30

4.1K 152 14
                                    

Justin

Druhý den

Další den jsem hned jel do centra a tam jsem šel do restaurace, kde mám sraz s Kylem.

Sedl jsem si úplně do zadu restaurace a čekal až dorazí brácha Summer. Celou dobu jsem byl hrozně nervózní a měl jsem už druhé kafe. V noci jsem totiž vůbec nespal. Pořád jsem jenom myslel na Summer a na to, že jsem ji údajně podvedl. Nepodvedl jsem ji a nikdy bych to neudělal. Ani její rodiče mi nenapsali jak dopadla to operace takže z toho jsem taky nervní jak prase. Ale kdyby umřela tak by mi to snad zavolali ne? Sakra Justine nad čím to doprdele přemýšlíš?

,,Jdu pozdě, vím to" přišel ke stolu Kyle. ,,Nevadí. Jsem rád, že jsi vůbec přišel" ,,Popravdě jsem přemýšlel nad tím, že se na to vyseru. Neskutečně si mě nasral Justine. I když jsem tvůj fanda a miluju hokej tak teď si se mi docela znechutil. Podvedl si mojí sestru." Zavrčel. ,,Sedni si prosímtě, nebo nás začnou fotit" povzdechl jsem si a on si naštvaně sedl a koukal na mě vraždícím pohledem.

,,Já jsem Summer nepodvedl" ,,Jestli si mi chtěl říct tohle tak já jdu. To říká každý, kdo podvedl" Zavrčel. ,,Ne Kyle, prosím věř mi to. Já jsem ji fakt nepodvedl. Celou dobu, co byla Summer v New Yorku kvůli IMG models, tak jsem byl s dětmi u mých rodičů. Chodili jsme občas na výlety, ale jinak skoro pořád jsme byli doma a váleli se. Nikdy jsem nikam nešel bez dětí. A ani v noci. Být celý den nepřerušovaně se třemi dětmi a se dvěma sourozenci, který jsou dá se říct taky ještě malý tak jsem večer vždy usnul a spal až do rána. A kdyby jsem ji podvedl někdy v noci tak jak by se to Summer dozvěděla? Fakt jsem ji nepodvedl, Kyle. Musíš mi věřit"

,,Tak jako já ti věřit můžu, ale tohle by si měl říkat Summer ne?" ,,Řekl bych ji to, ale včera když mě viděla tak začala šílet a měla zástavu. To mi připomíná. Je teda teď v pohodě? Byla na té operaci" ,,Jo už je v pohodě. Potom za ní pojedu. Mamka mi říkala, že už v pohodě komunikuje. Našli zdroj krvácení a takže teď už ji nic nehrozí. Jenom si tam trochu déle poleží" řekl a já si oddechl.

,,Něco od tebe potřebuji Kyle" řekl jsem a on zvedl obočí. ,,A co?" ,,Chtěl bych až budeš u Summer tak aby jsi se ji zeptal na ten můj podvod. Kdy mě viděla a kde a hlavně s kým" ,,Děláš si prdel? Co když mi lžeš? Třeba si Summer fakt podvedl a já se jako debil jí budu ptát kdy tě viděla a kde a zase z toho bude úplně zničená" ,,Vím, že když o tom bude mluvit tak ji to bude bolet, ale sakra věř mi, že jsem ji fakt nepodvedl. Já potřebuji vědět, kdy mě viděla a kde. A pak až zjistím, co Summer viděla tak se ji budu snažit nějak dokázat, že jsem ji fakt nepodvedl. Já jsem byl celou dobu u rodičů a přijel jsem domů chvilku potom, co jsem zjistil, že Summer srazilo auto. Neměl jsem fakt žádnou možnost ji podvést. Hlavně potřebuji zjistit s kým mě viděla spát. Prostě potřebuji vědět, jak na tuhle blbost přišla." Řekl jsem s povzdechem.

,,Já nevím Justine. To se ji mám vyptávat jako nějakej polda a ten výslech natáčet?" ,,Ne jenom se ji zeptej, kde mě viděla, kdy mě viděla a s kým. Prostě tě to zajímá a třeba řekni, že mě chceš zbít a chceš vědět všechno o tom, co ona viděla. A až to zjistíš tak mi jenom zavoláš a řekneš mi, co to všechno řekla" řekl jsem.

,,Tak fajn, teď už ale musím jít. Slíbil jsem mamce, že budu u Summer. Bojí se, že se jí ještě něco stane když tam nikdo u ní nebude" ,,Vždyť si říkal, že už je na tom v pohodě. Že na operaci zastavili krvácení" ,,Jo to jo, ale mamka je teď hodně vyplašená a stále se o ní bojí" řekl a já přikývl. ,,Snad se ji už nic nestane. Vlastně za to můžu já a to si budu dávat za vinu do konce života. Málem kvůli mě umřela" ,,Jestli mi říkáš pravdu a fakt si ji nepodvedl, tak ty za to nemůžeš Justine" řekl a já kývl.

Because, I love her✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat