a to já nechci. Já na ně budu mít větší čas a větší zájem než ona.
,,Přijedu k večeru zlatíčka ano?" Usmál jsem se na ně když jsem zastavoval před domem rodičů.
,,Jo a pak si zahlajeme všichni tu hlu, co jsme dostaly k Vánocům" Vypískla Emma. ,,Jasně že jo zlato" zasmál jsem se a pak jsem vystoupil.
Zazvonil jsem na dům a hned mi otevřela mamka. ,,Ahoj" usmál jsem se a objal ji. ,,Ahoj, zlatíčka jděte dovnitř ať vám není zima" řekla mamka a děti se hned rozeběhly dovnitř. Položil jsem do předsíně dvě tašky, kde je oblečení na tři dny a několik hraček.
,,Tak co?"'pohladila mě po tváři. ,,Děti si Vánoce skoro vůbec neužily. Takže jsem rád, že nás sem přijmeš" ,,Jste se zase celou dobu hádali co?" Povzdechla si a já přikývl.
,,A proč ten rozvod nepodáš už teď?" ,,Protože za chvíli zase jedu na NHL. A oni nám určí datumy soudů a já nemůžu jen tak odjet. Musím hrát mami" řekl jsem a ona kývla. ,,Ale hned jak dokončím NHL tak to podám. Už hlavně kvůli Summer se kterou chci fakt být" ,,Chtěla bych ji poznat" usmála se. ,,No teď za ní jedu a třeba někdy" ,,A nechceš ji přivést dnes na večeři?" ,,Já nevím jestli bude chtít" ,,Tak se ji zeptej. Třeba přijde ráda" řekla s úsměvem. ,,Tak fajn, zeptám se ji. Teď už jdu. Doufám, že ti nevadí, že je budeš hlídat" ,,Justine jsou to moje vnoučata. Jasně že ne" Zasmála se a já jí objal. ,,Děkuji. Tak se uvidíme večer" řekl jsem a vyšel ven z baráku. ,,A zkus tu Summer přivést!" Zavolala ještě na mě a já přikývl a nastoupil do auta.
Když jsem jel k Summer tak jsem volal Joshovi kvůli dárku, který mám pro Summer k Vánocům.
Dojel jsem k paneláku, kde bydlí Summer a rychle jsem vystoupil a jeden dárek pro Summer jsem si dal do kapsy od bundy, kam se mi to sotva vešlo.
Rychle jsem vyběhl nahoru do jejího patra a hned zaklepal. Netrvalo to dlouho a Summer mi otevřela a hned na mě skočila. Zasmál jsem se a chytil ji pod zadkem. Vešel jsem dovnitř a šel s ní do obýváku.
,,Chyběla si mi" zamumlal jsem ji do rtu. ,,Ty mě taky" šeptla s úsměvem a já si sedl na gauč a Summer objal.
,,Tak jaké byly Vánoce?" Zeptala se a hrabala se mi ve vlasech. ,,Hrozný" povzdechl jsem si. ,,Cože? Jakto? Vždyť děti se těšily" řekla. ,,Jo to jo. Děti si to tak trochu užily, ale tyhle Vánoce pro mě byly ty nejhorší. Celou dobu jsme se pořád hádali. Holky se několikrát rozbrečely, protože nenávidí když na sebe někdo křičí a ještě když to jsou jejich rodiče. Bylo to na nic. Jako děti si užily ty dárky. Jinak celý to bylo úplně na hovno" ,,To mě mrzí" pohladila mě po tváři. ,,A co tvoje Vánoce?" Pousmál jsem se.
ČTEŠ
Because, I love her✔️
FanfictionS manželkou zůstává jenom kvůli jeho dětem. Potká jednu mladší dívku a úplně ho okouzlí. Nedokáže na ní přestat myslet. Co udělá? Bude stále s manželkou a dětmi nebo bude radši s dívkou, kterou miluje až po uši? Story by: _IamAnett_ 2020 Cover by...