O tři měsíce později
Summer
Za ty tři měsíce se toho stalo docela dost. Justin mě požádal o ruku. Takže jsem teď jeho snoubenka. Bylo to tak neskutečně úžasný. Děti jsme daly k mým rodičům, kteří je už berou jako svoje vnoučata a to je fakt krásný.
A Justin vyzdobil celý dům, měli jsme krásnou večeři a při té mě požádal o ruku. Bylo to fakt romantický.
Potom všichni tři děti měly narozeniny. Nejdříve Ollie a tomu bylo 6 let. A potom o měsíc později holčičky a těm už jsou čtyři. Už jsou to velké holky a pořád se tím vychloubají, jak už jsou velké. Je to roztomilé.
Docela na nic bylo, že si Elizabeth vůbec na narozeniny dětí nevzpomněla. Na Ollieho si vzpomněla až za tři týdny a na holky úplně zapomněla. Je to příšerný. Jako jsem ráda, že už nás neotravuje. Ale je to hrozný. Zapomene na narozeniny svých vlastních dětí a radši si šuká každou noc s jiným klukem. Nechápu jak tohle holka mohla mít vůbec někdy děti. Ale zase jsou to zlatíčka a naštěstí nemají stejnou povahu jako ona. Nebo snad ji nebudou mít. Jsou takoví klidný jako Justin. Ona je stále jenom výbušná.
No a pak poslední věc je, že budu mít asi syna. Doktorka to ještě neví úplně jistě, ale vypadá to, že na 80% to bude kluk. Musíme si počkat ještě takový měsíc a půl a bude to vědět jistě.
Justin byl neskutečně šťastný. Říkal, že by mu rozhodně nevadilo kdyby to byla holčička, ale v baráku už má tři holky tak to prý musí být vyrovnaný. Tři holky a tři kluci a jeden pes, který je taky kluk takže oni budou mít převahu. To abych řekla holkám ať si u tatínka vyprosí dalšího psíka a ať je to fenka.
No a jinak budeme svatbu mít až se narodí mimčo. Nechci se vdávat s bříškem. A aspoň máme ještě 5 nebo 6 měsíců čas na přípravy. Podle toho jak to bude s mimčem. Neskutečně se těším na svatbu. Bude to kouzelný.
To se líbí summerbieber, cindybrooklyn a dalším (2 301 610)justinbieber: za chvíli to bude slečna Bieber❤️😍😍
Zobrazit všechny komentáře (9 610)
lovesummer omgggg ten prsten? Miluju😍
beckybeck @lovesummer to je ten nejnádhernější prsten, který jsem kdy viděla🤍😍😍
cindybrooklyn nádherná slečna Bieber❤️O 7 měsíců později
Justin
Dnes je den D. Dneska si beru mojí úžasnou Summer. Jsem hrozně šťastný. Tohle bude mnohem lepší než moje minulá svatba. Když jsem si bral Elizabeth tak vlastně jsem ji požádal o ruku a hned za měsíc jsme se brali. Vůbec jsme to neměli připravené. Hned chtěla být moje žena. Se Summer jsme to fakt důkladně připravili.
ČTEŠ
Because, I love her✔️
FanfictionS manželkou zůstává jenom kvůli jeho dětem. Potká jednu mladší dívku a úplně ho okouzlí. Nedokáže na ní přestat myslet. Co udělá? Bude stále s manželkou a dětmi nebo bude radši s dívkou, kterou miluje až po uši? Story by: _IamAnett_ 2020 Cover by...