Tuhle část věnuji kissmyneckbitemylip určitě víš proč že? 😂❤️
O tři týdny později
Summer
Uběhly tři týdny a já dneska jedu do New Yorku. Justin mi teda koupil letenku a pak i zpáteční. Budu tam čtyři dny a nemůžu se dočkat. Půjdu na dva zápasy Toronta a pak bude mít Justin volno takže budeme dva dny úplně sami a spolu. Neskutečně se těším. Justin mi ty tři týdny tak hrozně chyběl. Skoro každý den jsme si psali zprávy, krásný zprávy. A někdy když měl Justin čas tak jsme si volali přes FaceTime. Ale opravdu nehorázně moc mi chyběl. Jsem hrozně šťastná, že mi řekl ty dvě slova. Panebože jako vůbec jsem to nečekala. Ale jak to řekl nechtěně tak to bylo hrozně roztomilý. Bože neskutečně moc ho miluju.
Teď jedu na letiště a nemůžu se dočkat. Letím tam jenom hodinu a půl takže to je dobrý. Jinak paparazzi mě celou dobu hrozně otravovali. Vždy když jsem někam šla tak mě museli vyfotit. A samozřejmě ty nadávky o tom, že jsem děvka a zlatokopka tak to mi do directu pořád chodí. Ale snažím se to nevnímat. Bolí mě to, ale nesmím to vnímat.
Taxík dojel na letiště takže jsem dala řidiči peníze a vystoupila jsem. Vzala jsem si svůj menší kufr a pak jsem šla na terminál, kde mi to letí. Všimla jsem si, že pár lidí mě vyfotilo. Nechápu, tohle fakt nepobírám. Vždyť je Justin jenom hokejista tak proč ho všichni řeší a serou se do jeho soukromého života.
Rychle jsem došla k odbavování, odbavila se potom jsem dala letušce mojí letenku a pak jsem šla co nejrychleji do letadla. Nechtěla jsem, aby mě ještě někdo vyfotil.
V letadla jsem si sedla do první třídy, protože mi to zařídil Justin. Ach jo, to je blázen. Nechci, aby za mě něco platil a on mi koupi letenku do první třídy.
Vzala jsem si mobil a najela na Instagram a podívala se na nějaké instastories. Najednou v reklamě tam na mě vyjela stránka TMZ, kde jsem na fotce byla já a pak vedle fotka Justina. Hned jsem ten příspěvek otevřela.
TMZ- ty nejčerstvější novinky o celebritách, exkluzivní přístup k nejlepším příběhům, fotografiím a videím- to dokáže jedině TMZ
Summer Fisher, očividně milenka Justina Biebera, byla dnes spatřena na letišti Pearson Toronto a měla namířeno k odbavení, kde bylo odbavení k letadlu, které míří do New Yorku. Takže Summer odjíždí za svým milencem. Je to samozřejmé, protože v New Yorku bude teď Toronto Maple Leafs týden a budou hrát dva zápasy. Justin si na svoji Summer čas určitě přes ten týden udělá a budou si užívat ve městě, kde nebude Justinova manželka. Všechny už zajímá jak to vlastně všechno je. Bude se Justin rozvádět a bude s touhle krásnkou a nebo je Summer jenom rozptýlení na pár měsíců? Uvidíme. Sledujte TMZ a dozvíte se vždy všechno nejdříve!
ČTEŠ
Because, I love her✔️
FanfictionS manželkou zůstává jenom kvůli jeho dětem. Potká jednu mladší dívku a úplně ho okouzlí. Nedokáže na ní přestat myslet. Co udělá? Bude stále s manželkou a dětmi nebo bude radši s dívkou, kterou miluje až po uši? Story by: _IamAnett_ 2020 Cover by...