12

5.2K 147 17
                                    

Druhý den

Justin

Další den jsem měl zase namířeno k Summer. Vlastně mě se zdá, že teď vždy ráno chodím jenom k Summer a nic jiného nedělám. Ale teď potřebuji vysvětlit toho kluka. Včera mě to hrozně bolelo. Hned když jsem slyšel v televizi její jméno tak jsem se šel podívat a zajímalo mě, co za kecy tam budou zase říkat, ale tohle jsem teda nečekal. Jako asi na ní nebudu naštvanej, protože spolu nechodíme a hlavně určitě chce někoho mladšího než jsem já. Jenom jsem myslel, že tahle holka mi zase změní život k lepšímu a já budu zase šťastný.

Pomalu jsem došel do patra, kde bydlí a zhluboka se nadechl a pak jsem zazvonil.

Za chvíli mi otevřela, ale nebyla to Summer, ale ten kluk. No to snad ne. Tak to bylo docela rychlý. To si hned vzala do bytu?

,,No ne panebože tak já tě teda fakt poznávám" zasmál se a já se zamračil. ,,Promiň, asi nechceš abych ti tykal že? Ale jsem Kyle a jsme asi tak ve stejném věku" řekl a podal mi ruku, ale já mu ji nepodal.

,,Summer je kde?" Zeptal jsem se nepříjemně. ,,Je ve sprše" ,,Aha" zamumlal jsem a pak jsem šel ke schodům. ,,Hele kam jdete? Nechcete tady na ní počkat?" Zeptal se. ,,Proč bych to měl dělat když tady má tebe?" Zvedl jsem obočí. ,,Ale tak já můžu klidně odejít" zasmál se.

,,Počkat vždyť spolu asi chodíte a já to chápu, že si vybrala mladšího. Hele neříkej, že jsem tady byl" mávl jsem rukou a on se začal smát. ,,Počkejte!" Zavolal na mě. ,,Já jsem její brácha." Uchechtl se a já se na něj překvapeně podíval. ,,Cože? Jako fakt? Tykej mi prosímtě. Ale já jsem myslel, že jste spolu. Viděl jsem na internetu ty vaše fotky, jak se objímáte a tak" řekl jsem zmateně.

,,Jo aha takže bulvár. Nechápu ségru, že si na to dokázala zvyknout. Taky si už na to budu muset zvyknout když má moje sestřička něco se slavným hokejistou. Pojď dovnitř tam ti všechno řeknu" řekl a já vešel dovnitř a šel s ním do kuchyně a tam jsme si sedli ke stolu.

,,Fakt se neboj, opravdu jsem jenom její brácha. A já jsem starší o rok a půl takže máme mezi sebou fakt skvělý vztah jako kdybychom byli kamarádi. No a včera to jsme se jako jenom jednou objali a zrovna na nás vyfotili" řekl. ,,Tak to jo. Už jsem se docela bál, že si našla někoho mladšího. Ale jakoby ani bych se nedivil" ,,Ale tak je to jenom 6 let mezi vámi a hlavně Summer bude mít narozeniny za dva týdny takže to už bude jenom 5 let a pár měsíců" zasmál se.

,,Summer má za dva týdny narozeniny?" Vyhrkl jsem. ,,Jo 22.11" usmál se. ,,Sakra to je na nic. Já budu jezdit po Americe a neoslavím s ní narozeniny" povzdechl jsem si. ,,No jo vlastně. Vy nějak teď už jedete na NHL co?" Usmál se. ,,Jo za dva dny" řekl jsem.

,,Jsem tvůj obrovskej fanoušek. Miluju hokej, taky ho občas hraju, ale jenom příležitostně. Někdy když mám volno tak si s kamarády jdeme zahrát do takového malého stadionu a teď když je zima tak někam na zmrzlý rybník" řekl.

,,Hele tak až ukončíme NHL tak tě klidně vezmu do naší arény a můžeme si zahrát spolu" usmál jsem se. ,,Jako je to dost skvělá nabídka, ale nevím jestli se chci před tebou ztrapnit" zasmál se. ,,To je v pohodě prosímtě" uchechtl jsem se.

,,Hele a myslíš to se Summer nějak vážně? Ona tě má fakt hodně ráda. Jsi její první kluk, ke kterému cítí něco velkého. Jakoby já jsem ji říkal, že máš rodinu a asi se vrátíš k tý tvojí manželce, ale ona pak stejně bude hrozně zlomená" řekl. ,,Děti budu mít vždy na prvním místě a Summer teď mám taky na prvním místě. Mám ji taky hrozně rád a s Elizabeth už nemáme žádnou budoucnost si myslím. Náš vztah jde do hajzlu. Pokusím se ji nezlomit, ale teď ji mám fakt hrozně rád" řekl jsem. ,,Tak to je dobře" usmál se a pak sem přišla Summer.

Because, I love her✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat