31

4.2K 139 9
                                    

Justin

,,.....Už děti se ti pomalu odcizují a mě se svým chováním znechucuješ čím dal víc. Takže mi řekni do očí, že mám pravdu s tím, co jsem řekl. Dělej doprdele!" Zařval jsem na ní a čekal až mi konečně odpoví.

,,Justine já bych chtěla..." ,,Nechci slyšet žádné výmluvy Elizabeth.  Řekni mi jenom jestli mám pravdu s tím, že jsi tam šukala s ním, ale řvala si moje jméno, aby si Summer myslela, že jsem ji podvedl" řekl jsem naštvaně. ,,Máš pravdu" zašeptala. ,,A teď mi to řekni ještě jednou, nahlas a do očí" Zavrčel jsem a zvedl ji hlavu. ,,Máš pravdu doprdele! Ale já tě neskutečně miluju a chci, aby si byl se mnou! Justine prosím pochop to!" ,,Už jsme se rozvedli a já si s tebou už nemám co říct. Já tě už nemiluju a nikdy nebudu. Tak to ty zase pochop. Najdi si už sakra někoho, kdo tě bude taky milovat. A už nemám náladu s tebou mluvit. Už ani ty děti ti nechci dávat, ale bohužel musím. Summer se kvůli tobě málem zabila, chápeš to? Jestli ještě něco podobného uděláš tak přísahám, že udělám cokoliv, aby já děti už nemohla vídat" Zavrčel jsem a s bouchnutím dveří odešel pryč.

Nastoupil jsem do auta a rychle se rozjel k nějakému květinářství a pak k nemocnici.

Za takových 20 minut jsem už stál před pokojem Summer. Hodně dlouho jsem se rozhodoval jestli tam mám jít. Bojím se, že mě hned mezi dveřmi vyhodí.

Zhluboka jsem se nadechl a zaklepal. Nic se neozývalo a tak jsem opatrně vešel dovnitř. Summer roztomile spala. Usmál jsem se a přešel ke stolu. Byla tady nějaká váza takže jsem ji hned vzal a šel potichu do koupelny, kde jsem do ní natočil vodu. A v pokoji jsem do ní dal puget růží.

,,Co tu děláš?" Zachraptěla a já se na ní otočil. ,,Summer ahoj" pousmál jsem se. ,,Vem si ty růže a jdi pryč. Nechci tě už nikdy vidět. Podvedl si mě a já nejsem ten typ holky, která to tomu příteli odpustí. A hlavně to byla Elizabeth. Prostě ji pořád miluješ a to já asi chápu. Sakra vždyť máte děti. Tak co se divím?" Zasmála se a pak i zavzlykala.

,,Summer ne. Já ji nemiluju a nepodvedl jsem tě" ,,Tohle si říkej někomu jinému. Vidím, že už tě navštívil Kyle" ukázala na můj obličej, kde jsem měl už krásného monokla a roztrhlý ret. ,,Ano. A chápu proč to udělal, je to tvůj starší brácha a chrání tě. Ale prosím nech mě ti dokázat, že jsem tě nepodvedl" ,,Jak mi tohle chceš proboha dokázat? Mám si zavolat Elizabeth a udělat s ní nějaký testy jestli jsi se do ní udělal nebo ne?" Zasmála se ironicky.

,,Ne, prosím poslechni si to" sedl jsem si na židli vedle její postele a vyndal si z kapsy mobil. ,,Co si mám poslechnout?" ,,Uvidíš" řekl jsem a pustil ten záznam.

Celou dobu se Summer překvapeně tvářila a když tam bylo slyšet to plesknutí když jsem dal Elizabeth facku tak se na mě docela vyděšeně podívala. Povzdechl jsem si a stopl to. ,,Hlavně se mě teď neboj. Ale ona si to fakt už zasloužila a trochu mi už ruply nervy" řekl jsem a ona pomalu přikývla a tak jsem to pustil dál.

,,Máš pravdu doprdele!" Ozval se křik Elizabeth a Summer se rozbrečela a dala si hlavu do dlaní.

,,Summer, proč pláčeš? No tak, co se děje?" Vyhrkl jsem. ,,Já jsem blbá. Fakt jsem si myslela, že jsi to byl ty" ,,Já to chápu. Vždyť ona prej řvala moje jméno takže to fakt chápu. Ale aspoň jsem ti teď dosvědčil, že jsem tě nepodvedl. Nikdy bych ti to neudělal. Podváděl jsem jenom Elizabeth a to s tebou. Ale Elizabeth jsem už nemiloval. A tebe neskutečně miluju Summer. Opravdu jo, a chci s tebou být už navždy. Chci s tebou mít miminko a chci si tě vzít. Chci být už jen s tebou" ,,Kvůli mě jsem zabila naše miminko. Nekoukala jsem a skočila jsem pod to auto" zavzlykala a já ji chytil za ruce. ,,Neplač. No tak, doktor říkal, že nemáš poškozené orgány a tak tím pádem budeme mít ještě hodně možností mít miminko. Neboj se" dal jsem ji pusu na čelo.

,,No a takže mi teda věříš? Už na mě nejsi naštvaná?" Pousmál jsem se. ,,Jasně že ne. Promiň, že jsem ti nevěřila a vyhazovala jsem tě" ,,To nevadí lásko. Chápu to ano? Jsem teď hrozně rád, že mi věříš a jsme zase spolu" vydechl jsem s úsměvem a políbil ji.

,,A takže ty jsi byl kde celou dobu, co jsem byla pryč?" ,,Byl jsem u rodičů s dětmi. Chodili jsme na výlety a nebo se jenom váleli doma. Bylo to fajn, ale moc si mi chyběla. A potom když jsem jel domu tak jsem ti volal, protože si už přistála a zvedl mi to ten kluk, co tě srazil. Málem jsem se zhroutil když jsem zjistil, že tě srazil." Chtělo se mi zase brečet.

,,Jsem v pohodě zlato. Sice tu budu ještě chvíli ležet, ale jsem v pořádku" chytila mě za obličej a políbila mě.

,,Miluju tě princezno moje" vydechl jsem. ,,Taky tě miluju princi" usmála se a pak jsme se začali líbat.

 ,,Taky tě miluju princi" usmála se a pak jsme se začali líbat

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

To se líbí justinbieber, pattiemallette a dalším (879 607)

summerfisher: moje nejoblíbenější fotka nás dvou. Snad jich budeme mít ještě hodně. Miluju tě❤️❤️

Komentáře byly omezeny (10)

cindybrooklyn awwwww🤍❤️
pattiemallette jste úžasní! Miluju vás❤️❤️
justinbieber bude jich ještě miliony, do stáří máme ještě času dost na fotky❤️
summerfisher @justinbieber ❤️



Ahoooj❤️❤️❤️ tahle část je dneska docela krátká, ale jsou zase spolu. Teď už budou asi jen dvě části a ukončím tenhle příběh.❤️ děkuji vám za vaší aktivitu. Miluju vás!

Joooo a asi jsem dostala nápad na příběh. Takže zítra vydám asi nějaký jeho popis a uvidím co na to povíte.

Because, I love her✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat